Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

VIIKOSSA 4kg lisää painoa Olanzapiinista

Vierailija
05.04.2024 |

Huhhuh :D Määrättiin siis "unta tukemaan" pikkuannoksella ja eipä taida käyttöön jäädä. Uneenkin hyöty niin vähäinen. Ruokahalu kuin hevosella mutta kroppa tuntuu siltä kuin olisin juossut maratonin ja sydän hakkaa pienestäkin rasituksesta. Liikkua ei siis pahemmin pysty. En enää ihmettele miksi nykyään on niin paha ylipaino-ongelma kun tämmöisiä myrkkyjä syötetään unettomuuteen kai jo teineillekin

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otappa siihen kylkeen vielä Ketipinoria 300mg niin vuodessa ja puolessa tulee 40kg niin kuin mulle tuli.

Vierailija
2/13 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on olantsapiini ei olanzapiini.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syömällä ne kilot tulee.

Vierailija
4/13 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otappa siihen kylkeen vielä Ketipinoria 300mg niin vuodessa ja puolessa tulee 40kg niin kuin mulle tuli.

Joo uskon. Tää nälkä on ollut aivan järjetön. Sitten jos yrittää olla syömättä paljoa tulee ihan hirveä heikotus, sellainen kuin olisi kauhean matalat verensokerit vaikka olisi syönyt 2h sitten. Järkkyä.

Vierailija
5/13 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syömällä ne kilot tulee. N

uo lääkkeet lisää ruokahalua ja vaikuttaa myös aineenvaihduntaan.

Vierailija
6/13 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on olantsapiini ei olanzapiini.

Ok

Vierailija
7/13 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syömällä ne kilot tulee.

Onko ollut rankka palstapäivä taas :/ 

Vierailija
8/13 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla olanzapin ei lihota. Annoksena menee 7,5mg. Mutta aiemmin käytössä olleet ssri-lääkkeet ovat jonkin verran lihottaneet. Ymmärrän hyvin, että voi lihottaa. 

Vierailija
9/13 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuli tuosta lääkkeestä 10 mg:n annoksella 15 kg lisää painoa 3 kk:n aikana. En syö enää ko. lääkettä tämän vuoksi

Vierailija
10/13 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo uskon. Tää nälkä on ollut aivan järjetön. Sitten jos yrittää olla syömättä paljoa tulee ihan hirveä heikotus, sellainen kuin olisi kauhean matalat verensokerit vaikka olisi syönyt 2h sitten. Järkkyä.

Itselläni on ykköstyypin diabetes ja tuo lääke sai niin pahat verensokeriheittelyt aikaan että kokeilu piti lopettaa. Oli kyllä muitakin pahoja sivuvaikutuksia. Unettomuuteen kokeiltiin täälläkin jollain pienimmällä annoksella.

Vierailija
11/13 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko saaneet kilot tippumaan lääkkeen lopettamisen jälkeen? Mulla ne on jääneet, vaikka ruokavalio on pysynyt samana. Epäilen vahvasti, että Ssri-lääke on muuttanut aineenvaihduntaani. Ei kai se voi jäädä pysyväksi?

Vierailija
12/13 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antipsykootit vaikuttavat antibioottien tavoin suoliston mikrobistoon, joten vie aikansa, että paino tippuu. Googlaa vaikka aripipratsoli  hs, viime heinäkuussa oli asiasta artikkeli.

Vierailija
13/13 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletteko saaneet kilot tippumaan lääkkeen lopettamisen jälkeen? Mulla ne on jääneet, vaikka ruokavalio on pysynyt samana. Epäilen vahvasti, että Ssri-lääke on muuttanut aineenvaihduntaani. Ei kai se voi jäädä pysyväksi?

Pelkään tätä kans. Lopetin kaikki antipsykootit joku aika sitten ja toivon todella että saan ylimääräiset kilot tiputettua lääkityksen lopettamisen myötä..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kahdeksan