Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (84513)
Ensimmäisenä aamulla oli naisen luominen mielessä.
Huomenta 🤗😚
Reissupäivä tänään. 🚙
Vierailija kirjoitti:
Kaikilla ei ole oikeutta kaivata, joten silloin kannattaa lopettaa kaipaus. Jos on toiminut katalasti kaivattua kohtaan, ollut ilkeä, petollinen, valheellinen tai muutoin raukkamainen, niin sinulla ei ole mitään oikeutta edes muistella häntä. Kaipauksen sijaan keskity virheisiisi ja yritä muuttua. Et ole hyvä ihminen. Mikä sinussa on vialla, että teet kaivatullesi kiusaa ja satutit häntä? Turha selitellä mitään en ole tehnyt väärin vaan ollut hyvä. Kun se ei ole niin. Voisit myös miettiä, oletko mieleltäsi sairas. Ohjaudu hoitoon sen sijaan että pyrkisit salaamaan vikojasi. Mm. Sähköhoidosta on hyviä tuloksia.
Nähdään siellä puolen ;)
Mua hävettää oma käytös, mutta havaitsen että muidenkin käytöksessä olisi petrattava.Moni muukin on siis saman varjon alla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei olis kannattanu ees yrittää
Älä... Et voi olla tosissasi.
Oon. Se on alkanut vältellä mua. Harmittaa että käytin kaiken sen rohkeuden, ajan ja energian siihen ihmiseen 😐
On varmaankin syynsä välttelyllä? sivusta
Kyllä on syynsä. Jos toinen välttelee, se kertoo siitä että toinen on toiminut väärin. Välttely on rajojen vetämistä. Haluaa pysyä pois, suojassa sellaiselta ihmiseltä jonka käytös on ilkeää, epäreilua ja satuttavaa. Välttelemällä pystyy keskittymään elämässä parempiin asioihin kun kerran toinen tuottaa vaan kiusaa.
"Haluaa pysyä pois, suojassa sellaiselta ihmiseltä jonka käytös on ilkeää, epäreilua ja satuttavaa. "
Kuten esimerkiksi tämän ketjun erittäin jyrkiltä ja yleistäviltä mielipiteiltä.
Eri
Voi voi kun näköjään sattuu kun osuu.
Vierailija kirjoitti:
Huomenta 🤗😚
Reissupäivä tänään. 🚙
Hyvä päivä ai että
Vierailija kirjoitti:
Mua hävettää oma käytös, mutta havaitsen että muidenkin käytöksessä olisi petrattava.Moni muukin on siis saman varjon alla.
Hyvä että hävettää, mutta miksi sitten toimit niin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei olis kannattanu ees yrittää
Älä... Et voi olla tosissasi.
Oon. Se on alkanut vältellä mua. Harmittaa että käytin kaiken sen rohkeuden, ajan ja energian siihen ihmiseen 😐
On varmaankin syynsä välttelyllä? sivusta
Joskus on vaan pakko vältellä tunteiden tasaamiseksi. Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Mainitsit arvoista. Eroja on meilläkin, koska olet paljon konservatiivisempi kuin minä, vaikka me ei olla yhteiskunnallisista asioista juuri keskusteltukaan, mutta olen kuullut muuta kautta.
Miksi sitten täällä vaikerrat, etkä etsi samanlaisia kuin itse olet?
Vierailija kirjoitti:
Sinä 🤍
S mies odottaa 😙😙
Vierailija kirjoitti:
Aikanaan nainen luotiin miehen kylkiluusta ja miestä varten.
Katsopa tuosta, ketkä tukivat Jeesusta ja opetuslapsia taloudellisesti ja mahdollistivat heidän toimintansa. 😉
https://rll.fi/2012/02/naisten-varallisuudesta-jeesuksen-aikaan/
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäisenä aamulla oli naisen luominen mielessä.
Voi se poikakin tulla.
Taidetaan olla jo siinä vaiheessa että ei voi selittämättä ottaa etäisyyttä ilman että se sattuu
Vierailija kirjoitti:
Olet mielenkiintoisin ja kaunein nainen johon olen ikinä tutustunut. -T
Haluaisin omia tämän.
Kyllä sen tietää. Raukkikset ei ole niin ovelia kuin luulevat. Selittelijät on myös oma luokkansa. Valehtelijoita täällä riittää. Harmittaako kun valheet eivät mene läpi? Oletko liian keskenkasvuinen katsoaksesi omia vikojasi?