Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (80014)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luojalle kiitos oon kasvanu ympyröissä, joissa asenne on avioliittouskollisuus lähtökohtana. Ero on sitten asia erikseen. Hyi että nää wt-piirit, joissa ajatellaan et pettäminen on tavallisten ihmisten normaali. Ei ole, onneksi.
Voi ei tätä sinisilmäisyyttä. Kyllä aivan kaikissa piireissä tapahtuu pettämistä. Ihan kaikkista parhaissa piireissä, ja siellä niitä vasta tapahtuu.
Nope. En ole sinisilmäinen, vaan kasvoin aidosti tavallisten ihmisten keskellä tuossa mielessä. Avioeroja oli naapureilla jne, mutta meininki oli selvästi normaalimpaa kuin näyttäis nykyään monilla olevan. Muutenkin aikuiset ihmiset oli normaaleja.
Oletko yksinäinen vai miksi lässytät ohista ikävälangassa? Normaali ihminen ei ole ylimielinen ja piittaamaton.
Mun mielestä se on mitä suurinta ylimielisyyttä yrittää tunkea muiden totuudeksi narratiivia, että kaikki pettää ja kukaan ei edes yritä elää kumppania kunnioittaen. Emävale. Mutta sinänsä surullista jos ihminen on tollasissa piireissä kasvanut ja uskoo sen olevan ainoa todellisuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin sinua koko viikonlopun, joka hetki
Pitääkö olla huolissaan
Pitää kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luojalle kiitos oon kasvanu ympyröissä, joissa asenne on avioliittouskollisuus lähtökohtana. Ero on sitten asia erikseen. Hyi että nää wt-piirit, joissa ajatellaan et pettäminen on tavallisten ihmisten normaali. Ei ole, onneksi.
Voi ei tätä sinisilmäisyyttä. Kyllä aivan kaikissa piireissä tapahtuu pettämistä. Ihan kaikkista parhaissa piireissä, ja siellä niitä vasta tapahtuu.
Nope. En ole sinisilmäinen, vaan kasvoin aidosti tavallisten ihmisten keskellä tuossa mielessä. Avioeroja oli naapureilla jne, mutta meininki oli selvästi normaalimpaa kuin näyttäis nykyään monilla olevan. Muutenkin aikuiset ihmiset oli normaaleja.
Tai ehkä ne aikuiset esitti lasten edessä normaaleja.
Ei esittäneet. Mulla on ollut lapsesta asti erittäin tarkka tutka ihmisten suhteen. Kyllä sen aikuisistakin vaistoaa millasia ne on.
Vierailija kirjoitti:
Kaks tyhjää ämpäriä 🤦🏻😅
Ei kyllä ne on patakintaat. Ja on niissä kourittavaa, ei mahdu mun käteen. Mites sun tyhjät säkit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei esittäneet. Mulla on ollut lapsesta asti erittäin tarkka tutka ihmisten suhteen. Kyllä sen aikuisistakin vaistoaa millasia ne on.
Totta kai sinulla on - Olet päivän täydellisin vauvalainen 💡
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaks tyhjää ämpäriä 🤦🏻😅
Tyhjät tynnyrit kolisee eniten ja se olet sinä joka täällä selostaa joka sivulla... että niin.
En ole koskaan selostanut, nyt olen ihan oikeasti hämmentynyt että missä näiden kahden aivot on. Narikassako. Tämä tyhmyydentaso on nyt niin järkyttävää et häivyn hetkeks.
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sinua.
Jotenkin tuntuu että tiedät.
Siksi olen ihmetellytkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monella näyttää elämä hyvinkin normaalilta ja jopa rakastavalta, mutta kuliseissa tapahtuu. Siksi ei kannata olla niin kovin sinisilmäinen muiden ihmisten, ja heidän antamien vaikutelmiensa suhteen.
Juu. Aina jaksaa ihmetyttää nuo jotka viitsivät pitää kulissia yllä sen sijaan että oikeasti tekisivät jotain ratkaisuja.
Olen alkanut jollain tasolla ymmärtää heitä. On aika vaikea lähteä ihan hyvästä pitkästä ihmissuhteesta jos vaikka haluaa vähän katsella ympärilleen. Lisäksi taloudelliset siteet, joita useimmilla on, ovat esteenä eikä perhettä haluta rikkoa. Ei, vaikka lapset olisivat jo lähes aikuisia. Ehkä ihmiset eivät saa yhdeltä ihmiseltä kaikkea haluamaansa koko elämää, vaikka se on kaunis ajatus. Toisaalta osa ihmisistä on entistä itsekkäämpiä, ja joillain on tuollainen toimintatapa jo suhteen alussa. Nämä ovat niitä ikuisia häntäheikkejä, ja oma kastinsa.
Vierailija kirjoitti:
Miesflunssan kourissa.
Jos olet kaivattuni niin pusu ja paranemisia 😘
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaks tyhjää ämpäriä 🤦🏻😅
Ei kyllä ne on patakintaat. Ja on niissä kourittavaa, ei mahdu mun käteen. Mites sun tyhjät säkit?
Ei mul o säkkejä patakintaat löytyy
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta kai sinulla on - Olet päivän täydellisin vauvalainen 💡
Siihen ei vaadita paljoa mut kiitti😂😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sinua.
Jotenkin tuntuu että tiedät.
Siksi olen ihmetellytkin.
Mitä olet ihmetellyt?
Oon ihan rehellisesti epänormaali ja kaikkea muuta, mutta tiedän millanen aikuisen kuuluu olla jos lapsia tuottaa maailmaan. Kaikki lapsia hankkineet ei näytä olevan asiasta yhtä kartalla. Mun mielestä lapsella on oikeus normaaleihin, tasapainoisiin vanhempiin. Jos ei tähän kykene niin parempi oikeasti olla lisääntymättä.
Olisin aidosti nauttinut siitä, mutta sinä veit sinne toisen naisen, joka ei asiasta piittaa samalla intensiteetillä.
Vierailija kirjoitti:
Oon ihan rehellisesti epänormaali ja kaikkea muuta, mutta tiedän millanen aikuisen kuuluu olla jos lapsia tuottaa maailmaan. Kaikki lapsia hankkineet ei näytä olevan asiasta yhtä kartalla. Mun mielestä lapsella on oikeus normaaleihin, tasapainoisiin vanhempiin. Jos ei tähän kykene niin parempi oikeasti olla lisääntymättä.
Iso osa lapsia hankkineista on täysin kyvyttömiä vanhemmiksi. Valitettavasti.
Miksi täällä puhutaan kaipauksen sijaan jotain moralisointijuttuja? Tarvitseeko joku ohjeet uuden keskustelun aloitukseen?
Miten vanhemmuustaidot liittyy kaipaukseen?
Keksin aika paljonkin syitä. Monessa tilanteessa se on aidosti fiksuin vaihtoehto.