Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (90231)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon kyllä miettinyt että tekikö kaivattu yhden jutun mua varten. Mutta ehkä en nyt ole niin itsekäs, että luottaisin siihen että se vain minua varten oli...Vai oliko sittenkin.
Anna vihje mikä juttu olisi kyseessä
Iso juttu, en halua tarkentaa mammapalstalla.
Hankit avaimet häkkiin?
En minä mitään tehnyt vaan hän.
Puhut palstalla rotista loukataksesi
Vaikka tiedät kuinka rikoit minut valinnallasi
Vierailija kirjoitti:
Mä oon kyllä miettinyt että tekikö kaivattu yhden jutun mua varten. Mutta ehkä en nyt ole niin itsekäs, että luottaisin siihen että se vain minua varten oli...Vai oliko sittenkin.
Saa toki kertoa mikä juttu.
Vierailija kirjoitti:
Jos näkisin sut romahtaisin varmaan itkemään jalkoihisi.
Nostaisin sinut ylös ja halaisin niin pitkään kuin tarvitsisi.
Sivusta mies.
Vierailija kirjoitti:
Tein montakin juttua kaivattua varten. Huomaakohan mitään.
Jos ei huomaa, eivät ole joko huomattavia tai sitten niitä ei osaa yhdistää sinuun. Aloita siitä, että viesti menee perille. 😊
Hei J mies,
Ei olla nähty aikoihin. Tässä syksyn pimeydessä mietin sua. Arki on vähän harmaata. Oon miettinyt sitä kun nähtiin siinä oli vähän enemmän valoa silloin. Sussa oli niin paljon valoa. Mut luulen et sulla on oma pakopaikkasi. En tiedä toimiiko se, mutta mä en pääse pakoon.
En tiedä kaipaisinko sun rinnalla olevaa roolia. Oon miettinyt jos oltaisiin me olisiko sulla mulle aikaa. Haaveilen ehkä sun kans asioista joita ei ehkä olisi. Mut sun kans ku voitais aloittaa alusta ja olla me kaksi. Istuisin sun kans jossain ravintolassa kynttilänvalossa ja ottaisin viiniä. Sun jutellessa kikattelisin hieman iloisesti. Sellaista elämää siellä ja sit myöhemmin nuotiolla. Sellaista elämää joka tuntuisi elämälle.
Miltä tää kuulostaa? Mietitkö mua ollenkaan? Oonko ihan hölmö kun edelleen mietin sua vaikka aikaa on mennyt etkä ole ilmaissut mitenkään että olisit kiinnostunut.
Nyt on syyskuu. Onko jo aika?
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut kyse elämäntilanteen muutoksista
Ei, vaan rypemisestä samassa alhossa kuusta toiseen ilman yritystä muuttaa olosuhteita. Madokismia? Tukholma syndrooma?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö ole aika läpinäkyvää että tein sen sua varten
Minkä? Rakensit pantheonin, purjehdit maailman ympäri vai kuolit hänen puolestaan?
Haamukirjoittaja(KO)
Jos tuo on tunniste, tuskin olen haamukirjoittajasi.
Se oli vaan huono vitsi
No, mitä teit häntä varten?
Ajattelin pitkälle tulevaisuuteen. Enempää en sano.
Hienoa. Toivottavasti asia avautuu hänellekin, jos häntä varten kerran teit. Muutenhan menee hukkaan koko juttu.
Vierailija kirjoitti:
On.
Vierailija kirjoitti:
Ei tunnu kivalta että jyystät siellä jossain puolisoasi.
Puolisoita jyystetään. Ei pidä rakastua varattuun.
T. varattuun rakastunut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kelpaisiko osamäärä tai jakojäännös, jos toisella osapuolella olisi sen lisäksi kokonainen?
Mä en hahmota sitä noin. Kukaan meistä ei ole toisen oma.
Kysyin, olisiko sinusta kivaa, jos minulla olisi puoliso, jota rakastaisin ja sinulla ei olisi, mutta suostuisin antamaan sinulle muutaman tunnin viikossa?
Vähän erikoinen muotoilu "suostuisit antamaan". Ajatteletko olevasi joku kakku jota jaetaan? Tuossa tilanteessa olisimme ystäviä ja yhteinen aika määräytyisi ihan normaalisti kahden ihmisen välisten aikataulujen mukaan. Mä luulen että sä olisit se joka ei kestäisi kun näkisit mun jonkun toisen kainalossa..
Sellaista hän esitti. Hänestä riittäisi muutama tunti ja arvatenkin tiettyjen toimintojen parissa. Minä näen hänet aina toisen kainalossa, ei siinä ole mitään uutta.
Hän ei kunnioita sinua.
Tiedän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On.
Eräs mies vois jo laittaa sitä viestiä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tunnu kivalta että jyystät siellä jossain puolisoasi.
Puolisoita jyystetään. Ei pidä rakastua varattuun.
T. varattuun rakastunut
Jyystäminen kuulostaa kauhealta. Rakastellaan, harrastetaan seksiä tai nussitaan on mielestäni parempi. Jyystäminen kuulostaa siltä, et sitä tekee puolipakolla, mikä ei varmaan ole oikein tässä. Sivu
Vierailija kirjoitti:
Sitä olen miettinyt, että mikä ihmeen pakkomielle täällä jollain on vetää aina puoliso tai vaimo joka väliin?
Koska monella kaipaajalla ja kaivatulla on puoliso! 💡
Viestit vielä lukematta. Jatkoa toisilla puolilla?
Täällä on joku ilkimys trollaamassa. Ei oo multa todellakaan
Lasken viikkoja Jouluun. Voisinpa viettää kanssais.