Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (83631)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
B&j jäätelöt ois taas tarjouksessa, uhka vai mahdollisuus, pakastin on kyl aivan täynnä mustikkaa ja puolukkaa
Aloittelija😄 Mulla 4 pakastinta. Kyllä yhteen mahtuu muutakin. Sivusta.
No, tää mun nykyinen majapaikka on vähän ahdas, niin ei viitti ostaa lisäpakastimia 🙂.
Vierailija kirjoitti:
Jos ei ole tarvetta kohdata irl, ei varmaan myöskään jodelissa...💡🥲
Kenellä ei ole tarvetta?
Vastasin varmaan liian varovaisesti
Vierailija kirjoitti:
hyvää yötä tipu💖
Hyvää huomenta💖
Vierailija kirjoitti:
Voinko alkaa seurata sua taas Ig:ssä? Uskaltaisitko laittaa viestiä sitä kautta? Et vastannut viimeksi mun viestiin.
Milloin laitoit sen viestin?
Elohim, You're the God who goes before me
Prince of Peace
my heart has found a home <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
P, hi lips
Pihi (lipsahti..)
Mä oon varmasti monta huonoa asiaa mutten pihi
No mitä tuo sitten tarkoittti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
P, hi lips
Pihi (lipsahti..)
No mitä tuo sitten tarkoittti?
Philips merkkiä vaan
Huomenta ja hyvää viikonloppua nuorempi vaalea neitonen.
..iloa alkavaan viikkonloppuun, hmm, varta vasten sinulle
Vierailija kirjoitti:
Prince of Peace
my heart has found a home <3
:)
Vierailija kirjoitti:
Näin asia varmasti on. Miks sit kaipailla täälläkään? Miksi joku haluaisi kaivata ilman, että haluaa olla tekemisissä oikeassa elämässä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Prince of Peace
my heart has found a home <3:)
🎵
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin asia varmasti on. Miks sit kaipailla täälläkään? Miksi joku haluaisi kaivata ilman, että haluaa olla tekemisissä oikeassa elämässä?
Miksi ei? Jos ne on vaan tunteita mitä ei halua oikeasti tuoda esiin? Tarvitsee jonkin paikan mihin purkaa? Yksipuolista, mahdotonta jne.
Vai salilla. Kyllä mä taidan sun kanssa jutella, mut jos ujostuttaa niin se on ihan fine…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oketko nähnyt kaivattuasi työpaikallasi?
Ei minulla ole työpaikkaa mistä palkkaa joku maksaisi, jotain palkitsevaa saan näistä työmaistani, nyt niistä palkitsevista opettelen leipomaan jotain, uusin yritys on uunissa.
Blondi mies on nähnyt minut kyllä useasti töidensä kautta.
Joissakin viesteissä täällä oli mielipiteitä ja miten kokee jos kaipaaja "välttelee" oikean elämän puolella. Niin, olisi minunkin mahdollista vain kävellä hänen työpaikalleen, mutta. Se surullisen kuuluisa mutta. Vuosia sitten eräs mies ei ymmärtänyt etten ole hänen ja vainosi minua. Sellaisen kokemuksen jäljiltä en vain pysty menemään toisen turvallisiin tiloihin, mihin oma työpaikka lasketaan. Vain jos minulla on jotain tarvetta firman palveluille, pystyn menemään. Toki elämä kuljettaa monesti kyseisen paikan ohi tai viereen kun sijainti on keskellä keskustaa.
Tällä taustalla en pysty muuhun kuin toivomaan että törmäämme muutoin, eikä aivoni sula liikaa että saisin jotenkin kerrottua ikävöiväni.
Kaipaan sinua blondi mies 💕💋
Alkaako blondimiehen nimi A-kirjaimella?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin sellainen täällä kaipaileekaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei? Jos ne on vaan tunteita mitä ei halua oikeasti tuoda esiin? Tarvitsee jonkin paikan mihin purkaa? Yksipuolista, mahdotonta jne.
T. Eri
Vierailija kirjoitti:
Voinko alkaa seurata sua taas Ig:ssä? Uskaltaisitko laittaa viestiä sitä kautta? Et vastannut viimeksi mun viestiin.
Jos olet poistanut mut seuraajistas, niin se on sun tehtävä laittaa viestiä ja seuraamispyyntöä.