Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (10279)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On mysteeri, miksi kaivata ihmistä, jota ei halua elämäänsä. Ja miksi kaivata ihmistä, joka ei halua minua elämäänsä.
Kaipaan ihmistä jota en tunne. Voisin yhtä hyvin kaivata mitä vain mielikuvitushahmoa. Vaikka marsua. Joten en ihmettele tuota kun jäljelle jää vielä määritelmäkysymykset - mikä on mysteeri ja mitä tarkoittaa haluta elämäänsä. Go figure.
No usein tuollaisessa on hyvin vähän tekemistä sen ihmisen kanssa eikä ole tarkoituskaan saada asioita tapahtumaan, siinähän joutuisi osallistumaan jotenkin. :0
Helpompi kuvitella ja uskotella vaan kaikenlaista. Sitten on yhdenlainen ja asiat muusta kiinni eikä sitä mitä on ja jättää tahallaan olematta muuta, liian vaikeaa.
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä rakkautta?
Syvintä, jota olen ikinä kokenut ketään kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaljuilta veljeksiltä terkut?
Nuoruudessani oli paljon miehiä, joilta tuuli saattoi viedä hiukset. Kampailivat niitä sitten takaisin, kunnes puuska taas kävi. Enää noita herrasmiehiä ei näy, vaan tyylitajuttomat nykymiehet ajavat jo nuorena kaikki pois, jos sisäkumi alkaa paistaa liikaa.
Nykymiesten alentuneet testosteronit siihen on syynä. Mieskunto ei kestä sitä halukkaiden naisten määrää, jota kaljun päälle kampaajien ympärillä hääri. Ne miehet nimittäin nussi ja paljon.
Sitähän aina naiset aina valittaa, että voi kun miehet olisivat seksuaalisesti mahdottomampia. Ja kiva että pidit kirjaa noista jutuista nuorena. Katsoitko vaan olitko puuna?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On mysteeri, miksi kaivata ihmistä, jota ei halua elämäänsä. Ja miksi kaivata ihmistä, joka ei halua minua elämäänsä.
Kaipaan ihmistä jota en tunne. Voisin yhtä hyvin kaivata mitä vain mielikuvitushahmoa. Vaikka marsua. Joten en ihmettele tuota kun jäljelle jää vielä määritelmäkysymykset - mikä on mysteeri ja mitä tarkoittaa haluta elämäänsä. Go figure.
Ok, kaipuusi kohteella itsellään ei ole sinulle mitään merkitystä. Kuinka usein sinulla on tapana kertoa Täti Monikalle tai Mustanaamiolle, että rakastat heitä?
Hyvä kysymys, täällähän he pyörivät niin voisipa kokeilla. En ole toistaiseksi kellekään koskaan sanonut rakastavani. En silti vetäisi näistä nyt ensimmäisenä esittämääsi johtopäätöstä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok, kaipuusi kohteella itsellään ei ole sinulle mitään merkitystä. Kuinka usein sinulla on tapana kertoa Täti Monikalle tai Mustanaamiolle, että rakastat heitä?
Hyvä kysymys, täällähän he pyörivät niin voisipa kokeilla. En ole toistaiseksi kellekään koskaan sanonut rakastavani. En silti vetäisi näistä nyt ensimmäisenä esittämääsi johtopäätöstä.
Ai meinaat, että nuo kaksi hahmoa kirjoittavat täällä?
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset, jotka ovat kohdelleet sua väärin, luulevat aina sun julkaisujen kertovan heistä.
Juuri näin!
Eri
Vierailija kirjoitti:
Olen surullinen.
Kerro
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai meinaat, että nuo kaksi hahmoa kirjoittavat täällä?
Missä sä oot ollut?
Vierailija kirjoitti:
Millaista vastakaikua saat marsulta tai mielikuvitusolennolta täällä?
Täällä saa aina vastakaikua. Trolli tai joku erityisen "viisas" tarttuu tekstiin.
Mä oon ihastunut tosi vahvasti Holopaiseen. Meille ei tule ikinä mitään, koska Holopainen on vain hahmo sykkeessä. Oikea hän ei kiinnostanut yhtään kun katsoin realityä johon osallistui.. Turvallinen kaivattava.
Lapsena olin ihastunut Sepe Suteen.
Kumpi on pahempi: kantapääastuja vai pianon pimputtelija?
Akva-apna_Tomio kirjoitti:
Olen nälkäinen. Ja pettynyt itseeni. Rakkauden jahtaamisesta on tullut kuin itsetarkoitus elämälleni. Sitä vähiten saa, mitä jahtaa. Eniten saa sitä, mihin ei huomiotaan suuntaa.
Tai sitten se on vaan sitä, että vaikea seilata kun se on niin kuin aalto. Tasaisen epätasaista ja sitten sitä alkaa jo odottaa, että jos nyt menee ylös niin kohta alas. Jos se on aina ollut niin. Miten se muuttuisi?
Vierailija kirjoitti:
Tekis mieli puhua sinulle kaikesta mahdollisesta
Mitähän se olisi?
Vierailija kirjoitti:
Kumpi on pahempi: kantapääastuja vai pianon pimputtelija?
Riippuu varmaan intensiteetistä ja ajasta. Syyllistyisin jälkimmäiseen jos olisi piano
Vierailija kirjoitti:
I Wanna Love You Tender.
Dat vad ai niid
Yksipuolista