Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (80658)

Vierailija
80581/80658 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baby.<3

Vierailija
80582/80658 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahinta on, että hän varmaan nujertaa mut siitä, että oon täällä 😖 mut oon toivoton

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
80583/80658 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merja Mähkä on kerännyt ”touhukassan” Entä sinä?

Vierailija
80584/80658 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta vuosi ensikohtaamisesta

Vierailija
80585/80658 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun ei pitäisi olla täällä.

Jos ei saa kysyä, miksi ei pitäisi, niin kysyn, miksi olet?

Vierailija
80586/80658 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomenta heppatyttö. Milloin hyvästellään toisemme kasvotusten..? 

Mahdollisimman pian! Ja sit kans tosi pitkät halit hyvästiksi🥰 Sen jälkeen pitää huolehtia, että nähdään taas uudelleen mahdollisimman pian ja saadaan halata jälleennäkemisiksi… 😍 

Vierailija
80587/80658 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuolema ei tarkoita mitään muuta kuin sielun ja kehon irtaantumista toisistaan. Toinen jatkaa matkaansa.

Väärin. Tietoisuus on ruumiin luomus. Kaikki tietoisuutesi liittyy aivojesi tulkintoihin.

Tietoisuus/sielu on kuin lintu häkissä. Keho on  häkki, jossa tietoisuus on rajatusti kokemassa ihmiselämää.

Ei ole. Kaikella elävällä on jonkinlainen tietoisuus. Sen taso ja kehittyneisyys on helppo määritellä pelkästään eliön rakenteen mukaan ja aina on niin, että mitä monimutkaisempia ne ovat, sen kehittyneempi on tietoisuus. Aivokuvauksissa näkyy hyvin tietoisuuden olemus, kun ajatustoiminta kulkee sähkövirtana solujen välillä. Jos tiettyjä yhteyksiä katkaistaan, tietoisuus heikkenee. Jos se olisi jotenkin irrallista, sitä ei voisi manipuloida. Kuitenkin tietoisuutta on hyvin helppo manipuloita joko fyysisesti tai kemiallisesti, mikä ei voi olla mahdollista, jos se olisi irrallinen ja aineeton erillisyys ihmisessä.

Enpä tiedä, oon lukenu aika paljon noita nde kokemuksia. Ei mua oikein vakuuta nää jutut et aivot synnyttäisi tietoisuuden.

Vierailija
80588/80658 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suora kysymys: Kumpi on todellinen este vai ovatko molemmat, helvetin pelko vai rakkaus puolisoon?

Vierailija
80589/80658 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei?

Velvoitteet + sanon kaikkea typerää, josta saatankin olla eri mieltä kun huomaankin miten sen voi tulkita toisin...

Vierailija
80590/80658 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäpä sanon, että vaikka saattaa olla ihan kreisiä, oon rakastanut sua siitä saakka kun nähtiin ekan kerran. 

Se, onko kreisiä, riippuu pitkälti siitä milloin nähtiin ekan kerran.. jos puhutaan tyyliin viime vuosituhannesta, niin onhan se vähän kreisiä. Tai surullista pikemminkin.

T. Sitkeä pitkän linjan kaipaaja sivusta

Vierailija
80591/80658 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei saa kysyä, miksi ei pitäisi, niin kysyn, miksi olet?

Julma kysymys.

Tietenkin noh...

Vierailija
80592/80658 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taivas on todellinen paikka. Tiedän, koska olen saanut itse kokea sen todellisuutta välähdyksinä jo täällä maan päällä, ei epäilystäkään. Tunnen myös henkilökohtaisesti ihmisiä jotka ovat käyneet taivaassa "kuoltuaan" eli sydämen oltua pitkään pysähdyksissä. Ovat silti nyt aivan täyspäisinä kertomassa kokemuksistaan taivaasta, vaikka heidän pitäisi lääketieteen mukaan olla aivokuolleina. 

