Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (88797)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä meinaat mun kans? Ei leikisti vaan oikeasti.
Jos en vielä ole tehnyt liikkuja, en aio tulevaisuudessakaan. Mutta sen voin sanoa, että jos jossakin törmätään, aion sanoa sinulle jotain, että tiedät minun ajatelleen sinua kaikki nämä vuodet. Sinä voit ottaa yhteyttä, jos uskallat. Lähtisin kahville.
Oletteko jo kahvitelleet, ? sivusta
Kyllä voitaisiinkin jutella vielä. Tulisi varmaankin vielä lisättävää. hänelle
Vierailija kirjoitti:
Leikisti kyselet ihan anona, eli et osoita olevasi vakavissasi. Taasko valitset randomeista sen mieluisimman vastauksen?
Luottamuspula on kysymyksessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos en vielä ole tehnyt liikkuja, en aio tulevaisuudessakaan. Mutta sen voin sanoa, että jos jossakin törmätään, aion sanoa sinulle jotain, että tiedät minun ajatelleen sinua kaikki nämä vuodet. Sinä voit ottaa yhteyttä, jos uskallat. Lähtisin kahville.
Mutta oletko puhunut liikuista ja lupaillut sellaisia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa miettiä miten omalle kumppanille puhuu. Sanat on myrkkyä. Saattaa alkaa tekemään pesäeroa ja katselemaan ympärilleen.
Kannattaa myös miettiä miten kaivatulleen puhuu. Täällä näkee välillä aika myrkyllisiä terveisiä kun haukutaan kaivattu pystyyn
Kannattaa sen kaivatun myös miettiä mitä tekee.
Miksi kaipaisit jotakuta joka on kohdellut sinua huonosti? Luuletko että haukkumisesta jälkeen käy vielä flaksi?
Voi kuule, mun kaivattu on nimitellyt mua sellaisilla haukkumasanoilla, joita en itse edes keksisi ja joilla kukaan muu ei ole minua koskaan haukkunut. Siinä hän on oikeassa, että olen tältä osin tyhmä. -sivu
😲😲 Miksi hän on sinua nimitellyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asutaan näköjään nykyään samassa pihassa. Siihen on syynsä miksi en ikinä lähestynyt sinua ja miksi en ikinä tarttunut sinun lähestymisyrityksiisi, kesti vain pitkään löytää sanat sille alitajunnassa velloneelle tunteelle.
Luuletko ihan oikeasti, että olen ollut susta kiinnostunut. Sun tutka on ollut todella väärässä.
Tiedän, että oli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Leikisti kyselet ihan anona, eli et osoita olevasi vakavissasi. Taasko valitset randomeista sen mieluisimman vastauksen?
Keskity omaan kaipaamiseesi. Helpottaa kummasti, kun ei tarvii huolehtia toisten asioista. Sen sijaan että keikut kiikarit silmilläsi peloissasi päivät pitkät keittiössäsi, kannattaa mennä ulos ja jutella ihmisille.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä voitaisiinkin jutella vielä. Tulisi varmaankin vielä lisättävää. hänelle
Hienoa närhi
Ikävä sua. Missähän olet juuri nyt, kuinka kaukana minusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa miettiä miten omalle kumppanille puhuu. Sanat on myrkkyä. Saattaa alkaa tekemään pesäeroa ja katselemaan ympärilleen.
Kannattaa myös miettiä miten kaivatulleen puhuu. Täällä näkee välillä aika myrkyllisiä terveisiä kun haukutaan kaivattu pystyyn
Kannattaa sen kaivatun myös miettiä mitä tekee.
Miksi kaipaisit jotakuta joka on kohdellut sinua huonosti? Luuletko että haukkumisesta jälkeen käy vielä flaksi?
Voi kuule, mun kaivattu on nimitellyt mua sellaisilla haukkumasanoilla, joita en itse edes keksisi ja joilla kukaan muu ei ole minua koskaan haukkunut. Siinä hän on oikeassa, että olen tältä osin tyhmä. -sivu
😲😲 Miksi hän on sinua nimitellyt?
Kysy häneltä. Suutuspäissään keittää yli.
Sekin mahdollisuus on, että olisit (ollut) vakavissasi, mutta et ole.
J ihan turhaa täällä kaipaat. En halua sua.
-L
Sekin mahdollisuus on ollut, että on ollut vakavissaan, mutta ei enää joistain syistä. ?
Vierailija kirjoitti:
Ikävä sua. Missähän olet juuri nyt, kuinka kaukana minusta.
Lähdin vähän matkoille. samaan, eräälle.
Vierailija kirjoitti:
Sekin mahdollisuus on ollut, että on ollut vakavissaan, mutta ei enää joistain syistä. ?
Jos ois ollut, ei varmaan olisi tehnyt kaikkensa peittääkseen tunteensa. Muutoinkin kunnioitus on puuttunut koko ajan.
Mitenhän narsistin kanssa voi elää onnellisesti?
Suutuspäissään se totuus tuppaa tulemaan ulos.
Koivumetsässä alkaa tuuli puhaltamaan...
Se on syksy nyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keskity omaan kaipaamiseesi. Helpottaa kummasti, kun ei tarvii huolehtia toisten asioista. Sen sijaan että keikut kiikarit silmilläsi peloissasi päivät pitkät keittiössäsi, kannattaa mennä ulos ja jutella ihmisille.
Minulta ei tällaista. E