Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (80658)

Vierailija
80601/80658 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin johonkin ihanaan paikkaan hyvästelemään sua rauhassa🥰😍😘

Vierailija
80602/80658 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oot ystävällinen ja huomioivakin, mutta korostetun niukkaeleinen ja varovaisen oloinen. Mistä johtuu? 🤔

Koska olen aikoja sitten huomannut, mitä seuraa siitä, että päästän lähelle. Minuun ihastutaan herkästi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
80603/80658 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että on niin vaikeaa vastata rehellisesti. Rehellinen totuus löytyy kyllä, eikä sitä tarvitse kierrellä tai kaarrella.

Vierailija
80604/80658 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taivas on todellinen paikka. Tiedän, koska olen saanut itse kokea sen todellisuutta välähdyksinä jo täällä maan päällä, ei epäilystäkään. Tunnen myös henkilökohtaisesti ihmisiä jotka ovat käyneet taivaassa "kuoltuaan" eli sydämen oltua pitkään pysähdyksissä. Ovat silti nyt aivan täyspäisinä kertomassa kokemuksistaan taivaasta, vaikka heidän pitäisi lääketieteen mukaan olla aivokuolleina. 

Taivas on ja sinne kannattaa olla menossa. Tätä ei mikään mahti maailmassa horjuta.

Tuollaisiin on helppo uskoa silloin, kun tietämys on vähäistä. Kuitenkin aivot pystyvät luomaan uskomattomia ja käsittämättömiä kokemuksia, jotka tuntuvat aivan todelta. Lue vaikka psykedeeleistä alkuun, jos tutkimus ja tiede menee yli hilseen.

Ei ole kokemusta psykedeeleistä eikä muistakaan aineista, ei myöskään mt-ongelmista. Et pysty kumoamaan mun ja miljoonien muiden kokemuksia.

Vierailija
80605/80658 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohista ohista. Ei kukaan elävä tiedä, mitä kuoleman jälkeen tulee. Ne kuoleman hetkellä tapahtuvat irtaantumiset jne. On selitettävissä aivojen vapauttamilla kemikaaleilla.

Vierailija
80606/80658 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin näin kerran lentävän valaan unessani. Lentävät valaat ovat näin ollen totta!

Vierailija
80607/80658 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oot ystävällinen ja huomioivakin, mutta korostetun niukkaeleinen ja varovaisen oloinen. Mistä johtuu? 🤔

Koska olen aikoja sitten huomannut, mitä seuraa siitä, että päästän lähelle. Minuun ihastutaan herkästi.

Mikä siinä on niin vaikeaa, että ei voi pysyä poissa ihmisten ilmoilta tai kulkea huppu päässä?? Sivu

Vierailija
80608/80658 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin voisin milloinkaan mulkaista häntä vihaisesti... Oon aina näin: "😍" ainakin sisäisesti.

En minäkään voisi, vaikka kaivattu torjuu ja hylkää.  Väistyn vain pois hiljaa.

Vierailija
80609/80658 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pahinta on, että hän varmaan nujertaa mut siitä, että oon täällä 😖 mut oon toivoton

Nujertaa ketjussa?

Vierailija
80610/80658 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuolema ei tarkoita mitään muuta kuin sielun ja kehon irtaantumista toisistaan. Toinen jatkaa matkaansa.

Väärin. Tietoisuus on ruumiin luomus. Kaikki tietoisuutesi liittyy aivojesi tulkintoihin.

Tietoisuus/sielu on kuin lintu häkissä. Keho on  häkki, jossa tietoisuus on rajatusti kokemassa ihmiselämää.

Ei ole. Kaikella elävällä on jonkinlainen tietoisuus. Sen taso ja kehittyneisyys on helppo määritellä pelkästään eliön rakenteen mukaan ja aina on niin, että mitä monimutkaisempia ne ovat, sen kehittyneempi on tietoisuus. Aivokuvauksissa näkyy hyvin tietoisuuden olemus, kun ajatustoiminta kulkee sähkövirtana solujen välillä. Jos tiettyjä yhteyksiä katkaistaan, tietoisuus heikkenee. Jos se olisi jotenkin irrallista, sitä ei voisi manipuloida. Kuitenkin tietoisuutta on hyvin helppo manipuloita joko fyysisesti tai kemiallisesti, mikä ei voi olla mahdollista, jos se olisi irrallinen ja aineeton erillisyys ihmisessä.

Enpä tiedä, oon lukenu aika paljon noita nde kokemuksia. Ei mua oikein vakuuta nää jutut et aivot synnyttäisi tietoisuuden.

Ei aivot synnytä tietoisuutta vaan se on ohjelmoitu meihin ja ihmisyyteen. Jos pieni taapero/leikki-ikäinen puhkeaa puhumaan sairaalavuoteella, kuoleman rajalla ääneen, ylöspäin katsellen, kasvot ilosta loistaen: "Hei Jeesus, näytät ihanalta ja kaikki nämä kukat ja perhoset täällä..." niin kyllä siinä on kyse todellisesta kokemuksesta, ei aivopesusta.

