Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (88539)
🤎n. -> 💙m.
Salmiakkipusuja ehkä tulossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tapahtuuko kaivattusi elämässä parhaimmillaan jotain uutta ja jännää 🥳
En tiiä, mutta kerro sinä, kun näkyy tötteröhattu olevan päässä ja pilli suu$$a.
Kuulit väärin, ei se ollu pilli.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin näykkiä sun helmeä.
Fetissi autoihin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tää yllättävä hiljaisuus? Stressaa
Ei yllättävä eikä uusi, mutta ei vaan riitä resurssit enää mihinkään. Raahaudun tämän elämänvaiheen läpi ja yritän pysyä kasassa, pitää elämäni kasassa. Olen vähentänyt vastuun ottamista kaikesta ja olen lopultakin laittanut itseni ensimmäiseksi. Olen pohtinut asioita ja muuttanut tärkeysjärjestystä.
Jos olisit hän, voit aina olla yhteydessä itse. En vedä enää perässäni ketään, joka ei omin jaloin perässä pysy. En tee asioita ennakoivasti toisten puolesta. Enempää en tänne selitä.
Sanoisitko, että miehen on tehtävä aloite, tai on muuten säälittävä ja perässä vedettävä luuseri?
Ei ole mistään aloitteista kyse tässä.
Nyt vedit kyllä hyv-pahan Annabelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, olisko ruoho vihreämpää mun kans. Tunnetaan vasta vähän, mutta on yhteinen taajuus tai mielenkumppanuus. Silti yhteinen elämä olisi täysi arvoitus. Hyviä asioita ovat (osittain) jaetut arvot, yhteiset harrastukset, kotihiireys, utelias elämänasenne, puuhakkuus, kiinnostus toisiimme ja ihmismielen... Toki on paljon asioita, joita ei jaeta, mutta riittää, että suurissa linjoissa ei ole ääripäitä. Myöskään sitä en tiedä, miten vuorovaikuttaisimme suhteessa tai miten lopulta asettuisimme toisiimme.
Vai että mun puuhakkuut kiinnostaa 💶
En ole nyt puukauppojen perässä.
Eikö perämettä kelpaa?
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin näykkiä sun helmeä.
Voit mennä meille, minä en ole kotona mut isomummu on.
Vierailija kirjoitti:
Pakko alistua. Voitit.
Kuka, minkä?
Mummulle pitikin järjestää jotain kivaa, kiitos tästä! Pitäkää hauskaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakko alistua. Voitit.
Kuka, minkä?
🤣
Vierailija kirjoitti:
Okei 😍😜 lopetan postaamisen tänne. Hyvästi hahmo
Joko ärsyynnyit, kun en kirjoitellu sulle mitään?
Ei mitään isomummuja tähän väliin. Älkää nyt pilatko tätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tää yllättävä hiljaisuus? Stressaa
Ei yllättävä eikä uusi, mutta ei vaan riitä resurssit enää mihinkään. Raahaudun tämän elämänvaiheen läpi ja yritän pysyä kasassa, pitää elämäni kasassa. Olen vähentänyt vastuun ottamista kaikesta ja olen lopultakin laittanut itseni ensimmäiseksi. Olen pohtinut asioita ja muuttanut tärkeysjärjestystä.
Jos olisit hän, voit aina olla yhteydessä itse. En vedä enää perässäni ketään, joka ei omin jaloin perässä pysy. En tee asioita ennakoivasti toisten puolesta. Enempää en tänne selitä.
Sanoisitko, että miehen on tehtävä aloite, tai on muuten säälittävä ja perässä vedettävä luuseri?
Ei ole mistään aloitteista kyse tässä.
Onko tuo kuitenkin sinun ajatus ollut ja yhä on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakko alistua. Voitit.
Kuka, minkä?
🤣
Tulit sivusta!!
Mun vm 1972. Parasta A-ryhmää. Halusin olla aina vain sinun. Vilkaisu vain ja jalkani pettävät alta. Aina kaipaan.
Puhun sinulle kuulumisia ajatuksissa.
Passaan, häärään. Mietin. Ja kaipaan.
Et ehkä uskoisi. Kaipaan. A.O.E.P
Tunnistat.
Mä tuun kans ihan kohta ja sit pitää lähtee, ku on menoa.
Nyt ei voida tehdä hissitreffejä.
Varatulle miehelle terveiset 😘