Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (84537)

Vierailija
84441/84537 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei olis kannattanu ees yrittää

Älä... Et voi olla tosissasi.

Oon. Se on alkanut vältellä mua. Harmittaa että käytin kaiken sen rohkeuden, ajan ja energian siihen ihmiseen 😐

On varmaankin syynsä välttelyllä? sivusta

Ei se tarkoita, että toinen olisi tehnyt mitään väärää. Voi vältellä vaan, koska kokee tilanteen kiusalliseksi. Eri

Tai sitten tilanne on muuten vain mahdoton. Sivusta eri.

Vierailija
84442/84537 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon. Se on alkanut vältellä mua. Harmittaa että käytin kaiken sen rohkeuden, ajan ja energian siihen ihmiseen 😐

Kaikelle on aina syynsä mutta niitä mahdollisia syitä on enemmän kuin sun pieneen mieleen mahtuu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
84443/84537 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mainitsit arvoista. Eroja on meilläkin, koska olet paljon konservatiivisempi kuin minä, vaikka me ei olla yhteiskunnallisista asioista juuri keskusteltukaan, mutta olen kuullut muuta kautta. 

Ohi, ei ole yhteisiä tuttuja.

Vierailija
84444/84537 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se tarkoita, että toinen olisi tehnyt mitään väärää. Voi vältellä vaan, koska kokee tilanteen kiusalliseksi. Eri

Paskat, pelkkää selittelyä. Pahaa on tehty. Ja mistä muka tiedät minkä toinen kokee kiusallisksi ja minkä ei? Kaikki ei koe kiusallisksi asioita. Pahaa on tehty.

Vierailija
84445/84537 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahin virhe on toimia olettamusten ohjaamana ja muodostaa kokonaiskäsitys sillä pohjalla.

Vierailija
84446/84537 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos valita pitää, parempi ottaa selvää nopeasti kuin pitää vuosia hihnassa ottamatta koskaan selvää tai antamatta siihen mahdollisuutta.

Ketään ei voi pitää hihnassa, ellei se ihminen itse valitse olla hihnassa. 

Höpöä. Manipulatiivinen ihminen voi pitää hihnassaan vaikka puolta maailmaa. Sellaisia on jopa suurvaltojen johdossa.

Miten tämäkin muka kaipaukseen liittyy.

Vierailija
84447/84537 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on syynsä. Jos toinen välttelee, se kertoo siitä että toinen on toiminut väärin. Välttely on rajojen vetämistä. Haluaa pysyä pois, suojassa sellaiselta ihmiseltä jonka käytös on ilkeää, epäreilua ja satuttavaa. Välttelemällä pystyy keskittymään elämässä parempiin asioihin kun kerran toinen tuottaa vaan kiusaa.

Kiva traumadump mutta ollaan juteltu tasan kerran eikä siinä ollut mitään ilkeää, epäreilua tai satuttavaa

Vierailija
84448/84537 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

G: Miksi välttelet kaivattuasi?

En välttele. Toki on vaikeuksia uskaltaa ottaa yhteyttä, mutta se menee täysin jännityksen ja ujostelun piikkiin. 

Vierailija
84449/84537 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mahdotonta tilannetta ei välttele, vaan normaali ihminen ryhtyy silloin selvittämään tilannetta. Aukeaa mahdollisuudet, eikä asiat mene solmuun. Sössijät saavat asiat solmuun.

Vierailija
84450/84537 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kaivattusi suurvaltojen johtaja?

Vierailija
84451/84537 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paskat, pelkkää selittelyä. Pahaa on tehty. Ja mistä muka tiedät minkä toinen kokee kiusallisksi ja minkä ei? Kaikki ei koe kiusallisksi asioita. Pahaa on tehty.

Mistä SINÄ tiedät minkä takia joku ihminen välttelee toista ihmistä? Aivan, et mistään.

