Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (87676)

Vierailija
87601/87676 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiiäks, ajattelen, et oisit onnellisempi, jos sulla ois lähempiä ystäviä. Enkä tarkoita nyt itseäni. Voin toki olla ihan väärässäkin, sellainen ajatus vaan on ollut mielessä.

Vierailija
87602/87676 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua samalla surettaa kaivatun onni ja samalla toivon sitä hänelle koko sydämestäni. Eihän siinä olisi mitään järkeä, jos olisimme molemmat yhtä onnettomia kuin mitä minä oon. Vaikka en voikaan estää kokonaan mustasukkaisia ajatuksia.

Oletko varma ettei ole vaan kulissia?

Olen. Hänellä on mm. yhteisiä tulevaisuudensuunnitelmia jne. kumppaninsa kanssa. 

Ei tuo kerro mitää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
87603/87676 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitan näin: moi, haluaisitko nähdä ja jutella? 

Helppoa. Miksi se on vaikeaa lähettää suoraan? Miksi? Vedän kohta kännit. 

Koska silloin joutuisit näkemään oikeaa vaivaa ja kokemaan todellisia epämukavuuden tunteita tätä ihmistä kohtaan. Tilanteessa on mahdollisuus siihen että omat huolella rakennetut pilvilinnat voivat romahtaa. Se että piehtaroi yksin kaipauskiimoissaan on vaan runkkaamista ja todellisuuspakoa.

Joskus se runkkaaminen ja todellisuuspako on oikeestaan aika kivaa. 🙂 Sivu

Vierailija
87604/87676 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen onnellinen vaikka yksin. Silti kamala ikävä häntä. Ehkä liittyy voimakkaasti omiin pohdintoihin että ajatus hänestä nousee enemmän taas pintaan. 

Vierailija
87605/87676 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiiäks, ajattelen, et oisit onnellisempi, jos sulla ois lähempiä ystäviä. Enkä tarkoita nyt itseäni. Voin toki olla ihan väärässäkin, sellainen ajatus vaan on ollut mielessä.

Vaikea niitä on taikoa elämään. Pinnallisista kaverisuhteista en saa mitään irti.

Vierailija
87606/87676 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko joku terapeutti, ja mistä sä hänen onnensa tiedät? 

Vierailija
87607/87676 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua samalla surettaa kaivatun onni ja samalla toivon sitä hänelle koko sydämestäni. Eihän siinä olisi mitään järkeä, jos olisimme molemmat yhtä onnettomia kuin mitä minä oon. Vaikka en voikaan estää kokonaan mustasukkaisia ajatuksia.

Oletko varma ettei ole vaan kulissia?

Olen. Hänellä on mm. yhteisiä tulevaisuudensuunnitelmia jne. kumppaninsa kanssa. 

Ei tuo kerro mitää

Sain sen sortin torjunnan livenä, niin en todellakaan anna itselleni lupaa ajatella noin. Uskon, että ovat onnellisia, ainakin hän on onnellisempi, kuin mitä olisi ollut minun kanssani.

Vierailija
87608/87676 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rinkirunkkauspiiri 😭

Vierailija
87609/87676 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen onnellinen vaikka yksin. Silti kamala ikävä häntä. Ehkä liittyy voimakkaasti omiin pohdintoihin että ajatus hänestä nousee enemmän taas pintaan. 

Sama. Viihdyn yksinkin, mutta hänen seurassaan on vain niin mukavaa.

Vierailija
87610/87676 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska silloin joutuisit näkemään oikeaa vaivaa ja kokemaan todellisia epämukavuuden tunteita tätä ihmistä kohtaan. Tilanteessa on mahdollisuus siihen että omat huolella rakennetut pilvilinnat voivat romahtaa. Se että piehtaroi yksin kaipauskiimoissaan on vaan runkkaamista ja todellisuuspakoa.

Ohi. En ole tuntenut, enkä tule tuntemaan epämukavuuden tunteita tunteideni kohdetta kohtaan. Opin sen jo aikaa sitten. 

Vierailija
87611/87676 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko syntymäpäivienne perusteella sielunkumppaneita?

https://www.instagram.com/p/DcqwdTqOPhI/

Vierailija
87612/87676 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noinhan se pitäisikin olla. Onnellinen yksin. Siitä asetelmasta on helpompaa rakentaa tervettä parisuhdetta. 🙂

Vierailija
87613/87676 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisihan se kiva. Vähän rajallinen luonnonvara vaan. :0

Vierailija
87614/87676 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama. Viihdyn yksinkin, mutta hänen seurassaan on vain niin mukavaa.

Olen suhteessa kyllä, mutta noin kuvainnollisesti kun joku arvioi jonkun tarvitsevan kunnon frendejä. 

Vierailija
87615/87676 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

meinaatteko te lähestyä mieshenkilöä? sen voi tehdä ystävällisesti ja sitä rataa. 

Vierailija
87616/87676 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiiäks, ajattelen, et oisin onnellinen, jos saisin elää ilman tällaisia alentavia kommentointeja. Ja onnea ei ole kaikille tarkoitettu, se ei kuulu ihmisoikeuksiin eikä perustuslakiin. Kun on paska elämä, se on silloin sitä, ihan semmonen käyny mielessä.

Vierailija
87617/87676 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohi. En ole tuntenut, enkä tule tuntemaan epämukavuuden tunteita tunteideni kohdetta kohtaan. Opin sen jo aikaa sitten. 

Mutta siinähän sanottiin.. nääh. Elohopeaa lorahtanut johonkin, selvästi. :D

Vierailija
87618/87676 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

meinaatteko te lähestyä mieshenkilöä? sen voi tehdä ystävällisesti ja sitä rataa. 

Sitä päivää odotellessa.

Vierailija
87619/87676 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tarkoittanut sitä kaveriasiaa pahalla, ois pitänyt jättää sanomatta, kun se meni ihan väärille urille. Mäkin kaipaan ystäviä ja ymmärtäjää ja tiedostan sen enemmän kuin hyvin itsekin.

Vierailija
87620/87676 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noinhan se pitäisikin olla. Onnellinen yksin. Siitä asetelmasta on helpompaa rakentaa tervettä parisuhdetta. 🙂

Ja vitut. Eri

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kuusi