Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (80014)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poistajalla on taas vauhti päällä :D
Niin on, pahoinvointiaan tänne oksentava poistattelee kaikki kauniit kaipuuviestit tietäen, että ne ei ole hänelle, ja kadehtien heitä, keille ne on. Surullinen elämänkohtalo.
Tulin vilkaisemaan viestejä ja täällä on näköjään pelkkää ohista kun poistelija on ilmeisesti poistanut kaipausviestit.
Haluaisin sujauttaa kädet paitasi alle ja silitellä.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs mies? Kuis kulkee?
Ei hyvin. Tää ikävä ja kaipuu tuntuu olevan liikaa nyt tähän tilanteeseen...
En Malta odottaa pikkujouluja, ehkä siellä vihdoin hommat edistyy.
Mulla ei sentään ole ongelmia rahankäytössä. Ihan ongelmitta saan käytettyä kaiken mitä tulee.
4000 sivua kaipausta. Tai ohista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs mies? Kuis kulkee?
Ei hyvin. Tää ikävä ja kaipuu tuntuu olevan liikaa nyt tähän tilanteeseen...
Laita viestiä privana?
Oot ihana! Niin hyvännäköinen , kuuma pakkaus! Eikä luonteessakaan ole valittamista ..
Terveisiä siis minulle
Rakastan sua nainen ja tulevien pikkujoulujen päätteeksi varataan meille huone hotellista.
Vierailija kirjoitti:
Haluan sua. Edelleen 🤤
Mä en. Mä haluan sut.
Vierailija kirjoitti:
Tää kaipaus on oikeesti tosi kuluttavaa.
Totta. Vuosi 7 on lähtenyt jo kulumaan ja olen enää varjo siitä miehestä mikä olin.
Vierailija kirjoitti:
Miten lähestytään ihmistä, joka rakastaa syvästi aviopuolisoaan ja puoliso häntä? Kun ei lähesty, onko silloin saamaton nyhjäke? Sivu
Lähesty sitä puolisoa ja kerro miten hänen puolisonsa eli kaivattusi sai sinut ihastumaan.
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sua nainen ja tulevien pikkujoulujen päätteeksi varataan meille huone hotellista.
Meillä päin ei taida oikein olla hotelleja..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää kaipaus on oikeesti tosi kuluttavaa.
Eikö se anna voimaa? Ihanaa odotusta milloin tapaa hänet ja suunnitelmia mitä sitten tapahtuu kun näette.
Mikä näkeminen?
Varattu nainen kaipaa varattua miestä. Itse en ole liitossani onnellinen, mutta lasten takia en ole vielä valmis vielä eroamaankaan. Kämppiksinä jatketaan edelleen.
Sinun avoliittosi tilanteesta en tiedä, toivoisin että voisit minulle siitä puhua.