Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (80046)
J en halua sua, en ole koskaan halunnutkaan.
-L
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älkää hyvät naiset uskoko näihin kaipauksiin. Miehet jotka eivät pysty lähestymään hyvin aikein haluavat vaan päästä naimaan teitä ja havittelevat persettä. Pukkeja, jotka eivät ole liikkeellä hyvin aikein.
Entä jos haluan, että kaivattu tulee naimaan?
Et sinä halua.
Vierailija kirjoitti:
Et yleensä puhu emännästäsi, mikä teidän tilanteenne oikein on? Lapsistasi puhut paljon, ja tiedän että he ovat sinulle tärkeimpiä.
Et säkään ukostas!
Sinkkunaiselta terveiset varatulle miehelle!
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan varattua miestä. En tiennyt aikoihin että hän on varattu, joten vähän vaikeaa sammuttaa yhtäkkiä tunteita
Samat sanat. Sukupuolet toisinpäin vaan. Vihatkaa rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
-L
Nähdään pian.
Vierailija kirjoitti:
Lähestyvä mies on 5/5.
3/5 saa kuitenkin pakit?
Vierailija kirjoitti:
Voisit olla mun salainen pukki 🐐
Ei kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin sujauttaa kädet paitasi alle ja silitellä.
Kyllä mä viimeksi otin paidan kokonaan pois kiltisti kun käskit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten lähestytään ihmistä, joka rakastaa syvästi aviopuolisoaan ja puoliso häntä? Kun ei lähesty, onko silloin saamaton nyhjäke? Sivu
Olet koska pääsisit irti asiasta etkä rypisi paskassasi lopun elämää
Kysyin, miten lähestytään. Saisinko ne ohjeet, kiitos?
Miten lähestytään vai? Ottamalla yhteyttä ja kertomalla hänelle rehellisesti tunteista. Voi myös kertoa että ei halua rikkoa mitään mutta haluaa tuoda asian toiselle esiin. Onko jotenkin vaikeaa? Eikö rohkeus riitä? Tuleeko taas 100 veruketta ja tekosyytä, miksi ei voi.
Oletko täysin varma varatun rakkaudesta puolisoonsa? Oletteko keskustelleet asiasta? Tuo keskustelu on olennaisen tärkeää. Eikö teidän välillä ole tapahtunut mitään? Outoa, jos kerran olet niin kiintynyt häneen.
🎯🎯🎯
Kyllä tuokin melko riskaabelia on. Oma puolisoni on tuollaisen lähestymisen saanut yhteiseen tuttavapiiriimme kuuluvalta henkilöltä ja olimme kyllä molemmat siitä melko hämmentyneitä. Eikä kanssakäymisessä olla kyetty enää palaamaan samalle luontevalle tasolle kuin tuota ennen. Että kyllä se kuitenkin rikkoo, vaikka tunteistaan kertoja kuinka sanoisi, ettei halua rikkoa mitään. Sivusta
Outo ajatusmaailma sinulla. Jos kaivattusi on yhtään empaattinen ja lämmin ihminen, hän ajattelee sinuakin. Hänen ei tarvitse kertoa asiasta puolisolleen. Voit myös sanoa, että toivot asian pysyvän teidän välisenä. Silloin hän varmasti osaa kunnioittaa tätä pyyntöä ja ymmärtää. Ajattelen päinvastoin kanssasi, tuon jälkeen pystyy helpommin palaamaan luontevalle tasolle. Se yhdistää teitä ja lähentää teitä toisiinne. Se ikäänkuin sitoo ja yhdistää teitä enemmän yhteen, melko viattomasti kuitenkin. Ellette molemmat sitten halua vielä enemmänkin.
On tavallista, että keskenään läheiset pariskunnat ovat sopineet, ettei heidän välillään ole salaisuuksia. Niin myös me, se on pitkän parisuhteemme yksi perustuskivi. Ulkopuolinen ei voi sitä toiveillaan muuttaa.
Lisäksi tuttavamme yllättävä yhteydenotto hämmensi puolisoani hyvin paljon.
Samalla tavalla kaikki muutkin saavat tietysti toimia kuten itse parhaaksi näkevät, mutta tällainenkin tapahtumienkulku kannattaa huomioida yhtenä mahdollisuutena.
Sulla on kova tarve selitellä anonyyminä parisuhteesi asioita. Pistää väkisinkin miettimään miksi osallistut koko keskusteluun.
Mitäs jos vuoden päästä ihastellaan syksyn sävyjä sylikkäin😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin sinua koko viikonlopun, joka hetki
Jos kaipaus kestää yli 4 tuntia putkeen, kannattaa hakeutua lääkäriin
Entä jos rakastuu siihen lääkäriin? On taas ongelmissa.
😂 Sitten ainakin tietää, mihin ongelmaan hakea apua: sarjarakastumiseen
Sivusta
Keneltä? Avun tarjoajissa on aina uusi potentiaalinen rakastumisen kohde. Mutta hyvä luoja lääkäreissä on kauniita yksilöitä. Huh huh.
Jumalalta on turvallista hakea apua tuossakin mielessä. 😉 Ja onkin muuten semmonen apu, jota yksikään ihminen ei pysty antamaan. 🙏 "Lähestykää Jumalaa, niin hän lähestyy teitä."
sivu
Vierailija kirjoitti:
Mitäs jos vuoden päästä ihastellaan syksyn sävyjä sylikkäin😊
Ei se ole mitään jos. Sen naisen kanssa ihastellaan, ettei ihasteltais jo uuden vuoden raketteja.
Olen sivusta, mutta kylläpä jotain tuntuu häiritsevän jankkaukseksi asti se, että joissakin parisuhteissa ollaan rehellisiä ja avoimia. Taitaa olla oma lehmä ojassa. 😅
Vierailija kirjoitti:
-L
Tää on tullu meille sivullisille jo täysin selväksi. Siirry sinäkin eteenpäin ja anna ton Jarin olla omissa oloissaan.
Mä oon tosi suora ja se on varmasti hänestä ärsyttävää. - Eräs
Vierailija kirjoitti:
Olen sivusta, mutta kylläpä jotain tuntuu häiritsevän jankkaukseksi asti se, että joissakin parisuhteissa ollaan rehellisiä ja avoimia. Taitaa olla oma lehmä ojassa. 😅
Todella. On varmaan yhtä avoin puolisolleen kuin meille muille, miksi kirjoittaa täällä ja ketä kaipaa 🤣
Anna numerosi, lähetän osoitteen!
Sivusta