Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (87676)
Oon kiukkune koko ajan enkä tiedä miksi.
meinaatteko te lähestyä pitämäänne mieshenkilöä? hänkään tuskin haluaa mitään juorumyllyä päivästä toiseen.
Vierailija kirjoitti:
Ehkäpä siks ettei maailma pyöri haluamallasi tavalla.
En aio lähestyä miestä vaik ikävä on. Hän saisi kyllä halutessaan näin toimia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun enemmänkin tuntuu etten pysy pyörivän maailman perässä. Kuormitun ja siitä ehkä kiukkuinen olo.
Vierailija kirjoitti:
En tarkoittanut sitä kaveriasiaa pahalla, ois pitänyt jättää sanomatta, kun se meni ihan väärille urille. Mäkin kaipaan ystäviä ja ymmärtäjää ja tiedostan sen enemmän kuin hyvin itsekin.
Minä ainakin hukkasin ajan pyörteisiin omat lähtökohtaiset ja on vähän työlästä vastahakoisia ihmisiä muiluttaa siihen rooliin. Jos joku sillä linjalla lähestyy niin se tulee torpattua vähintäänkin epähuomiossa kun seuloo mistä moinen on peräisin. Tai vielä pahempaa, sitä jättää tekemättä näin ja oppii taas paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Oletteko syntymäpäivienne perusteella sielunkumppaneita?
Näemmä ollaan! 🎉
Vierailija kirjoitti:
Ei ikinä. Håmåstelu no no
Vierailija kirjoitti:
En tarkoittanut sitä kaveriasiaa pahalla, ois pitänyt jättää sanomatta, kun se meni ihan väärille urille. Mäkin kaipaan ystäviä ja ymmärtäjää ja tiedostan sen enemmän kuin hyvin itsekin.
Kaikki ei kaipaa ystäviä, moni viihtyy yksin. On eri asia olla yksin kuin olla yksinäinen. Mut tuo nyt loukkaantuu kaikesta joten hällä väliä. sivu
Sä oot tuhonnut mua jo useamman vuoden. Vielä joku sut tap*aa ja hyvä niin.
Vierailija kirjoitti:
Mul on karmea ikävä sua
Älä välitä. Minulla ei ole sinulle mitään annettavaa.
Vierailija kirjoitti:
meinaatteko te lähestyä pitämäänne mieshenkilöä? hänkään tuskin haluaa mitään juorumyllyä päivästä toiseen.
Juorumylly masentaa. Ihan väsynyt siihen.
Niin että osaisin lähestyä tosi hyvin kasvotusten mutten muuten, koska tarvin jostain syystä sen että näen toisen eleet. Lähestyisin jos osaisin mutten osaa.
Vierailija kirjoitti:
Ihania nämä robottimaisen identtiset zombireaktio, olosuhteista riippumatta. Mmm.. kyllä vetää puoleensa. Mykkä ja kyvytön. Hot stuff. Valheellinen toimissaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun enemmänkin tuntuu etten pysy pyörivän maailman perässä. Kuormitun ja siitä ehkä kiukkuinen olo.
Minusta taas on tullut ääniyliherkkä.Kiukuttaa ja ärsyttää ylikovat äänet.Remontit, mainokset,radio-ohjelmat yms.
Ehkä sinullakin on tullut joku yliherkkyys jollekin asialle.Nykyään on kaikki niin hektistä.Mene lähimetsään ,istu kannon nokkaan ja ota kahvitermos esille.kuuntele hiljaisuutta eli itseäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki ei kaipaa ystäviä, moni viihtyy yksin. On eri asia olla yksin kuin olla yksinäinen. Mut tuo nyt loukkaantuu kaikesta joten hällä väliä. sivu
Ehkä tuo sun tiäx, "tietäminen" on ongelma. Lisäys
Vierailija kirjoitti:
Sä oot tuhonnut mua jo useamman vuoden. Vielä joku sut tap*aa ja hyvä niin.
No niin, tappouhkauksia ketjussa. Kerrotko vielä, että kenelle viesti on?
Hyönteiset tanssivat auringonlaskussa. Mäntyjen rungot ja metsä on tainomainen loistossaan. Haikeaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta taas on tullut ääniyliherkkä.Kiukuttaa ja ärsyttää ylikovat äänet.Remontit, mainokset,radio-ohjelmat yms.
Ehkä sinullakin on tullut joku yliherkkyys jollekin asialle.Nykyään on kaikki niin hektistä.Mene lähimetsään ,istu kannon nokkaan ja ota kahvitermos esille.kuuntele hiljaisuutta eli itseäsi.
Jep sun pitää löytää se voimavara, hiljentyminen, se juttu mikä lataa sun akut ja sulkee sen kuormituksen etäämmäks.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mul on karmea ikävä sua
Älä välitä. Minulla ei ole sinulle mitään annettavaa.
Se on kyllä totta. Sivusta
Mä en osaa tehdä sellaista kuin kasvotusten. Jos olisi edessäni lähestyisin varmasti. Mutta kun ei ole en osaa aloittaa.