Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (83692)
Voi vtun vtun vttu tätä elämää. Miten saatoin tulla kipeäksi niin kriittisellä hetkellä. Kadotin sinut😢
Vierailija kirjoitti:
Eilen oli laitettu yksi sanoituksiltaan osuva biisi 😲😏
Mä en oikein jaksa niitä biisejä ikinä kattoa, katon vaan sen biisin nimen et mihin liittyy
Vierailija kirjoitti:
😴
Vierailija kirjoitti:
Onkohan mulla nyt 2 keskustelua sun kanssa auki😄
Sulla on nyt tuplaharhat kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en oikein jaksa niitä biisejä ikinä kattoa, katon vaan sen biisin nimen et mihin liittyy
Mä googlaan lyriikat jos on biisi mitä en tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oketko nähnyt kaivattuasi työpaikallasi?
Ei minulla ole työpaikkaa mistä palkkaa joku maksaisi, jotain palkitsevaa saan näistä työmaistani, nyt niistä palkitsevista opettelen leipomaan jotain, uusin yritys on uunissa.
Blondi mies on nähnyt minut kyllä useasti töidensä kautta.
Joissakin viesteissä täällä oli mielipiteitä ja miten kokee jos kaipaaja "välttelee" oikean elämän puolella. Niin, olisi minunkin mahdollista vain kävellä hänen työpaikalleen, mutta. Se surullisen kuuluisa mutta. Vuosia sitten eräs mies ei ymmärtänyt etten ole hänen ja vainosi minua. Sellaisen kokemuksen jäljiltä en vain pysty menemään toisen turvallisiin tiloihin, mihin oma työpaikka lasketaan. Vain jos minulla on jotain tarvetta firman palveluille, pystyn menemään. Toki elämä kuljettaa monesti kyseisen paikan ohi tai viereen kun sijainti on keskellä keskustaa.
Tällä taustalla en pysty muuhun kuin toivomaan että törmäämme muutoin, eikä aivoni sula liikaa että saisin jotenkin kerrottua ikävöiväni.
Kaipaan sinua blondi mies 💕💋
Alkaako blondimiehen nimi A-kirjaimella?
Ei ala, muitakaan vokaaleja on turha ostaa ensimmäiseksi kirjaimeksi etunimeen tai sukunimeen.
Onnistuin jo kävelemään tänään niin tutuksi käyneen auton ohi. Ovet oli auki, mutta ketään ei näkynyt. Olisitpa ollut siinä blondi mies 💕💋
Huokaus 💗
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan mulla nyt 2 keskustelua sun kanssa auki😄
Sulla on nyt tuplaharhat kiinni.
Ai kamala, estit ehkä just pahemmat rakkauven vuodatukset ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä googlaan lyriikat jos on biisi mitä en tiedä.
Mä en jaksa sitäkään nykyään
Ootko vaihtanut mustaan kulkijaan?
Vierailija kirjoitti:
Voi vtun vtun vttu tätä elämää. Miten saatoin tulla kipeäksi niin kriittisellä hetkellä. Kadotin sinut😢
Olisiko ollut treffiä tiedossa jonku uuden kanssa? sivusta
Vierailija kirjoitti:
Näin sen pitikin mennä
Miten🥺
Kamala, ajattelin joskus et Murha Martinlaaksossa ois hyvä dekkarin nimi ja nyt uutisis oli et siel tapahtunu murha.
Hyvää viikonloppua. Olet ajatuksissani. 🤗🧡
Jos ajatus on jäädä kaarteluun, voisit pitää minut sinun kartallasi, jottei olisi yksinomaan toisin päin.
Vierailija kirjoitti:
Näin sen pitikin mennä
Kuinka niin?
Uskaltaa, koko kesän oon ootellu.