Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (84513)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei olis kannattanu ees yrittää
Älä... Et voi olla tosissasi.
Oon. Se on alkanut vältellä mua. Harmittaa että käytin kaiken sen rohkeuden, ajan ja energian siihen ihmiseen 😐
On varmaankin syynsä välttelyllä? sivusta
Teen listan kaikista niistä miten sä loukkasit sanoillasi ja käyttäydyit välillä. Eiköhän ala tulla järki päähän.
Miehelle.
Mihin nyt kukakin haluaa kallisarvoiset päivänsä käyttää....
Vierailija kirjoitti:
Mihin nyt kukakin haluaa kallisarvoiset päivänsä käyttää....
Sepä se.
Vierailija kirjoitti:
Jos valita pitää, parempi ottaa selvää nopeasti kuin pitää vuosia hihnassa ottamatta koskaan selvää tai antamatta siihen mahdollisuutta.
Ketään ei voi pitää hihnassa, ellei se ihminen itse valitse olla hihnassa.
Mainitsit arvoista. Eroja on meilläkin, koska olet paljon konservatiivisempi kuin minä, vaikka me ei olla yhteiskunnallisista asioista juuri keskusteltukaan, mutta olen kuullut muuta kautta.
Vierailija kirjoitti:
Jos valita pitää, parempi ottaa selvää nopeasti kuin pitää vuosia hihnassa ottamatta koskaan selvää tai antamatta siihen mahdollisuutta.
Vuosia hihnassa?🥱 Potku perssiille ja eteenpäin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpöä. Manipulatiivinen ihminen voi pitää hihnassaan vaikka puolta maailmaa. Sellaisia on jopa suurvaltojen johdossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon. Se on alkanut vältellä mua. Harmittaa että käytin kaiken sen rohkeuden, ajan ja energian siihen ihmiseen 😐
Kyllä on syynsä. Jos toinen välttelee, se kertoo siitä että toinen on toiminut väärin. Välttely on rajojen vetämistä. Haluaa pysyä pois, suojassa sellaiselta ihmiseltä jonka käytös on ilkeää, epäreilua ja satuttavaa. Välttelemällä pystyy keskittymään elämässä parempiin asioihin kun kerran toinen tuottaa vaan kiusaa.
Aloin kuvittelee, jos hän olisi jättiläinen 😍
Vierailija kirjoitti:
Mainitsit arvoista. Eroja on meilläkin, koska olet paljon konservatiivisempi kuin minä, vaikka me ei olla yhteiskunnallisista asioista juuri keskusteltukaan, mutta olen kuullut muuta kautta.
Naulan kantaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se tarkoita, että toinen olisi tehnyt mitään väärää. Voi vältellä vaan, koska kokee tilanteen kiusalliseksi. Eri
G: Miksi välttelet kaivattuasi?
Eikö sun kannattaisi kohdistaa ajatuksesi, huomiosi ja rakkautesi sun aviomieheesi? Pidä se tyytyväisenä, ettei lähde lätkimään.
Erilaiset elämän realiteetit on varmasti monella vahva syy.
Minun on vaikea ymmärtää, miksi juuri minä jäin yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpöä. Manipulatiivinen ihminen voi pitää hihnassaan vaikka puolta maailmaa. Sellaisia on jopa suurvaltojen johdossa.
Höpöhöpö. Jotkut ihmiset valitsevat itse olla hihnassa, koska hihnasta lähteminen vaatisi manipulaattorista irtipäästämistä,
oman ajattelun laajentamista, uusia haasteita ja mahdollisuuksia, jotka voivat olla pelottavia. Ei kukaan ole vastuussa tuntemattomien valtionpäämiesten tekemisistä vaan omasta elämästään.
Vierailija kirjoitti:
Eikö sun kannattaisi kohdistaa ajatuksesi, huomiosi ja rakkautesi sun aviomieheesi? Pidä se tyytyväisenä, ettei lähde lätkimään.
Etkö muka tiedä, mikä tilanne on?
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinä olet ketjussa? Miten kotipuolen asiat?
Kirjoitat kauniisti.