Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (80014)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luojalle kiitos oon kasvanu ympyröissä, joissa asenne on avioliittouskollisuus lähtökohtana. Ero on sitten asia erikseen. Hyi että nää wt-piirit, joissa ajatellaan et pettäminen on tavallisten ihmisten normaali. Ei ole, onneksi.
Voi ei tätä sinisilmäisyyttä. Kyllä aivan kaikissa piireissä tapahtuu pettämistä. Ihan kaikkista parhaissa piireissä, ja siellä niitä vasta tapahtuu.
Nope. En ole sinisilmäinen, vaan kasvoin aidosti tavallisten ihmisten keskellä tuossa mielessä. Avioeroja oli naapureilla jne, mutta meininki oli selvästi normaalimpaa kuin näyttäis nykyään monilla olevan. Muutenkin aikuiset ihmiset oli normaaleja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luojalle kiitos oon kasvanu ympyröissä, joissa asenne on avioliittouskollisuus lähtökohtana. Ero on sitten asia erikseen. Hyi että nää wt-piirit, joissa ajatellaan et pettäminen on tavallisten ihmisten normaali. Ei ole, onneksi.
Voi ei tätä sinisilmäisyyttä. Kyllä aivan kaikissa piireissä tapahtuu pettämistä. Ihan kaikkista parhaissa piireissä, ja siellä niitä vasta tapahtuu.
Nope. En ole sinisilmäinen, vaan kasvoin aidosti tavallisten ihmisten keskellä tuossa mielessä. Avioeroja oli naapureilla jne, mutta meininki oli selvästi normaalimpaa kuin näyttäis nykyään monilla olevan. Muutenkin aikuiset ihmiset oli normaaleja.
Oletko yksinäinen vai miksi lässytät ohista ikävälangassa? Normaali ihminen ei ole ylimielinen ja piittaamaton.
Vierailija kirjoitti:
En halua rikkoa mitään tai sotkea mut käyn ihan kiimasena suhun 😅🤦🏻
Annatko tunnisteen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten lähestytään ihmistä, joka rakastaa syvästi aviopuolisoaan ja puoliso häntä? Kun ei lähesty, onko silloin saamaton nyhjäke? Sivu
Olet koska pääsisit irti asiasta etkä rypisi paskassasi lopun elämää
Kysyin, miten lähestytään. Saisinko ne ohjeet, kiitos?
Miten lähestytään vai? Ottamalla yhteyttä ja kertomalla hänelle rehellisesti tunteista. Voi myös kertoa että ei halua rikkoa mitään mutta haluaa tuoda asian toiselle esiin. Onko jotenkin vaikeaa? Eikö rohkeus riitä? Tuleeko taas 100 veruketta ja tekosyytä, miksi ei voi.
Oletko täysin varma varatun rakkaudesta puolisoonsa? Oletteko keskustelleet asiasta? Tuo keskustelu on olennaisen tärkeää. Eikö teidän välillä ole tapahtunut mitään? Outoa, jos kerran olet niin kiintynyt häneen.
🎯🎯🎯
Kyllä tuokin melko riskaabelia on. Oma puolisoni on tuollaisen lähestymisen saanut yhteiseen tuttavapiiriimme kuuluvalta henkilöltä ja olimme kyllä molemmat siitä melko hämmentyneitä. Eikä kanssakäymisessä olla kyetty enää palaamaan samalle luontevalle tasolle kuin tuota ennen. Että kyllä se kuitenkin rikkoo, vaikka tunteistaan kertoja kuinka sanoisi, ettei halua rikkoa mitään. Sivusta
Outo ajatusmaailma sinulla. Jos kaivattusi on yhtään empaattinen ja lämmin ihminen, hän ajattelee sinuakin. Hänen ei tarvitse kertoa asiasta puolisolleen. Voit myös sanoa, että toivot asian pysyvän teidän välisenä. Silloin hän varmasti osaa kunnioittaa tätä pyyntöä ja ymmärtää. Ajattelen päinvastoin kanssasi, tuon jälkeen pystyy helpommin palaamaan luontevalle tasolle. Se yhdistää teitä ja lähentää teitä toisiinne. Se ikäänkuin sitoo ja yhdistää teitä enemmän yhteen, melko viattomasti kuitenkin. Ellette molemmat sitten halua vielä enemmänkin.
On tavallista, että keskenään läheiset pariskunnat ovat sopineet, ettei heidän välillään ole salaisuuksia. Niin myös me, se on pitkän parisuhteemme yksi perustuskivi. Ulkopuolinen ei voi sitä toiveillaan muuttaa.
Lisäksi tuttavamme yllättävä yhteydenotto hämmensi puolisoani hyvin paljon.
