Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (88936)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🤎💙 kuitenkin
Ruskeilta sinisille? mn?
Nii m-> n
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nähdään ja rakastellaan, eikä niin kovin vahingossa otaksun
Et sä varmaan edes haluaisi mua, jos nähtäis.
Miksi noin? Sivu
Olin katsomassa uusia laseja ja voi jösses, kun näytin kamalalta, kun kuvasin itseä lasit ja aurinkolasit päässä. Ikä ei tule yksin. Joo ja keoppa on samaa tasoa. 😬
Oman ulkonäkönsä vihaaminen ei ole kovin viehättävä piirre 😒
Ehkä ei mutta osa on joutunut koko elämänsä kuuntelemaan vähättelyä ja vertailua,Silloin alkaa itsekin uskoa siihen.Mikä on tietysti äärettömän väärin.
sivu
Vierailija kirjoitti:
Mun on niin vaikea uskoa, et meitä ei tule, niin oon alkanut haaveilla, et näkisin sinut edes jossain sattumalta. Varmaan pahentais vaan oloa kuitenkin. Mut se ajatus lohduttaa tässä kaiken surun keskellä.
Sama. Jostain puun takaa pelmahdat.
Haluan sua, joka ikinen päivä mietin.
Istuin sun kanssa lounaalla, enkä pystynyt katsomaan silmiin pidempään. Yhtään pidempään niin olisin hukkunut niihin..
Vierailija kirjoitti:
Helpottikohan meidän tarinan päättyminen sun oloa ja ajatuksia jotenkin?
Päättyikö se? Mulle ei kerrottu mitään.
Surullisinta tässä on se, että sinä oot surullinen. Ja toiseksi surullisinta se että minäkin oon. 😭
Leppoisaa iltapäivää kaivatulleni !
Vierailija kirjoitti:
Surullisinta tässä on se, että sinä oot surullinen. Ja toiseksi surullisinta se että minäkin oon. 😭
Jos molemmat surullisia, eikö kannattais tehdä jo jotain?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sekin mahdollisuus on, että olisit (ollut) vakavissasi, mutta et ole.
Jos en olisi halunnut sinua en lähettelisi epätoivoisia savumerkkejä jossain vauvalla edelleen.
-Sivu
Ketä kaipaat?
Sen ja sen nimistä erikoista ja mielenkiintoista naista sieltä ja sieltä jolla on kaunein suu ja kissan silmät.
Vierailija kirjoitti:
En ole oppinut mitään.
Ei varmaan ollut aikomuksesikaan?
Vierailija kirjoitti:
Mahdoitkohan juuri tehdä tikusta asiaa? Johtaako se suhteeseen, joka muuttaa kaiken?
Elä laittele tämmösiä tohon aikaan, näyttää hassulta. :D
En kysyisi tai miettisi täällä ääneen tommosta eikä mikään kaikkea muuta vaikka osan voisikin. Sivusta laitan mutta ihan vain ajankohdan takia. Ja sinnepäin, ihan yleisellä tasolla, voi olla pari astetta tikun ja tommosen välillä vaikka kukapa minä olen moista kommentoimaan.. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sekin mahdollisuus on, että olisit (ollut) vakavissasi, mutta et ole.
Jos en olisi halunnut sinua en lähettelisi epätoivoisia savumerkkejä jossain vauvalla edelleen.
-Sivu
Ketä kaipaat?
Sen ja sen nimistä erikoista ja mielenkiintoista naista sieltä ja sieltä jolla on kaunein suu ja kissan silmät.
Katsoin peilistä. Ei näkynyt kissan silmiä ja suukaan ei herätä huomiota.
Ajattelin et otan kuvan tikusta ja lähetän kaivatulle. Onhan tää nyt huomattavasti luovempaa kuin vaikka nude.
Joo, täällä ollaan. .Terkkuja sinne etelään.
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin et otan kuvan tikusta ja lähetän kaivatulle. Onhan tää nyt huomattavasti luovempaa kuin vaikka nude.
Kelpais.
Ilmaisen sen näin.. Sydämeen on kätketty pieni osa. Jos sen kaivaa esiin, se kasvaa liian suureksi ja se ei saa täyttää koko sydäntä. Vaikka miten välillä haluaisin.