Noita satuja aina kuulee, ja varmaan osa voi olla tosikertomuksiakin, mutta se ei kerro todellisuudesta. Lapsille opetetaan asioita, jotka sitten muodostavat näitä kokemuksia. Edelleen, eri kulttuureissa ja uskonnoissa kuulee samoja tarinoita heidän oman uskonsa mukaisesti tapahtuneina. Itse olen kuullut suoraan vastaavan tarinan, mutta toinen paikalla ollut sanoi, ettei niin tapahtunut. Yleisesti ottaen kahta kertojaa vertaillessa uskottavuudeltaan, minulla ei ole epäilystäkään, kumpaa uskon.

Vierailija
80611/80658 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka sydämessäsi olisi tila minulle, elämässäsi ei ole. Mitä siis voi päätellä sydämesi tilasta?

Vierailija
80612/80658 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Merja Mähkä on kerännyt ”touhukassan” Entä sinä?

Vaikeata on arvuutella, että mihin iskee ja millä hetkellä.

Tänään näyttäisi olevan laskussa Alibaba, Nebius, Iren, Coreweave, Sandisk, Micron ja jos mikä.

Pitäisi poimia osakkeita kuin Forrest Gumpissa. Applea siis eka. Alibaba taisi olla sadun hyvis? Eli voisi kelvata. Oisko sit Cheesecake Factory?

Vierailija
80613/80658 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä on niin vaikeaa, että ei voi pysyä poissa ihmisten ilmoilta tai kulkea huppu päässä?? Sivu

Minulla ei ole huppareita. Kokeilin muovipussia, mutta siihen meinaisin tukehtua. Pipo silmillä sain kassan rahat pyytämättä ja putkareissun. Ei ole helppoa tämä. Pitäisi ehkä alkaa hirveästi yleistämään ja neuvomaan pyyyämättä ihmisiä tosi suppean näkökulman ohjeilla, ehkä se sillä menisi.

Vierailija
80614/80658 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Merja Mähkä on kerännyt ”touhukassan” Entä sinä?

Vaikeata on arvuutella, että mihin iskee ja millä hetkellä.

Tänään näyttäisi olevan laskussa Alibaba, Nebius, Iren, Coreweave, Sandisk, Micron ja jos mikä.

Pitäisi poimia osakkeita kuin Forrest Gumpissa. Applea siis eka. Alibaba taisi olla sadun hyvis? Eli voisi kelvata. Oisko sit Cheesecake Factory?

Walt Dinsey osake!

Vierailija
80615/80658 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taivas on todellinen paikka. Tiedän, koska olen saanut itse kokea sen todellisuutta välähdyksinä jo täällä maan päällä, ei epäilystäkään. Tunnen myös henkilökohtaisesti ihmisiä jotka ovat käyneet taivaassa "kuoltuaan" eli sydämen oltua pitkään pysähdyksissä. Ovat silti nyt aivan täyspäisinä kertomassa kokemuksistaan taivaasta, vaikka heidän pitäisi lääketieteen mukaan olla aivokuolleina. 

Taivas on ja sinne kannattaa olla menossa. Tätä ei mikään mahti maailmassa horjuta.

Tuollaisiin on helppo uskoa silloin, kun tietämys on vähäistä. Kuitenkin aivot pystyvät luomaan uskomattomia ja käsittämättömiä kokemuksia, jotka tuntuvat aivan todelta. Lue vaikka psykedeeleistä alkuun, jos tutkimus ja tiede menee yli hilseen.

Puhutpa alentuvasti. Olen erittäin tutkimus- ja tiedeorientoitunut.

Yksikään tutkimus ei ole pystynyt todistamaan, että taivasta ei olisi olemassa. 

Vierailija
80616/80658 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ole huppareita. Kokeilin muovipussia, mutta siihen meinaisin tukehtua. Pipo silmillä sain kassan rahat pyytämättä ja putkareissun. Ei ole helppoa tämä. Pitäisi ehkä alkaa hirveästi yleistämään ja neuvomaan pyyyämättä ihmisiä tosi suppean näkökulman ohjeilla, ehkä se sillä menisi.

Ei ollut yhtään huono neuvo, koska itsekin metodia olet kokeillut. Ehdotan seuraavaksi vaihtopäätä. Kuljet kylillä vaihtopäässä, kotona omassasi. Mutta hammasharjan pää ei käy tarkoitukseen.

Vierailija
80617/80658 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan lukutaitoista ja luetunymmärtämisen hallitsevaa verovirkailijaa... Että terveiset verovirkailijoiden pomolle, ihme hiihtäjän jolla ei tunnu suksi luistavan olette palkanneet.

Vierailija
80618/80658 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päivän käytännöllisin neuvo. 😂😅 sivusta myös

Vierailija
80619/80658 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

..iloa alkaneeseen viikkkoon

Vierailija
80620/80658 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyy mahtua muottiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kolme