Taivas on ja sinne kannattaa olla menossa. Tätä ei mikään mahti maailmassa horjuta.

Vierailija
80593/80658 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vähän saa stalkata.

Vierailija
80594/80658 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taivas on todellinen paikka. Tiedän, koska olen saanut itse kokea sen todellisuutta välähdyksinä jo täällä maan päällä, ei epäilystäkään. Tunnen myös henkilökohtaisesti ihmisiä jotka ovat käyneet taivaassa "kuoltuaan" eli sydämen oltua pitkään pysähdyksissä. Ovat silti nyt aivan täyspäisinä kertomassa kokemuksistaan taivaasta, vaikka heidän pitäisi lääketieteen mukaan olla aivokuolleina. 

Taivas on ja sinne kannattaa olla menossa. Tätä ei mikään mahti maailmassa horjuta.

Tuollaisiin on helppo uskoa silloin, kun tietämys on vähäistä. Kuitenkin aivot pystyvät luomaan uskomattomia ja käsittämättömiä kokemuksia, jotka tuntuvat aivan todelta. Lue vaikka psykedeeleistä alkuun, jos tutkimus ja tiede menee yli hilseen.

Vierailija
80595/80658 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuttu ilmiö. Oletko koskaan pohtinut, miksi samat kokemukset eri kulttuureissa ja uskonnoissa noudattelevat aina sitä omaa uskomusta? Miksi se kokemus on erilainen, jos se olisi totta? 

Vierailija
80596/80658 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot ystävällinen ja huomioivakin, mutta korostetun niukkaeleinen ja varovaisen oloinen. Mistä johtuu? 🤔

Vierailija
80597/80658 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei saa, jos yksipuolisesti ottaa.

Vierailija
80598/80658 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuolema ei tarkoita mitään muuta kuin sielun ja kehon irtaantumista toisistaan. Toinen jatkaa matkaansa.

Väärin. Tietoisuus on ruumiin luomus. Kaikki tietoisuutesi liittyy aivojesi tulkintoihin.

Tietoisuus/sielu on kuin lintu häkissä. Keho on  häkki, jossa tietoisuus on rajatusti kokemassa ihmiselämää.

Ei ole. Kaikella elävällä on jonkinlainen tietoisuus. Sen taso ja kehittyneisyys on helppo määritellä pelkästään eliön rakenteen mukaan ja aina on niin, että mitä monimutkaisempia ne ovat, sen kehittyneempi on tietoisuus. Aivokuvauksissa näkyy hyvin tietoisuuden olemus, kun ajatustoiminta kulkee sähkövirtana solujen välillä. Jos tiettyjä yhteyksiä katkaistaan, tietoisuus heikkenee. Jos se olisi jotenkin irrallista, sitä ei voisi manipuloida. Kuitenkin tietoisuutta on hyvin helppo manipuloita joko fyysisesti tai kemiallisesti, mikä ei voi olla mahdollista, jos se olisi irrallinen ja aineeton erillisyys ihmisessä.

Enpä tiedä, oon lukenu aika paljon noita nde kokemuksia. Ei mua oikein vakuuta nää jutut et aivot synnyttäisi tietoisuuden.

Ei aivot synnytä tietoisuutta vaan se on ohjelmoitu meihin ja ihmisyyteen. Jos pieni taapero/leikki-ikäinen puhkeaa puhumaan sairaalavuoteella, kuoleman rajalla ääneen, ylöspäin katsellen, kasvot ilosta loistaen: "Hei Jeesus, näytät ihanalta ja kaikki nämä kukat ja perhoset täällä..." niin kyllä siinä on kyse todellisesta kokemuksesta, ei aivopesusta.

Vierailija
80599/80658 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei saa, jos yksipuolisesti ottaa.

Mikä tää yksipuolinen stalkkausjankutus täällä oikein on joka päivä???? Sano sille ihmiselle itselleen. ERI

Vierailija
80600/80658 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

S💖J.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän viisi