Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (87647)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja taas.
Mikä?
Miekkonen työnsi vehkeensä kakkoseeni, ihan vain vahingossa.
Kunhan se on miekkonen eikä ryhmä miekkosia... Sivusta
Oisko joku homofoorumi parempi trollauspaikka? Ap
Ejole
Heidi, senkin yleinen katuluuta. Pitikö jakaa lettuasi kaikille? Häivy silmistäni.
L
Vierailija kirjoitti:
Että mä vihaan näitä synkronisiteettisotkuja.
Kerro ihmeessä lisää. =)
Kannattaa muuten harrastaa metsäterapiaa.
Aivan parasta itsellekin tyyliin etäopintojen jälkeen käydä sienessä ja tehdä maittavaa ruokaa löytämistään herkuista. <3
Metsissä on kyllä sitä jotakin, ovat kauniita, mystisiä & romanttisia paikkoja.
Kivaa vaihtelua tuolle Stadille.
- Mina.
Mua samalla surettaa kaivatun onni ja samalla toivon sitä hänelle koko sydämestäni. Eihän siinä olisi mitään järkeä, jos olisimme molemmat yhtä onnettomia kuin mitä minä oon. Vaikka en voikaan estää kokonaan mustasukkaisia ajatuksia.
Vierailija kirjoitti:
Mua samalla surettaa kaivatun onni ja samalla toivon sitä hänelle koko sydämestäni. Eihän siinä olisi mitään järkeä, jos olisimme molemmat yhtä onnettomia kuin mitä minä oon. Vaikka en voikaan estää kokonaan mustasukkaisia ajatuksia.
Miksi sinä olet onneton?
Vierailija kirjoitti:
Oletko varma ettei ole vaan kulissia?
Vierailija kirjoitti:
..lämmin ajatus iltaasi
Samoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinä olet onneton?
En tiedä. Oon ollut onneton jo vuosia. Kai se on masennuksen syytä. Koitan vaan olla miettimättä sitä, niin ei tunnu niin pahalle.
Vierailija kirjoitti:
Heidi, senkin yleinen katuluuta. Pitikö jakaa lettuasi kaikille? Häivy silmistäni.
L
Oli hyvää lettua.
T. Masa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko varma ettei ole vaan kulissia?
Olen. Hänellä on mm. yhteisiä tulevaisuudensuunnitelmia jne. kumppaninsa kanssa.
Vierailija kirjoitti:
L
Hähää! Joku muukin on jakanut lettuansa
Vierailija kirjoitti:
Yksi tyhjä lause viestissä. Hämmästyttävää ja samalla kovin surullista. Ei ole enää enempää sanottavaa.
Jotenkin veikkaan että päädyt sanomaan lisää kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitan näin: moi, haluaisitko nähdä ja jutella?
Helppoa. Miksi se on vaikeaa lähettää suoraan? Miksi? Vedän kohta kännit.
Koska silloin joutuisit näkemään oikeaa vaivaa ja kokemaan todellisia epämukavuuden tunteita tätä ihmistä kohtaan. Tilanteessa on mahdollisuus siihen että omat huolella rakennetut pilvilinnat voivat romahtaa. Se että piehtaroi yksin kaipauskiimoissaan on vaan runkkaamista ja todellisuuspakoa.
Yksi tyhjä lause viestissä. Hämmästyttävää ja samalla kovin surullista. Ei ole enää enempää sanottavaa.