Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (79486)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alan oppia että naimisissa ja jopa onnellisessa liitossa olevat miehet ovat mahdottomia. Heillä todella on verkot vesillä. Toivottavasti heidän vaimoillaankin on, vähintään käsitys siitä missä mennään. Pelkäänpä ettei näin ole.
Viehättävät ihmiset pariutuvat keskenään, joten usein molemmilla on, eikä elämää oteta turhan vakavasti. Ymmärtää toista kun itselläkin olisi vientiä koka lähtöön.
Haluan kans koka lähdön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kultakutri😘
Onko vaaleahiuksinen vai mistä nimi?
Omasta mielestä brunetet on kauniimpia. Mutta makuasioita.
Meitsi on vähän molempia.
Näin sitä saa omittua melkein minkä tahansa viestin.😂😂😂
Pyydä mua snäppi kaveriksi. Hyväksyn sen heti.
Mä uskon rakkauteen
Mä luotan tulevaisuuteen
Mä annan itseni elämälle
Mä vapautan itseni tyhjästä
Vierailija kirjoitti:
A, mulle saa laittaa viestiä. En pahastu :)
Samoin.😘 -A
Jari sen keksi ja nyt te tolvanat hypitte tulisilla hiilillä.Rauhaa ja rakkautta.
MikaelGabriel: Älä herätä mua unesta
Omasta mielestä aina blondit olleet kauniimpia. Pakko oli tulla kommentoimaan. Kiitti ja kuitti.
Vierailija kirjoitti:
Johannaa kaipaan ja mietin edelleen. Loppuispa jo.
Tunnisteita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kultakutri😘
Näin sitä saa omittua melkein minkä tahansa viestin.😂😂😂
Joku näkee vaaleana, toinen tummempana. Itse näen kaivattuni vaaleana, mutta hän näkee itsensä varmaan ristiverisenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alan oppia että naimisissa ja jopa onnellisessa liitossa olevat miehet ovat mahdottomia. Heillä todella on verkot vesillä. Toivottavasti heidän vaimoillaankin on, vähintään käsitys siitä missä mennään. Pelkäänpä ettei näin ole.
Viehättävät ihmiset pariutuvat keskenään, joten usein molemmilla on, eikä elämää oteta turhan vakavasti. Ymmärtää toista kun itselläkin olisi vientiä koka lähtöön.
Haluan kans koka lähdön.
Toi on pablo escobar kun riittää vientiin.
A miehen kaipuu roihuaa 🔥 A naiselle sateellakin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kultakutri😘
Olet osoittanut ilmiömäistä päättelykykyä.Mistä olet saanut tuon lahjan?
Kulta voisi tässä yhteydessä viitata ihan vain rakkaaseen.💡
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kultakutri😘
Varsinkin sivusta olet.
Itsensä näkee usein sillä silmällä millainen on ollut lapsena tai nuorena. Hiusteni väri on aikuisena tummunut, mutten koskaan ole ajatellut tai tule ajattelemaan olevani brune, vaan aina ja ikuisesti blondi
Vierailija kirjoitti:
Jari sen keksi ja nyt te tolvanat hypitte tulisilla hiilillä.Rauhaa ja rakkautta.
🤮
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ällöä? Katso peiliin.
Oon peilini katsonut kauan sitten. Pidän mielummin puhtaan omantunnon kuin likaisen peilin.
Puhdas omatunto, kun kirjoitat himokkaita seksiviestejä kaivatulle? -sivu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluan kans koka lähdön.
Näppäilyvirheet on yleisiä täällä kun useimmat kirjoittaa kännykällä ja monesti vähän kiireellä muiden asioiden lomassa, eikä niihin pikku virheisiin yleensä kukaan kiinnitä huomiota. Itsekään en jaksa korjailla tekstejäni, luotan siihen että yleensä ihmiset joistain näppäilyvirheistä huolimatta ymmärtävät lukemansa.
Sinä kuitenkin tartuit juuri kirjoitusvirheeseen. Triggeröikö jokin tuossa tekstissä sinua ja purit sen noin?
Löysin mielenkiintoisia profiileja, mutta varmaan pitäisi muuttaa ikänsä, koska se on niin korkea että periaatteessa lähtee hylkyyn. Ei ihminen ole sama kuin ikä. Ärsyttäviä stereotypioita.
Oon peilini katsonut kauan sitten. Pidän mielummin puhtaan omantunnon kuin likaisen peilin.