Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (87759)

Vierailija
87681/87759 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaivattu ajaa rämisevällä säilykepurkilla, mikä käy pierukaasulla.

Haluatko istua kyytiin?

Toinen lamppu pimeä

Vierailija
87682/87759 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli lähempiä ystäviä mutta valitettavasti he pettivät minut yksi kerrallaan 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
87683/87759 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa ei todellakaan mitkään uhkailut tai pahan toivomiset. -me

Vierailija
87684/87759 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävyyshommat ei todennäköisesti olleet mulle. Mutta mitä noihin ystäviin tulee, niin viihdyn paremmin yksin kuin huonossa seurassa. Mutta sinä olisit kyllä hyvää seuraa.

Vierailija
87685/87759 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli lähempiä ystäviä mutta valitettavasti he pettivät minut yksi kerrallaan 

Mikä syynä?

Vierailija
87686/87759 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen paskonut itseni täysin joka osa-alueella. Kaikki olisi voinut mennä toisin. 

Hyönteiset tanssivat auringonlaskussa. Laskeva aurinko värjää mäntyjen rungot kullanvärisiksi. On taianomaista. Haikeaa. 

Voisinpa aloittaa alusta. Se ei enää onnistu. Aurinko laskee. Väistämätöntä. 

Olen pahoillani kaikesta. 

No johan on. Tuskin sentään JOKA osa-alueella? :P

Jos on peukkunarkki niin onhan tilanne tietysti aika paha. 

Minä olen peukkunarkki 😍😜 oon kalastellut täällä alapeukkuja ja en saa niitä tarpeeks. Aina joku muu vetää typerällä viestillä paremmaks, en ymmärrä. Mikä siinä on niin vaikeeta painaa alapeukku. Pitää vissiin kokeilla jotain tosi ällöö ja radikaalia

Vierailija
87687/87759 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä syynä?

Varmaan mun huonot ystävävalinnat

Vierailija
87688/87759 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku sanoi, ettei hänellä olisi kaivatulleen mitään annettavaa. Tajusin, että ei minullakaan ole. Jos olisi, hän olisi tullut ottamaan jo aikoja sitten. Pitäisi olla paljon enemmän kuin sillä toisella, jotta minun antimeni kiinnostaisivat, mutta koska ei ole, en edusta mitään "parempaa". Nämä jutut perustuvat siihen, mitä kenelläkin on tarjolla. Kun rakkaus ratkaisee, silloin ei mietitä ulkorakkaudellisia asioita.

Vierailija
87689/87759 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen paskonut itseni täysin joka osa-alueella. Kaikki olisi voinut mennä toisin. 

Hyönteiset tanssivat auringonlaskussa. Laskeva aurinko värjää mäntyjen rungot kullanvärisiksi. On taianomaista. Haikeaa. 

Voisinpa aloittaa alusta. Se ei enää onnistu. Aurinko laskee. Väistämätöntä. 

Olen pahoillani kaikesta. 

No johan on. Tuskin sentään JOKA osa-alueella? :P

Jos on peukkunarkki niin onhan tilanne tietysti aika paha. 

Minä olen peukkunarkki 😍😜 oon kalastellut täällä alapeukkuja ja en saa niitä tarpeeks. Aina joku muu vetää typerällä viestillä paremmaks, en ymmärrä. Mikä siinä on niin vaikeeta painaa alapeukku. Pitää vissiin kokeilla jotain tosi ällöö ja radikaalia

Minä onnistun yrittämättäkin. No onneksi en noita peukkuja enää jaksa seurata, tulis vain paha mieli. Sivu

Vierailija
87690/87759 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minä (se joka aiheesta selosti) en sentään ihan noin dramaattiseksi heittäytynyt. Sille on aika huonot oddsit jo kyllä, oikein yksitellen vielä. Huhhuh. Ja aina noinpäin vielä. Kyllä minä ainakin myönnän että toisinkin käy välillä. Riittävän hyvistä syistä? Kuka osaa sanoa. Kysymys oli kuitenkin siitä voiko näitä olla, ei siitä ihmetteleekö kukin miksei ole tms. Ja aina kenenkään ei tarvitse, kunhan tarpeeksi kilometrejä, vuosia ja/tai muuta kertyy vain. Eipä niitä erikseen sanota virallisesti irti mutta lähinnä fiktiossa mennään johonkin ja sitten ollaan että you sonuvabiiz ja kätellään lihaksekkaasti. Kai sitä voisi mutta sitten jäädään siihen ja ollaan että niin.. miten että.. muisto voi olla parempi. :D

Vierailija
87691/87759 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä syynä?

Kai teidän välille jotakin on tullut. Tuskin ystävät tyhjän takia häipyvät.

Vierailija
87692/87759 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä syynä?

Niin, halusit siis tulla kysymään mikä minussa on vikana mutta et uskalla kysyä suoraan?

Vierailija
87693/87759 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

🤎👩‍🏫💘👨🏼‍🏫💙

Vierailija
87694/87759 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mullakaan mitään annettavaa kuin rakkauteni. Harmi vaan, ettei ne toiveet aina kohtaa. Joskus joku mullistaa toisen maailman ja silti paria ei synny, kun se toinen ei koe samoin. Tuo yksipuolinen rakkaus on enemmän kuin tuttua mulle. 

Vierailija
87695/87759 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti elämässä aika usein menee niin että kiltit ihmiset etenkin nuorempana vetävät puoleensa tietynlaisia ihmisiä jotka eivät aina ole uskollisia ja luotettavia 

Vierailija
87696/87759 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään susta

Vierailija
87697/87759 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä syynä?

Niin, halusit siis tulla kysymään mikä minussa on vikana mutta et uskalla kysyä suoraan?

Kirjoitin teidän välille. Ihmissuhteet ovat vähintään kahden erillisen yksilön vuorovaikutussuhde, ja tähän suhteeseen voi tulla häiriötekijöitä. En puhunut ihmisistä henkilöinä.

Vierailija
87698/87759 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku sanoi, ettei hänellä olisi kaivatulleen mitään annettavaa. Tajusin, että ei minullakaan ole. Jos olisi, hän olisi tullut ottamaan jo aikoja sitten. Pitäisi olla paljon enemmän kuin sillä toisella, jotta minun antimeni kiinnostaisivat, mutta koska ei ole, en edusta mitään "parempaa". Nämä jutut perustuvat siihen, mitä kenelläkin on tarjolla. Kun rakkaus ratkaisee, silloin ei mietitä ulkorakkaudellisia asioita.

Vertailetko itse ihmisiä keskenään tuolla tapaa, vai miksi noin epäilet?

Vierailija
87699/87759 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä syynä?

Kirjoitin teidän välille. Ihmissuhteet ovat vähintään kahden erillisen yksilön vuorovaikutussuhde, ja tähän suhteeseen voi tulla häiriötekijöitä. En puhunut ihmisistä henkilöinä.

Miksi selostaisin kaipausketjussa yksityiskohtia jostain päättyneestä ystävyydestä?

Vierailija
87700/87759 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos lähestyn? Koetko mut virheenä? Ongelmana? Hätistätkö mut pois? Löytyykö psykologi nurkan takaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme seitsemän