Samalla tavalla kaikki muutkin saavat tietysti toimia kuten itse parhaaksi näkevät, mutta tällainenkin tapahtumienkulku kannattaa huomioida yhtenä mahdollisuutena.En tokikaan lähettele kavereilleni mitään vokotteluviestejä, mutta ärsyttää toden teolla ne kaverit, jotka hölisevät minun asiani puolisolleenkin, jos olen yksityisesti kaverille jotain kertonut. Parisuhteessa ollessakin voi kunnioittaa ystävänsä yksityisyyttä eikä höpöttää hänen yksityisiä asioitaan puolisollleen. No tämä nyt on vähän ohista ja sivusta.
Jos minua vokottelisi mieheni kaveri tai miestäni minun kaverini, todellakin olisi hyvä toisen tietää. Millainen kaveri se on, joka haluaa kaverin puolisoa panna selän takana?
Eri n.
Järisytän maailmaanne, mutta tuo nyt on aivan yleistä että haluaa panna tai salaisesti on näin ajatellut, varsinkin miesten mielessä leijailee tällaisia. Voi maailma.
Voin vakuuttaa että meidän naistenkin mielessä leijailee tällaisia ;)
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin sinua koko viikonlopun, joka hetki
Miksi lopetit kesken?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minunkaivattu ei pidä kakkosnaisia. Olen varma siitä.
Sitten hän olisi hyvä puoliso.
Minä en kelpuuta puolisokseni sellaista jolla ei ole muita naisia. Ei jatkoon sellaiset "miehet".
Enkä minä. Kyllä vaan kuppatautiset kyläpyörät on parhaita puolisoita.
You jest, mutta ihan todistettu ilmiö, että miehellä on paljon enemmän vientiä, kun on esim. sormus sormessa ja saanut sen "toisen naisen kelpuuttama" -leiman.
Toi johtuu varmaan siitä, että mies ei todennäköisemmin ole mikään hullu murhaaja tai creepy pervo, jos joku nainen on rengastanut. Toki silti voi olla hullu pervo jos on naimisissa, mutta...
Pois lukien uskonnollisiin yhteisöihin kuuluvat miehet. Ikinä ei voi tietää mikä pershärö vaikka ois aviossa ja liuta lapsia. Nämä kun ei eroa vaikka paljastuisi avioliiton ekana päivänä millaiseksi monsteriksi.
Joo joo. Rengastetuilla vientiä ja ei ole pervoja tai murhaajia poislukien uskonnolliset tyypit. Tämä on teidän tiivistelmä keskustelustanne. Ei hyvää päivää nyt. Missä koomassa olette 🤦🏻🤣 kuolen nauruun täällä. On niin kaukaa haettuja juttuja, että piti lukee uudestaan että oletteko ihan tosissanne. Onnittelut! Te kaksi olette löytäneet tasoisenne!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai ehkä ne aikuiset esitti lasten edessä normaaleja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En halua rikkoa mitään tai sotkea mut käyn ihan kiimasena suhun 😅🤦🏻
Annatko tunnisteen?
Jep, haluan. Olen rengastettu, en uskonnollinen. Mutta pervo olen.
Vierailija kirjoitti:
Kaks tyhjää ämpäriä 🤦🏻😅
Sä ja kaivattus
Vierailija kirjoitti:
Kaks tyhjää ämpäriä 🤦🏻😅
Tyhjät tynnyrit kolisee eniten ja se olet sinä joka täällä selostaa joka sivulla... että niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi lopetit kesken?
Liian isoja sanoja anonyymille palstalle
Vierailija kirjoitti:
Saatiin han uusi tollo taas pitämään yllä jankkausta
"Uusi"? Harva se päivä tuo täällä pyörii esittämässä eri hahmoja
Monella näyttää elämä hyvinkin normaalilta ja jopa rakastavalta, mutta kuliseissa tapahtuu. Siksi ei kannata olla niin kovin sinisilmäinen muiden ihmisten, ja heidän antamien vaikutelmiensa suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai ehkä ne aikuiset esitti lasten edessä normaaleja.
Lapset ei ole tyhmiä
Rakastan sinua.
Jotenkin tuntuu että tiedät.
Vierailija kirjoitti:
Monella näyttää elämä hyvinkin normaalilta ja jopa rakastavalta, mutta kuliseissa tapahtuu. Siksi ei kannata olla niin kovin sinisilmäinen muiden ihmisten, ja heidän antamien vaikutelmiensa suhteen.
Juu. Aina jaksaa ihmetyttää nuo jotka viitsivät pitää kulissia yllä sen sijaan että oikeasti tekisivät jotain ratkaisuja.
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö olla huolissaan