Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (88700)
Vierailija kirjoitti:
Kun takoo päähänsä, että hänellä ei ole mitään annettavaa tai ainakaan halua antaa, alkaa mennä jakeluun, että ei ole myöskään mitään rakkautta.
Älä huoli, et ole yksin. Yksipuolista rakkautta on palsta pullollaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu niin pahalta, et kaivattu toteuttaa haaveitaan ihan toisen kanssa kuin mun. Vaikka tiedän, ettei tää ole mistään musta kiinni vaan kaivatun haluista ja tarpeista, ei se tee sitä helpommin hyväksyttäväksi mun mielessä. Ihan pyllystä ajatella näin kaikesta. 😢
Onkohan meillä sama kaivattu?
Onhan se mahdollista! 🙂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu niin pahalta, et kaivattu toteuttaa haaveitaan ihan toisen kanssa kuin mun. Vaikka tiedän, ettei tää ole mistään musta kiinni vaan kaivatun haluista ja tarpeista, ei se tee sitä helpommin hyväksyttäväksi mun mielessä. Ihan pyllystä ajatella näin kaikesta. 😢
Onkohan meillä sama kaivattu?
Samat sanat, mun kaivattu on E***
Eri sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eräälle. Kohtelit niin välinpitämättömästi ja epäkiinnostuneesti, epähuomioivasti. Pitkään! Tässä tulos.
Mulla on samanlainen tilanne. Jos järjestelmällisesti käyttäytyy noin, siitä voi päätyä yhteen tulokseen: pitää hyväksyä se, ettei hän ole kiinnostunut tai ei ainakaan ole kiinnostunut luomaan mitään yhteistä. Sillä sibylla.
Juuri näin. Miten reagoidaan jos toinen alkaa ruikuttaa perään? sivu
Jos ruikuttaa kaipausketjussa, reagoidaan niin, että poistutaan ketjusta. Täällä saa ruikuttaa, kenen perään huvittaa.
Irl
Kuka asuu kenen kanssa samassa pihassa..?
Vierailija kirjoitti:
Asutaan näköjään nykyään samassa pihassa. Siihen on syynsä miksi en ikinä lähestynyt sinua ja miksi en ikinä tarttunut sinun lähestymisyrityksiisi, kesti vain pitkään löytää sanat sille alitajunnassa velloneelle tunteelle.
Mikä se tunne on?
Suorastaan tärisen, ei ole helppoa keskustella parin lääkärin ja kirurgin kanssa omaisen korkean riskin leikkauksesta. No, ei varmaankaan mene siihen sitten kuitenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää huomenta kaivatulleni !
Samoin🤗
Vierailija kirjoitti:
Suorastaan tärisen, ei ole helppoa keskustella parin lääkärin ja kirurgin kanssa omaisen korkean riskin leikkauksesta. No, ei varmaankaan mene siihen sitten kuitenkaan.
Jos tarvitset minua, laita viesti.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti sulla on kaikki hyvin 💗
Aika outoa, tähän mennessä kolme toivoo, ettei kaivatullani ole kaikki hyvin.
Kannattaa miettiä miten omalle kumppanille puhuu. Sanat on myrkkyä. Saattaa alkaa tekemään pesäeroa ja katselemaan ympärilleen.
Välillä on käynyt mielessä, että onko joku usuttanut sut tänne agentiksi saadakseen selvyyden, kirjoitanko vielä täällä. 🥳🤯😵
Täytyy joka tapauksessa puhua asioista irl.
Vierailija kirjoitti:
Voimia <3
Vierailija kirjoitti:
Mitä meinasit puhua? (sivu)
Vierailija kirjoitti:
Ja näiden viestien pointti on? Olet ainoa ihminen maailmassa jonka läheisellä on terveysongelmia?
Olen työpaikallasi ihan asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä meinasit puhua? (sivu)
Pelkäätkö puhetta? Sivu
Istuin lääkärin huoneessa niin yhtäkkiä sihteeri kysy, ”onko kaivatun etunimi tähän muuten paikalla”. On tää kyllä. Vaikka sinänsä tavallinen nimi mut kuitenkin.