Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (88834)
Helpottikohan meidän tarinan päättyminen sun oloa ja ajatuksia jotenkin?
Nähdään ja rakastellaan, eikä niin kovin vahingossa otaksun
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sekin mahdollisuus on, että olisit (ollut) vakavissasi, mutta et ole.
Jos en olisi halunnut sinua en lähettelisi epätoivoisia savumerkkejä jossain vauvalla edelleen.
-Sivu
Ketä kaipaat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa miettiä miten omalle kumppanille puhuu. Sanat on myrkkyä. Saattaa alkaa tekemään pesäeroa ja katselemaan ympärilleen.
Kannattaa myös miettiä miten kaivatulleen puhuu. Täällä näkee välillä aika myrkyllisiä terveisiä kun haukutaan kaivattu pystyyn
Kannattaa sen kaivatun myös miettiä mitä tekee.
Miksi kaipaisit jotakuta joka on kohdellut sinua huonosti? Luuletko että haukkumisesta jälkeen käy vielä flaksi?
Voi kuule, mun kaivattu on nimitellyt mua sellaisilla haukkumasanoilla, joita en itse edes keksisi ja joilla kukaan muu ei ole minua koskaan haukkunut. Siinä hän on oikeassa, että olen tältä osin tyhmä. -sivu
😲😲 Miksi hän on sinua nimitellyt?
Kysy häneltä. Suutuspäissään keittää yli.
Teillähän on läheiset välit, jos jo olette ehtineet suuttuakin toisillenne.
"Vähän tapahtunut konkreettisesti, mutta paljon tunnetasolla"
Sivusta
Mahdoitkohan juuri tehdä tikusta asiaa? Johtaako se suhteeseen, joka muuttaa kaiken?
Vierailija kirjoitti:
Helpottikohan meidän tarinan päättyminen sun oloa ja ajatuksia jotenkin?
No mitäpä luulet? Eipä tarvi enää salailla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suutuspäissään se totuus tuppaa tulemaan ulos.
Koivumetsässä alkaa tuuli puhaltamaan...
Se on syksy nyt.
Törkeät hukkumiset eivät todellakaan ole mikään totuus. Ne kertovat vain haukkujansa senhetkisestä mielentilasta ja hänen sydämestään.
En tarkoita sinua mutta kyllä siinä joku totuuspohja on kun suuttuu lopulta ja sanoo ns. suorat sanat. Eli kyllä siinä tulee ehkä sanotuksi sellaista minkä alitajunta tietää jo. Joskus olisi parempi ettei asioiden tarvitsisi mennä siihen pisteeseen että lopulta joutuu suuttumaan. Tosin suuttumus voi lisätä sanojen painoa vähän liikaa eli nostaa niitä potenssiin.
Esimerkiksi toisen ulkonäön haukkuminen kertoo kyllä enemmän epämairittelevia totuuksia haukkujasta kuin haukkujen kohteesta.
Sivusta
Joo, en tarkoittanut sellaista siis ulkonäköön liittyviä asioita. Ajatellaan että joku on kohdellut sinua pitkään huonosti ja lopulta sitten suutut ja sanot suorat sanat niin jostakin alitajunnasta se kumpuaa.
Mitä vikaa on siinä että suuttuu huonosta kohtelusta? Tämä on kunnon vetelysten maa, ei ihme että kukaan ei pariudu kun MITÄÄN konfliktia ei saisi olla ja rakas ihminen pitäisi tietysti kohdata sattumalta ja hänen myös pitäisi lukea vastapuolen ajatukset 😂
Mun on niin vaikea uskoa, et meitä ei tule, niin oon alkanut haaveilla, et näkisin sinut edes jossain sattumalta. Varmaan pahentais vaan oloa kuitenkin. Mut se ajatus lohduttaa tässä kaiken surun keskellä.
Vierailija kirjoitti:
Et sä varmaan edes haluaisi mua, jos nähtäis.
Tänään kerroin psykologille sinusta. Helpotti vähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi noin? Sivu
Mun terapia on täällä ohi nyt, kun laitoin sulle viestin, vaikka se ei ollu sitä mitä halusin laittaa, mut se on nyt laitettu. Loput hiljaa yksin. Aurinkoista syksyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suutuspäissään se totuus tuppaa tulemaan ulos.
Koivumetsässä alkaa tuuli puhaltamaan...
Se on syksy nyt.
Törkeät hukkumiset eivät todellakaan ole mikään totuus. Ne kertovat vain haukkujansa senhetkisestä mielentilasta ja hänen sydämestään.
En tarkoita sinua mutta kyllä siinä joku totuuspohja on kun suuttuu lopulta ja sanoo ns. suorat sanat. Eli kyllä siinä tulee ehkä sanotuksi sellaista minkä alitajunta tietää jo. Joskus olisi parempi ettei asioiden tarvitsisi mennä siihen pisteeseen että lopulta joutuu suuttumaan. Tosin suuttumus voi lisätä sanojen painoa vähän liikaa eli nostaa niitä potenssiin.
Esimerkiksi toisen ulkonäön haukkuminen kertoo kyllä enemmän epämairittelevia totuuksia haukkujasta kuin haukkujen kohteesta.
Sivusta
Joo, en tarkoittanut sellaista siis ulkonäköön liittyviä asioita. Ajatellaan että joku on kohdellut sinua pitkään huonosti ja lopulta sitten suutut ja sanot suorat sanat niin jostakin alitajunnasta se kumpuaa.
Mitä vikaa on siinä että suuttuu huonosta kohtelusta? Tämä on kunnon vetelysten maa, ei ihme että kukaan ei pariudu kun MITÄÄN konfliktia ei saisi olla ja rakas ihminen pitäisi tietysti kohdata sattumalta ja hänen myös pitäisi lukea vastapuolen ajatukset 😂
Ei ollut kyse siitä, ettei saisi suuttua vaan siitä, miten suuttuessaan käyttäytyy ja mitä suustaan päästää. Jos keksimällä keksii mitä tärkeämpiä haukkumasanoja, siinä ei voi vedota enää siihen, että sanoisi harkitsemtatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi noin? Sivu
Olin katsomassa uusia laseja ja voi jösses, kun näytin kamalalta, kun kuvasin itseä lasit ja aurinkolasit päässä. Ikä ei tule yksin. Joo ja keoppa on samaa tasoa. 😬
Vierailija kirjoitti:
Mahdoitkohan juuri tehdä tikusta asiaa? Johtaako se suhteeseen, joka muuttaa kaiken?
Ei johda, kun sinä et halua. Minä olisin ollut ihan valmis elämään sun kanssa koko loppuelämäni. Kuin hänelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi noin? Sivu
Olin katsomassa uusia laseja ja voi jösses, kun näytin kamalalta, kun kuvasin itseä lasit ja aurinkolasit päässä. Ikä ei tule yksin. Joo ja keoppa on samaa tasoa. 😬
Olitko siellä bikineissä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi noin? Sivu
Olitko siellä bikineissä?
Kyllä se olemus näkyy vaatteetkin päällä, valitettavasti.
Nähdäänköhän me koskaan? Edes vahingossa? Ei varmaan..