Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kaipaan.
Kommentit (83565)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen yrittänyt vakuuttaa itselleni, etten lähde tällaisiin ajatusharhoihin enää. Ja etten ihastu toisiin. Mutta en voi mitään. Meillä on perhe, mutta parisuhde on vuosia ollut huonoissa kantimissa. Meillä ei ole rakkautta parisuhteessamme, vain käytäntöä.
En voi mitään sille, että silmäni usein lukkiutuvat sinuun silloin, kun sinut näen. Olet ihana, vaikka en tunne sinua. Saan sähköiskuja jo pelkästä kaukaa katsomisesta. Sinun silmäsi... ja se miten puhut toisille ja miten liikut ja miten huomioit.
Olet ajatuksieni tähti, jonka annan tulla ja mennä. Olen liian vanha ja väärässä tilanteessa. Mutta annan sinulle luvan tulla ja mennä ajatuksissani. Voi hyvin, katselen etäältä.
Koskaan ei ole liian vanha!
Väärä ikä suhteessa häneen. Olen liian vanha suhteessa häneen, kiistaton tosiasia. Ns. parasta ennen päiväni on mennyt ajat sitten. Toisin mukanani tummia toivottomuuden pilviä. Ei hän sellaisia ansaitse. Mutta pidän vilkuiluni.
Entä jos hänen mielestään et ole liian vanha :)
Vierailija kirjoitti:
Elättelen vielä toiveita näkemisestä ja että jotain tapahtuisi.
Mulle riittäisi tapaaminen. En välttämättä haluaisi mitään tapahtuvan. No ok, joku syyksi pieni suudelma voisi olla ihana.
Vierailija kirjoitti:
Yksinään ikävöinyt
Sitten meitä on kaksi.
Miks et lähe kulumalla pois mun päästä? Mun on vaikea päästä elämässä eteenpäin, kun oon jumissa ajatuksessa elämästä sun kanssa. Oi kuinka haluaisinkaan antaa mennä ja tarttua hetken huumaan kun tuijotetaan toisiamme silmiin
Vierailija kirjoitti:
Oketko nähnyt kaivattuasi työpaikallasi?
Aikoinaan kymmeniä kertoja
Vierailija kirjoitti:
En kahteen kuukauteen. :(
Vierailija kirjoitti:
Miks et lähe kulumalla pois mun päästä? Mun on vaikea päästä elämässä eteenpäin, kun oon jumissa ajatuksessa elämästä sun kanssa. Oi kuinka haluaisinkaan antaa mennä ja tarttua hetken huumaan kun tuijotetaan toisiamme silmiin
Kuka oot?
Vierailija kirjoitti:
Yksinään ikävöinyt
Mulle se on perusarkea
Toivottavasti siulla ollut hauska päivä, omani ihan kiva tosin toissapäiväinen piikitys tuntuu vielä, oli pitänä saaha jo varhemmin, puoliintumisaika metabolismissain nopsempi ja elimistö ehti unohtaa aineen. Muuten hyvä mieli ja vointi. Ikävöin siua. Hyvää yötä naiselle lounaaseen. Tarjoisin iltapalan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen yrittänyt vakuuttaa itselleni, etten lähde tällaisiin ajatusharhoihin enää. Ja etten ihastu toisiin. Mutta en voi mitään. Meillä on perhe, mutta parisuhde on vuosia ollut huonoissa kantimissa. Meillä ei ole rakkautta parisuhteessamme, vain käytäntöä.
En voi mitään sille, että silmäni usein lukkiutuvat sinuun silloin, kun sinut näen. Olet ihana, vaikka en tunne sinua. Saan sähköiskuja jo pelkästä kaukaa katsomisesta. Sinun silmäsi... ja se miten puhut toisille ja miten liikut ja miten huomioit.
Olet ajatuksieni tähti, jonka annan tulla ja mennä. Olen liian vanha ja väärässä tilanteessa. Mutta annan sinulle luvan tulla ja mennä ajatuksissani. Voi hyvin, katselen etäältä.
Koskaan ei ole liian vanha!
Väärä ikä suhteessa häneen. Olen liian vanha suhteessa häneen, kiistaton tosiasia. Ns. parasta ennen päiväni on mennyt ajat sitten. Toisin mukanani tummia toivottomuuden pilviä. Ei hän sellaisia ansaitse. Mutta pidän vilkuiluni.
Entä jos hänen mielestään et ole liian vanha :)
Tuskin hän edes tietää ikääni. Biologiset faktat ovat biologia faktoja.
Vierailija kirjoitti:
Rakas, haluaisitko viestin huomenna vai vkl? 😊
En halua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakas, haluaisitko viestin huomenna vai vkl? 😊
Heti huomenna! Mieheltä?
Mieheltä naiselle! 🧡
Vierailija kirjoitti:
Olen lukuisia kertoja ;) terkkuja!
Mikset uskaltaisi.