Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (84513)

Vierailija
84401/84513 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
84402/84513 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiljaisuus selkiyttää ajatukset. Tasainen sydämen syke, tuulen kohina taustalla ja ohi lipuvat muistot. Minä elän ja elämää on vielä edessä. Myös rakkaus pysyy minussa, vaikka kaikki muu häviäisi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
84403/84513 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.youtube.com/shorts/Tbr3uYSLynA

Yeah right. The night didn't even begin.

Vierailija
84404/84513 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää huomenta kaivatulleni !

Vierailija
84405/84513 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei olis kannattanu ees yrittää

Älä... Et voi olla tosissasi.

Oon. Se on alkanut vältellä mua. Harmittaa että käytin kaiken sen rohkeuden, ajan ja energian siihen ihmiseen 😐

Niin voi käydä, jos jää pohjatyöt tekemättä, alkaa haihattelemaan, nuolaisee ennen kuin tipahtaa, lähtee soitellen sotaan, rakentaa hiekkalinnaa ja unohtaa laskea kustannukset. 😭 Mutta fiksut ottaa näistä opikseen!

Vierailija
84406/84513 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinäkö laitoit eilen tuon gallupin viestistä, jota et kehtaisi näyttää muille? Kirjoitin niin, koska aidosti olisin halunnut halata ja lohduttaa. Kun sain sulta apua vuosia sitten, laitoin 🥰-hymiön, koska olin älyttömän kiitollinen. Miksi ei saisi kertoa välittämisestään, jos kerran välittää? Ymmärrän toki, että pitää olla varovainen, kun on kyse eri sukupuolista, mutta silti. Kesällä kerroin ystävälleni, joka on ollut tukenani vaikeina aikoina, että hän on minulle rakas. Toki jos ei halua kuulla tuollaista, voin olla sanomattakin, mutta minusta ei ole muutoin syytä pihdata hyvää, jota tuntee.

Vierailija
84407/84513 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hiljaisuus selkiyttää ajatukset. Tasainen sydämen syke, tuulen kohina taustalla ja ohi lipuvat muistot. Minä elän ja elämää on vielä edessä. Myös rakkaus pysyy minussa, vaikka kaikki muu häviäisi. 

Kun ajatukset ovat selkiytyneet, osannet kertoa, mitä mielessä on.

Vierailija
84408/84513 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yöunet jäi alle kuuden tunnin. Sinulla blondi mies ei taida olla aavistustakaan kuinka olen ihastunut sinuun. Muutama ihana harha täältä, mutta ei mitään mihin oikeasti tarttua.

Vaikeuksia tarttua edes tähän päivään, pitäisi valmistautua päivän menoon mutta täällä vain kirjoittelen ja luen. Tosin mahdollisuus nähdä ylipäätään tulee mahdolliseksi jos saan itseni pois kotoa haaveilemasta.

Hyvää viikonloppua blondi mies 💋💕

Vierailija
84409/84513 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei olis kannattanu ees yrittää

Älä... Et voi olla tosissasi.

Oon. Se on alkanut vältellä mua. Harmittaa että käytin kaiken sen rohkeuden, ajan ja energian siihen ihmiseen 😐

Niin voi käydä, jos jää pohjatyöt tekemättä, alkaa haihattelemaan, nuolaisee ennen kuin tipahtaa, lähtee soitellen sotaan, rakentaa hiekkalinnaa ja unohtaa laskea kustannukset. 😭 Mutta fiksut ottaa näistä opikseen!

Sivusta

Vierailija
84410/84513 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

'Niin voi käydä, jos jää pohjatyöt tekemättä, alkaa haihattelemaan, nuolaisee ennen kuin tipahtaa, lähtee soitellen sotaan, rakentaa hiekkalinnaa ja unohtaa laskea kustannukset. 😭 Mutta fiksut ottaa näistä opikseen!"

Tämä kommentti kertoo kovuudesta ja nostaa puhujan opetettavansa yläpuolelle. -sivu

Vierailija
84411/84513 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen jo kertonut. Mielessäni olleet asiat eivät aiheuttaneet keskustelua.

Vierailija
84412/84513 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos valita pitää, parempi ottaa selvää nopeasti kuin pitää vuosia hihnassa ottamatta koskaan selvää tai antamatta siihen mahdollisuutta.

Vierailija
84413/84513 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viina paljastaa todellisen luonteen.

Sekä miten ottaa vittuilun takaisin. Anteeksi, tarkoitin huumorin.

Vittuilu on välittämistä.😉

Vierailija
84414/84513 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ooktääl?

Mitä asiaa?

Kuha tarkistin

Vierailija
84415/84513 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok. Täällä sekamelskassa menee moni avaus ohi. Itse ainakin selaan viestit nopeasti läpi ja katson, onko mitään sellaista, joka voisi olla kaivatultani. Kun enimmäkseen on kaikkea muuta kuin kaipaamista.

Vierailija
84416/84513 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok. Täällä sekamelskassa menee moni avaus ohi. Itse ainakin selaan viestit nopeasti läpi ja katson, onko mitään sellaista, joka voisi olla kaivatultani. Kun enimmäkseen on kaikkea muuta kuin kaipaamista.

Niin. Olen kertonut irl.

Vierailija
84417/84513 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

'Niin voi käydä, jos jää pohjatyöt tekemättä, alkaa haihattelemaan, nuolaisee ennen kuin tipahtaa, lähtee soitellen sotaan, rakentaa hiekkalinnaa ja unohtaa laskea kustannukset. 😭 Mutta fiksut ottaa näistä opikseen!"

Tämä kommentti kertoo kovuudesta ja nostaa puhujan opetettavansa yläpuolelle. -sivu

Ei suinkaan, olen itsekin sortunut kaikkiin näihin aikoinaan. Siitä syntyy kärsimystä jota en toivo kenellekään. 😥 <3

Vierailija
84418/84513 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana T. 

Vierailija
84419/84513 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei muistakaas että lauantaina täällä on aina ammattiloukkaantujia paikalla

Vierailija
84420/84513 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ooktääl?

Mitä asiaa?

Kuha tarkistin

Mitä hittoa? Laittakaa nyt sivusta oikeasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kuusi