Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (87856)
Hitto tää elämä on ihan mahdotonta.
Gaia: Earth: Stage 4 Cancer
Kokisin yhteisenä haasteena etsiä sopiva tapa ja julkisuuden määrä olla yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Multa ei todellakaan mitkään uhkailut tai pahan toivomiset. -me
Eikä minulta. Tai ystävieni
ruotimiset. Minulla on sama
ydinporukka läheisiä
kuin ennen Savoon tuloa.
Ikävä kyllä äiti, rakkain tätini
ja nuoruuden tärkein reissuystävä
lännestä ovat poistuneet Savon
vuosien varrella. Samoin talomme
iäikkäimmät tervaskannot talon
alkuajoilta ovat kaikki menneet.
Sytytän usein muistokynttilät
~ heille jokaiselle. E
Joku sua vielä satuttaa, koska sä tuhosit multa kaikki mahdollisuudet.
Vierailija kirjoitti:
Kokisin yhteisenä haasteena etsiä sopiva tapa ja julkisuuden määrä olla yhdessä.
Miksi koet haasteena olla julkisesti yhdessä? Häpeätkö minua? Voit unohtaa olemisen sitten kokonaan..
Vierailija kirjoitti:
Mun auton räminä johtui hiluista jossakin lokerossa. Poisto poisti räminänkin. Mitä pitää tehdä sille kuvalle kojetaulussa, missä joku istuu pytyllä?
Mitä tämä tarkoittaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi koet haasteena olla julkisesti yhdessä? Häpeätkö minua? Voit unohtaa olemisen sitten kokonaan..
En tietenkään häpeä. Jos olisit kaivattuni niin luultavasti miettisit samaa teemaa
Vierailija kirjoitti:
Joku sua vielä satuttaa, koska sä tuhosit multa kaikki mahdollisuudet.
Toivottavasti et ole joku joka on itse asiassa tehnyt noin jollekin toiselle ja silti saanut elää, nyt sitten väännellen asian noin voidakseen jatkaa. Ei ol paggo hei. :P
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tietenkään häpeä. Jos olisit kaivattuni niin luultavasti miettisit samaa teemaa
En miettisi. Koska jos olisin yhdessä hänen kanssaan, se olisi meidän asia tietystä pisteestä lähtien, eikä kuuluisi kellekään.
Melkein otin tosta pyttyjutusta taas vanhat hakkeriharhat.
Vierailija kirjoitti:
Hesariin vaan ilmotus suoraan… 😄
Haluaisin pussailla kanssasi.
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos lähestyn? Koetko mut virheenä? Ongelmana? Hätistätkö mut pois? Löytyykö psykologi nurkan takaa?
Tervetuloa, en, en, en, ei.
"Joku sua vielä satuttaa, koska sä tuhosit multa kaikki mahdollisuudet. "
sitäkä toivot?
Mukavaa iltaa kaivatulleni !
Vierailija kirjoitti:
Tietäispä sun syntymäpäivän. Taidan tietää vain vuoden ja siitäkään en ole varma.
Jännä että tällaisia ihmettelyitä ilmaantuu just tänään. 😎
Mun auton räminä johtui hiluista jossakin lokerossa. Poisto poisti räminänkin. Mitä pitää tehdä sille kuvalle kojetaulussa, missä joku istuu pytyllä?