Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (83649)
Muistaakseni. En ole kyllä varma tästä, enkä voi tarkistaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voinko alkaa seurata sua taas Ig:ssä? Uskaltaisitko laittaa viestiä sitä kautta? Et vastannut viimeksi mun viestiin.
Jos olet poistanut mut seuraajistas, niin se on sun tehtävä laittaa viestiä ja seuraamispyyntöä.
Hän poisti minut eka.
Hänellä ei ole ollut julkaisuja eli puhdas seurantatili feikkinimellä.
Vierailija kirjoitti:
..iloa alkavaan viikkonloppuun, hmm, varta vasten sinulle
S-mieheltä?
Minulla ei ole ikinä ollu julkaisuja, enkä ole ikinä seurannut ketään. En ymmärrä koko homman pointtia.
Ihan lauantai-olo, mut on kai perjantai
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole ikinä ollu julkaisuja, enkä ole ikinä seurannut ketään. En ymmärrä koko homman pointtia.
Mutta on silti tili? Sullahan on tosi jännä antisome. 😂
Vierailija kirjoitti:
Mutta tilin oot kuitenkin perustanut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Nuorena" ja tyhmänä kävin katsomassa mistä on kyse. En oo jaksanu poistaa sitä. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Nuorena" ja tyhmänä kävin katsomassa mistä on kyse. En oo jaksanu poistaa sitä. :D
Okei! Minä en nuorena mennyt niihin ollenkaan.
Käyn välillä selaamassa deitti.netin uudet profiilit, jos vaikka kaivattu olisi ilmestynyt. En siis koskaan ole nähnyt häntä missään deittipalvelussa ja todennäköisyys sille, että varattu ja hänen statuksen omaava nainen löytyisi sieltä, on melko pieni. Mutta hauska, miten mikään muu profiili ei kiinnosta ja sivuhuomiona, miten paljon catfish profiileja tuollakin on.
Vierailija kirjoitti:
Pointti on se, että alat seuraamaan minua. Jos siis oot kaivattuni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
..iloa alkavaan viikkonloppuun, hmm, varta vasten sinulle
S-mieheltä?
ei
Vierailija kirjoitti:
B&j jäätelöt ois taas tarjouksessa, uhka vai mahdollisuus, pakastin on kyl aivan täynnä mustikkaa ja puolukkaa
BJ jätskii😝😜🤪😋😛
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
B&j jäätelöt ois taas tarjouksessa, uhka vai mahdollisuus, pakastin on kyl aivan täynnä mustikkaa ja puolukkaa
BJ jätskii😝😜🤪😋😛
Nyt kelpais BJ.
Ei ikinä deittiprofiilia ollut. Eikä tule. 😄🦋
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pointti on se, että alat seuraamaan minua. Jos siis oot kaivattuni.
Miten tunnistan tilisi?
Yksipuolinen hymy = toinen ei ole kiinnostunut ja/tai on varattu. Harmi.
Onkohan mulla nyt 2 keskustelua sun kanssa auki😄
Joskus viime syksynä. En muista tarkalleen.