Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (10279)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun kuolet, ihmiset tulevat satojen kilometrien päästä hautajaisiisi. Elossa ollessasi kukaan ei tule luoksesi, ellei he tarvitse sinulta jotain.
😢
Kirjoita tuo jonnekin, jossa se näkyy heille, joiden kuuluisi se nähdä.
Osa E:n, x:n ja muiden sivupersoonien huomionhakuista performanssia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tule koskaan ymmärtämään sellaista ihmistä, kenellä on hyvin paineistava mentaliteetti.
Se ei ole mikään mentaliteetti. Jos tarkoitat vaatimuksia, kyse on tarpeista, jotka eivät toteudu.
Ei. Toiset ihmiset tuovat vapautusta ja toiset ovat ahdistavia ja paineistavia.
Se on kokemuksesi. Itse tutkisin, miksi koen niin ja mitä paineistava ihminen sinulta ehkä toivoisi. Puhuisin hänen kanssaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulisitko rakas hautajaisiini?
Hänelle: En tulisi, kun et halunnut minua lähellesi eläessäsikään. Kunnioitan läheisiäsi, ja minulla on käytöstavat.
Mitäs alapeukuttelette, tuossahan on pointtia!
Vierailija kirjoitti:
Kaljuilta veljeksiltä terkut?
Nuoruudessani oli paljon miehiä, joilta tuuli saattoi viedä hiukset. Kampailivat niitä sitten takaisin, kunnes puuska taas kävi. Enää noita herrasmiehiä ei näy, vaan tyylitajuttomat nykymiehet ajavat jo nuorena kaikki pois, jos sisäkumi alkaa paistaa liikaa.
Se on niin lesoo sit kun tukka on pysynyt päässä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaljuilta veljeksiltä terkut?
Nuoruudessani oli paljon miehiä, joilta tuuli saattoi viedä hiukset. Kampailivat niitä sitten takaisin, kunnes puuska taas kävi. Enää noita herrasmiehiä ei näy, vaan tyylitajuttomat nykymiehet ajavat jo nuorena kaikki pois, jos sisäkumi alkaa paistaa liikaa.
Nykymiesten alentuneet testosteronit siihen on syynä. Mieskunto ei kestä sitä halukkaiden naisten määrää, jota kaljun päälle kampaajien ympärillä hääri. Ne miehet nimittäin nussi ja paljon.
Ei haittaa! Kunhan tanssit haudallani.
Savolaiset toivomassa
minun im/kiusaamisen
aiheuttamaa
sairauskohtausta?
Kyllä mä vielä ajattelin
elellä..🤨 Sori siitä. x
Vierailija kirjoitti:
Tulisin mieluimmin jo eläessäsi luoksesi. Haudalla kävisin salaa itkemässä ja suremassa, ellen kuolisi ikävään.
On mysteeri, miksi kaivata ihmistä, jota ei halua elämäänsä. Ja miksi kaivata ihmistä, joka ei halua minua elämäänsä.
Vierailija kirjoitti:
Se on niin lesoo sit kun tukka on pysynyt päässä?
Ihmiset osaavat olla uskomattoman lapsekkaita. Asioita, joihin ei itse voi vaikuttaa, ei kenenkään pitäisi kritisoida tai sen kummemmin niillä leuhottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hänelle: En tulisi, kun et halunnut minua lähellesi eläessäsikään. Kunnioitan läheisiäsi, ja minulla on käytöstavat.
Mitäs alapeukuttelette, tuossahan on pointtia!
Ohistahan tuo!
Vierailija kirjoitti:
On mysteeri, miksi kaivata ihmistä, jota ei halua elämäänsä. Ja miksi kaivata ihmistä, joka ei halua minua elämäänsä.
Kaipaan ihmistä jota en tunne. Voisin yhtä hyvin kaivata mitä vain mielikuvitushahmoa. Vaikka marsua. Joten en ihmettele tuota kun jäljelle jää vielä määritelmäkysymykset - mikä on mysteeri ja mitä tarkoittaa haluta elämäänsä. Go figure.
Vierailija kirjoitti:
Emilia. Mikä ihana syy fantasioida.
Tökin sen verran realismia tänne, että fantasiahahmoksi joutumisista tulee aina mieleen tän elokuvan loppukohtaus 🥲
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan ihmistä jota en tunne. Voisin yhtä hyvin kaivata mitä vain mielikuvitushahmoa. Vaikka marsua. Joten en ihmettele tuota kun jäljelle jää vielä määritelmäkysymykset - mikä on mysteeri ja mitä tarkoittaa haluta elämäänsä. Go figure.
Ok, kaipuusi kohteella itsellään ei ole sinulle mitään merkitystä. Kuinka usein sinulla on tapana kertoa Täti Monikalle tai Mustanaamiolle, että rakastat heitä?
Millaista vastakaikua saat marsulta tai mielikuvitusolennolta täällä?
Vierailija kirjoitti:
Millaista vastakaikua saat marsulta tai mielikuvitusolennolta täällä?
En mitään.
Ihmiset, jotka ovat kohdelleet sua väärin, luulevat aina sun julkaisujen kertovan heistä.