Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (88797)

Vierailija
88781/88797 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sekin mahdollisuus on, että olisit (ollut) vakavissasi, mutta et ole.

Jos en olisi halunnut sinua en lähettelisi epätoivoisia savumerkkejä jossain vauvalla edelleen. 

-Sivu

Vierailija
88782/88797 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suutuspäissään se totuus tuppaa tulemaan ulos.

Koivumetsässä alkaa tuuli puhaltamaan...

Se on syksy nyt.

Törkeät hukkumiset eivät todellakaan ole mikään totuus. Ne kertovat vain haukkujansa senhetkisestä mielentilasta ja hänen sydämestään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
88783/88797 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa miettiä miten omalle kumppanille puhuu. Sanat on myrkkyä. Saattaa alkaa tekemään pesäeroa ja katselemaan ympärilleen. 

Kannattaa myös miettiä miten kaivatulleen puhuu. Täällä näkee välillä aika myrkyllisiä terveisiä kun haukutaan kaivattu pystyyn

Kannattaa sen kaivatun myös miettiä mitä tekee.

Miksi kaipaisit jotakuta joka on kohdellut sinua huonosti? Luuletko että haukkumisesta jälkeen käy vielä flaksi?

Voi kuule, mun kaivattu on nimitellyt mua sellaisilla haukkumasanoilla, joita en itse edes keksisi ja joilla kukaan muu ei ole minua koskaan haukkunut. Siinä hän on oikeassa, että olen tältä osin tyhmä. -sivu

😲😲 Miksi hän on sinua nimitellyt?

Kysy häneltä. Suutuspäissään keittää yli.

Teillähän on läheiset välit, jos jo olette ehtineet suuttuakin toisillenne.

Vierailija
88784/88797 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä meinaat mun kans? Ei leikisti vaan oikeasti.

Leikisti kyselet ihan anona, eli et osoita olevasi vakavissasi. Taasko valitset randomeista sen mieluisimman vastauksen?

Keskity omaan kaipaamiseesi. Helpottaa kummasti, kun ei tarvii huolehtia toisten asioista. Sen sijaan että keikut kiikarit silmilläsi peloissasi päivät pitkät keittiössäsi, kannattaa mennä ulos ja jutella ihmisille.

Kiitos huolenpidosta. Mitä vastaat kysymykseeni? Trollaatko vaan ja yrität pitää keskustelua yllä, vai mihin pyrit? Vakavissasi et ainakaan ole, jos anona kyselet.

Vierailija
88785/88797 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on syksy nyt.

Törkeät hukkumiset eivät todellakaan ole mikään totuus. Ne kertovat vain haukkujansa senhetkisestä mielentilasta ja hänen sydämestään.

En tarkoita sinua mutta kyllä siinä joku totuuspohja on kun suuttuu lopulta ja sanoo ns. suorat sanat. Eli kyllä siinä tulee ehkä sanotuksi sellaista minkä alitajunta tietää jo. Joskus olisi parempi ettei asioiden tarvitsisi mennä siihen pisteeseen että lopulta joutuu suuttumaan. Tosin suuttumus voi lisätä sanojen painoa vähän liikaa eli nostaa niitä potenssiin. 

Vierailija
88786/88797 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Leikisti kyselet ihan anona, eli et osoita olevasi vakavissasi. Taasko valitset randomeista sen mieluisimman vastauksen?

Keskity omaan kaipaamiseesi. Helpottaa kummasti, kun ei tarvii huolehtia toisten asioista. Sen sijaan että keikut kiikarit silmilläsi peloissasi päivät pitkät keittiössäsi, kannattaa mennä ulos ja jutella ihmisille.

Kiitos huolenpidosta. Mitä vastaat kysymykseeni? Trollaatko vaan ja yrität pitää keskustelua yllä, vai mihin pyrit? Vakavissasi et ainakaan ole, jos anona kyselet.

Vastaan, koska vastasit aloitukseeni.

Vierailija
88787/88797 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole koskaan nimitellyt

kaivattuani täällä. En myöskään perheenjäseniäni/ystäviäni. 

Käyn heidän  

kanssaan keskusteluja kahden

kesken puhelimessa, en somen

välityksellä.

Savolaisista 'tutuiksi käyneet ja 

kätellyt/halatut' henkilöt ovat

muuttaneet pois tai menehtyneet

korkeaan ikään. Talon muut ihmiset 

ovat jääneet vieraiksi. En ole heille

mitään velkaa, eivätkä he minulle. E

Vierailija
88788/88797 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastaan, koska vastasit aloitukseeni.

Rautalankaa: Miten vastaat kysymykseeni? Oletko todella vakavissasi? Jos olet, miksi ilman tunnisteita?

Vierailija
88789/88797 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitenhän narsistin kanssa voi elää onnellisesti?

Kirjallisuutta löytynee aiheesta

Vierailija
88790/88797 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika paljon kiinnostukseen vaikuttaa miten esittää itsensä, monet ovat aivan hakoteillä siitä mikä tekee vaikutuksen ja se on vähän huono jos aikuisista ihmisistä on kyse. Esim  deittipalastoilla paskojen aloitusten heittely ei paranna tilannetta.  

Onneksi ei tarvii ikinä mennä deittipalstalle. Ajatuskin tuo kylmät väreet. 🥶

Vierailija
88791/88797 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sua ihan kauhea ikävä. 💔

Vierailija
88792/88797 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on syksy nyt.

En tarkoita sinua mutta kyllä siinä joku totuuspohja on kun suuttuu lopulta ja sanoo ns. suorat sanat. Eli kyllä siinä tulee ehkä sanotuksi sellaista minkä alitajunta tietää jo. Joskus olisi parempi ettei asioiden tarvitsisi mennä siihen pisteeseen että lopulta joutuu suuttumaan. Tosin suuttumus voi lisätä sanojen painoa vähän liikaa eli nostaa niitä potenssiin. 

Esimerkiksi toisen ulkonäön haukkuminen kertoo kyllä enemmän epämairittelevia totuuksia haukkujasta kuin haukkujen kohteesta.

Sivusta

Vierailija
88793/88797 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuljen väsymisestä toiseen 🥱. Täällä vältän elämääni ja täältäkin haluan pois. Kohta on taas perjantai ja ehkä se siitä. Hyvää loppuviikkoa!

Vierailija
88794/88797 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko exäni? Rakkaudella, E

Vierailija
88795/88797 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kaikki asiat (paitsi tunteet) on sitä vastaan, että voitaisiin nähdä. En tiedä muuttuuko se, kun en näe tulevaisuuteen. 🥺

Vierailija
88796/88797 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko exäni? Rakkaudella, E

Mun kaipaamani ei ala eellä.

Vierailija
88797/88797 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on syksy nyt.

Esimerkiksi toisen ulkonäön haukkuminen kertoo kyllä enemmän epämairittelevia totuuksia haukkujasta kuin haukkujen kohteesta.

Sivusta

Joo, en tarkoittanut sellaista siis ulkonäköön liittyviä asioita. Ajatellaan että joku on kohdellut sinua pitkään huonosti ja lopulta sitten suutut ja sanot suorat sanat niin jostakin alitajunnasta se kumpuaa. 

Vierailija
88798/88797 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikävä sua. Missähän olet juuri nyt, kuinka kaukana minusta.

Satojen kilometrien päässä edelleen ikävöimässä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän seitsemän