Vierailija
84452/84537 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on syynsä. Jos toinen välttelee, se kertoo siitä että toinen on toiminut väärin. Välttely on rajojen vetämistä. Haluaa pysyä pois, suojassa sellaiselta ihmiseltä jonka käytös on ilkeää, epäreilua ja satuttavaa. Välttelemällä pystyy keskittymään elämässä parempiin asioihin kun kerran toinen tuottaa vaan kiusaa.

"Haluaa pysyä pois, suojassa sellaiselta ihmiseltä jonka käytös on ilkeää, epäreilua ja satuttavaa. "

Kuten esimerkiksi tämän ketjun erittäin jyrkiltä ja yleistäviltä mielipiteiltä.

Eri

Vierailija
84453/84537 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mahdotonta tilannetta ei välttele, vaan normaali ihminen ryhtyy silloin selvittämään tilannetta. Aukeaa mahdollisuudet, eikä asiat mene solmuun. Sössijät saavat asiat solmuun.

Jospa ei ole mitään selvitettävää. Itse ainakin selvitän kyllä, jos on. Mahdoton tilanne voi liittyä vaikka siihen että jompikumpi on varattu tai on joku asemaristiriita ja voi olla monia muitakin tekijöitä, jolloin on viisainta vain ottaa etäisyyttä.

Vierailija
84454/84537 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rotukissa😘

Vierailija
84455/84537 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jospa ei ole mitään selvitettävää. Itse ainakin selvitän kyllä, jos on. Mahdoton tilanne voi liittyä vaikka siihen että jompikumpi on varattu tai on joku asemaristiriita ja voi olla monia muitakin tekijöitä, jolloin on viisainta vain ottaa etäisyyttä.

Sivusta...

Vierailija
84456/84537 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikilla ei ole oikeutta kaivata, joten silloin kannattaa lopettaa kaipaus. Jos on toiminut katalasti kaivattua kohtaan, ollut ilkeä, petollinen, valheellinen tai muutoin raukkamainen, niin sinulla ei ole mitään oikeutta edes muistella häntä. Kaipauksen sijaan keskity virheisiisi ja yritä muuttua. Et ole  hyvä ihminen. Mikä sinussa on vialla, että teet kaivatullesi kiusaa ja satutit häntä? Turha selitellä mitään en ole tehnyt väärin vaan ollut hyvä. Kun se ei ole niin. Voisit myös miettiä, oletko mieleltäsi sairas. Ohjaudu hoitoon sen sijaan että pyrkisit salaamaan vikojasi. Mm. Sähköhoidosta on hyviä tuloksia. 

Sivusta että narskut ja psykopaatit eivät myönnä mitään. Ja juuri he tarvitsevat sen isomman sähköshokkihoidon. 

Jep, alkaa karvat palamaan kiusantekijöiltä 😆

Vierailija
84457/84537 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse välttelin nuorena ihastuksiani, koska pelkäsin nolaavani itseni tai meneväni paniikkiin (mikä olisi myös johtanut nolostumiseen). Jännitin niiden miesten kanssa niin paljon, että heidän kohtaamisensa tuntui ylivoimaisen mahdottomalta. He varmaan ajattelivat, että vihaan heitä tai jotain. -sivusta minäkin

Vierailija
84458/84537 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö sun kannattaisi kohdistaa ajatuksesi, huomiosi ja rakkautesi sun aviomieheesi? Pidä se tyytyväisenä, ettei lähde lätkimään.

Etkö muka tiedä, mikä tilanne on?

En,jos et puhu.

Vierailija
84459/84537 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mahdottomia tilanteita,sinäkin vaan selität ettei tarvitse tehdä mitään!Pelkureita lanka täynnä - siksi käyttä kuumana 🤷🤦

Vierailija
84460/84537 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

G: Miksi välttelet kaivattuasi?

En välttele vaan pyrin pääsemään lähemmäs. Jos siihen vastataan välttelemällä, se on turn-off.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kahdeksan