Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (83565)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kallub: onko kaivattusi kehopositiivari? Jos on niin miksi?
Tarkotat mitä? Onko ylipainoinen?
Niin. Onko läski.
Vierailija kirjoitti:
Välillä on niin vaikeeta löytää yhteistä säveltä. Edes itsensä kanssa. Saatikka muiden.
Tee biorytmi. Saattaa olla sellainen hetki kun kaikki kontaktit menee väärin.
Vierailija kirjoitti:
Turha yrittää vedota mihinkään sellaiseen luottamukseen, jota ei voi tietyssä tilanteessa rakentaa. Se ei tee toisesta epäluotettavaa ihmistä, että ymmärtää mikä ei ole oma tontti.
Ei ollut sinulle.
Tykkäsin eilisestä viestistäsi ja olen myötämielinen. Haluaisin tavata. Nuku hyvin rakas. Hyvää yötä. Minun pitää vielä hävittää ikivanhoja a4 juttuja bantex-kansioista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iltaa,olis tarjolla savusiikaa,perunaa,parsaa ja salaattia. Tervetuloa.
Muuttanut ei ole kuulunut mitään pitkään aikaan
Turhautunut mammojen rakkauden puutteeseen Eipä tuo yllätys ollut. Nainen ja aito rakkaus.
En ole saanut sellaista huolenpitoa ja hellyyttä nyt ja siksikin olen hermostunut.
Vierailija kirjoitti:
Hmm, saattaisit nippa nappa kuulua jodelin lähellä kategoriaan. Paitsi hetkinen, en kyl mielestäni antanu lupa tarkkaan sijaintiin eli miten lie laskee, sit ainakin ois ehkä.
Mietin samaa omasta kaivatusta. Oltais ehkä samalla alueella. En tosin tiedä miten se toimii
Uskaltaako sulle soittaa? Ei tietenkään nyt.
Vierailija kirjoitti:
Sydän on huolestunut.
..?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turha yrittää vedota mihinkään sellaiseen luottamukseen, jota ei voi tietyssä tilanteessa rakentaa. Se ei tee toisesta epäluotettavaa ihmistä, että ymmärtää mikä ei ole oma tontti.
Ei ollut sinulle.
Ai mikä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sydän on huolestunut.
..?
Levoton kaikesta.
Vierailija kirjoitti:
Juu, menisin vaan ulos jos haluaisit nyt. Mielllään viesti vaikka vähän ennen, en oikein tykkää tuntemattomista puheluista kun ne on yleensä vaan kaupustelijoita
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet turvallinen, hän ei.
Turvallisuudessa on hyvä olla, saa rakastaa omana itsenään ja kokea itsensä arvokkaaksi joka päivä. Oikean ihmisen kanssa myös seksuaalinen vetovoima säilyy.
Näin joskus miten eksä katsoi tuplaleukaani tai pituuttani arvostelevasti.Tietyssä asennossa ei aina tule parhaat puolet esiin mutta se katse on jäänyt mieleen,se ei ollut arvostava.
sivu
Hyi, tuollaisen kanssa ei pidä seurustella joka katsoo sua pahalla silmällä.
Vierailija kirjoitti:
Soita
Kenelle? 😃
Vierailija kirjoitti:
Kyllä uskaltaa vaikka heti huomenna!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hmm, saattaisit nippa nappa kuulua jodelin lähellä kategoriaan. Paitsi hetkinen, en kyl mielestäni antanu lupa tarkkaan sijaintiin eli miten lie laskee, sit ainakin ois ehkä.
Mietin samaa omasta kaivatusta. Oltais ehkä samalla alueella. En tosin tiedä miten se toimii
Lähellä = n. 10km säteellä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Välillä on niin vaikeeta löytää yhteistä säveltä. Edes itsensä kanssa. Saatikka muiden.
Tee biorytmi. Saattaa olla sellainen hetki kun kaikki kontaktit menee väärin.
Mulla itselläni on tällä hetkellä älykäyrä korkealla ja fyysinen käyrä miinuksilla. Ehkä siksi haastan ihmisiä ja olen jotenkin levoton. Olen varmasti raivostuttava nainen miesten näkökulmasta juuri nyt ellei mies tajua antaa lempeää rauhoitusta eikä suutu mun mielipiteistä.
Vierailija kirjoitti:
Sydän on huolestunut.
Ymmärrettävää, syämessä on enemmän hermosoluja kuin aivoissa, siksi stressi on tappavaa, kuten univajekin. Rauhoita mieleis ja syämeis, elä psyykkaa itteäis sairaaksi, kaikki selviää. Jos oot kaivattuin niin tiiä että oot mielessäin ja oomme pian yksissä.
Olen yrittänyt vakuuttaa itselleni, etten lähde tällaisiin ajatusharhoihin enää. Ja etten ihastu toisiin. Mutta en voi mitään. Meillä on perhe, mutta parisuhde on vuosia ollut huonoissa kantimissa. Meillä ei ole rakkautta parisuhteessamme, vain käytäntöä.
En voi mitään sille, että silmäni usein lukkiutuvat sinuun silloin, kun sinut näen. Olet ihana, vaikka en tunne sinua. Saan sähköiskuja jo pelkästä kaukaa katsomisesta. Sinun silmäsi... ja se miten puhut toisille ja miten liikut ja miten huomioit.
Olet ajatuksieni tähti, jonka annan tulla ja mennä. Olen liian vanha ja väärässä tilanteessa. Mutta annan sinulle luvan tulla ja mennä ajatuksissani. Voi hyvin, katselen etäältä.