Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (87676)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua samalla surettaa kaivatun onni ja samalla toivon sitä hänelle koko sydämestäni. Eihän siinä olisi mitään järkeä, jos olisimme molemmat yhtä onnettomia kuin mitä minä oon. Vaikka en voikaan estää kokonaan mustasukkaisia ajatuksia.
Oletko varma ettei ole vaan kulissia?
Olen. Hänellä on mm. yhteisiä tulevaisuudensuunnitelmia jne. kumppaninsa kanssa.
Ei tuo kerro mitää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitan näin: moi, haluaisitko nähdä ja jutella?
Helppoa. Miksi se on vaikeaa lähettää suoraan? Miksi? Vedän kohta kännit.
Koska silloin joutuisit näkemään oikeaa vaivaa ja kokemaan todellisia epämukavuuden tunteita tätä ihmistä kohtaan. Tilanteessa on mahdollisuus siihen että omat huolella rakennetut pilvilinnat voivat romahtaa. Se että piehtaroi yksin kaipauskiimoissaan on vaan runkkaamista ja todellisuuspakoa.
Joskus se runkkaaminen ja todellisuuspako on oikeestaan aika kivaa. 🙂 Sivu
Mä olen onnellinen vaikka yksin. Silti kamala ikävä häntä. Ehkä liittyy voimakkaasti omiin pohdintoihin että ajatus hänestä nousee enemmän taas pintaan.
Vierailija kirjoitti:
Tiiäks, ajattelen, et oisit onnellisempi, jos sulla ois lähempiä ystäviä. Enkä tarkoita nyt itseäni. Voin toki olla ihan väärässäkin, sellainen ajatus vaan on ollut mielessä.
Vaikea niitä on taikoa elämään. Pinnallisista kaverisuhteista en saa mitään irti.
Vierailija kirjoitti:
Tiiäks, ajattelen, et oisit onnellisempi, jos sulla ois lähempiä ystäviä. Enkä tarkoita nyt itseäni. Voin toki olla ihan väärässäkin, sellainen ajatus vaan on ollut mielessä.
Oletko joku terapeutti, ja mistä sä hänen onnensa tiedät?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua samalla surettaa kaivatun onni ja samalla toivon sitä hänelle koko sydämestäni. Eihän siinä olisi mitään järkeä, jos olisimme molemmat yhtä onnettomia kuin mitä minä oon. Vaikka en voikaan estää kokonaan mustasukkaisia ajatuksia.
Oletko varma ettei ole vaan kulissia?
Olen. Hänellä on mm. yhteisiä tulevaisuudensuunnitelmia jne. kumppaninsa kanssa.
Ei tuo kerro mitää
Sain sen sortin torjunnan livenä, niin en todellakaan anna itselleni lupaa ajatella noin. Uskon, että ovat onnellisia, ainakin hän on onnellisempi, kuin mitä olisi ollut minun kanssani.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen onnellinen vaikka yksin. Silti kamala ikävä häntä. Ehkä liittyy voimakkaasti omiin pohdintoihin että ajatus hänestä nousee enemmän taas pintaan.
Sama. Viihdyn yksinkin, mutta hänen seurassaan on vain niin mukavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska silloin joutuisit näkemään oikeaa vaivaa ja kokemaan todellisia epämukavuuden tunteita tätä ihmistä kohtaan. Tilanteessa on mahdollisuus siihen että omat huolella rakennetut pilvilinnat voivat romahtaa. Se että piehtaroi yksin kaipauskiimoissaan on vaan runkkaamista ja todellisuuspakoa.
Ohi. En ole tuntenut, enkä tule tuntemaan epämukavuuden tunteita tunteideni kohdetta kohtaan. Opin sen jo aikaa sitten.
Vierailija kirjoitti:
Noinhan se pitäisikin olla. Onnellinen yksin. Siitä asetelmasta on helpompaa rakentaa tervettä parisuhdetta. 🙂
Vierailija kirjoitti:
Olisihan se kiva. Vähän rajallinen luonnonvara vaan. :0
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama. Viihdyn yksinkin, mutta hänen seurassaan on vain niin mukavaa.
Olen suhteessa kyllä, mutta noin kuvainnollisesti kun joku arvioi jonkun tarvitsevan kunnon frendejä.
meinaatteko te lähestyä mieshenkilöä? sen voi tehdä ystävällisesti ja sitä rataa.
Vierailija kirjoitti:
Tiiäks, ajattelen, et oisin onnellinen, jos saisin elää ilman tällaisia alentavia kommentointeja. Ja onnea ei ole kaikille tarkoitettu, se ei kuulu ihmisoikeuksiin eikä perustuslakiin. Kun on paska elämä, se on silloin sitä, ihan semmonen käyny mielessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohi. En ole tuntenut, enkä tule tuntemaan epämukavuuden tunteita tunteideni kohdetta kohtaan. Opin sen jo aikaa sitten.
Mutta siinähän sanottiin.. nääh. Elohopeaa lorahtanut johonkin, selvästi. :D
Vierailija kirjoitti:
meinaatteko te lähestyä mieshenkilöä? sen voi tehdä ystävällisesti ja sitä rataa.
Sitä päivää odotellessa.
En tarkoittanut sitä kaveriasiaa pahalla, ois pitänyt jättää sanomatta, kun se meni ihan väärille urille. Mäkin kaipaan ystäviä ja ymmärtäjää ja tiedostan sen enemmän kuin hyvin itsekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noinhan se pitäisikin olla. Onnellinen yksin. Siitä asetelmasta on helpompaa rakentaa tervettä parisuhdetta. 🙂
Ja vitut. Eri