Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (83564)
Pusuhalit Emilylle! Olipa tänään pitkä päivä. Voisit tulla hieromaan mut uneen.😘😘
Vierailija kirjoitti:
Jännityksellä odotan mitä tuleman pitää. Vai olenko harhassa? Tää syksy sen näyttää.
Sama, erittäin sama.
Rakas, haluaisitko viestin huomenna vai vkl? 😊
Vierailija kirjoitti:
Huomenna plz
Pahoittelut, en todellakaan ole kaivannut palstalla 7v.
Jatketaan toispuolla puolilta öin, viestit lukemati ja kaakao juomatta.
Vierailija kirjoitti:
Mitäpä tässä, kaipaan kaipaamaani miestä 😄
Kaipa sun elämässä jotain muutakin on?
Vai onko enää...
Mulla on jotenkin fokus lipsahtanut puutarhaan, vaikkei sekään niin kovin tärkeätä ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännityksellä odotan mitä tuleman pitää. Vai olenko harhassa? Tää syksy sen näyttää.
Sama, erittäin sama.
Kyllähän se olis suoranainen ihme jos hän olis yhtäkkiä avoin ja myöntyväinen. Ja oma-aloitteinen
Vierailija kirjoitti:
Kumpi vain sopii. 🤗
Vierailija kirjoitti:
Öitä, kauniita unia! 🧡🤗
😘🤗🧡
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen yrittänyt vakuuttaa itselleni, etten lähde tällaisiin ajatusharhoihin enää. Ja etten ihastu toisiin. Mutta en voi mitään. Meillä on perhe, mutta parisuhde on vuosia ollut huonoissa kantimissa. Meillä ei ole rakkautta parisuhteessamme, vain käytäntöä.
En voi mitään sille, että silmäni usein lukkiutuvat sinuun silloin, kun sinut näen. Olet ihana, vaikka en tunne sinua. Saan sähköiskuja jo pelkästä kaukaa katsomisesta. Sinun silmäsi... ja se miten puhut toisille ja miten liikut ja miten huomioit.
Olet ajatuksieni tähti, jonka annan tulla ja mennä. Olen liian vanha ja väärässä tilanteessa. Mutta annan sinulle luvan tulla ja mennä ajatuksissani. Voi hyvin, katselen etäältä.
Koskaan ei ole liian vanha!
Väärä ikä suhteessa häneen. Olen liian vanha suhteessa häneen, kiistaton tosiasia. Ns. parasta ennen päiväni on mennyt ajat sitten. Toisin mukanani tummia toivottomuuden pilviä. Ei hän sellaisia ansaitse. Mutta pidän vilkuiluni.
Vierailija kirjoitti:
Heti huomenna! Mieheltä?
Elättelen vielä toiveita näkemisestä ja että jotain tapahtuisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs ne oli ne jodelin kaipuu kanavat
Rakkaudentunnustuksia
Olen joskus laittanut sinne kaivatulle terveiset, mutta oikea henkilö ei ole niihin tarttunut. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Haluan!
Oketko nähnyt kaivattuasi työpaikallasi?
Samoin. 💕