Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (79414)
Vierailija kirjoitti:
Himos.😉
Ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitähän yleisesti hyväksyttävää menoa keksisimme vapaa-ajalla, jotta voisimme olla yhdessä ja jatkaa siitä mihin viimeksi jäätiin?
Meillähän on samojakin harrastuksia, niin niiden merkeissä jos sinulla on nykyään jotain esteitä... Minun esteeni ovat historiaa.
Minulla on edelleen esteeni. Historiaa ovat nekin pian. Hiihtokeskuksessa olisi kiva yhde sä joskus kävellä, tiedät kyllä missä se on ;)
Jopas. Tiedän :)
Mut virheprosentin mahdollisuus on iso. Joku muukin on saattanut puhua keskenään hiihtokeskuksista.
Sitten tiedät mitä viiniä join eilen. Ja tänään :)
Ehkä tämä menee ohi...viiniä kutsuit mut juomaan ja yhdestä punkkumerkistä oli puhe.
En ole kutsunut juomaan. Kysyit olenko jo maistanut sitä tiettyä punkkua. En siis ilmesti ole kaivattusi, etkä sinä minun.
Viime keväänä oltiin yhdessä kaukalon laidalla. Nyt oot kaverikortilla perjantaisin.
Joko saisi mennä nukkumaan, vaikka lauantai. Tykkäätköhön valvoa ja joutuisinko menemään yksin yöpuulle.... ikävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitähän yleisesti hyväksyttävää menoa keksisimme vapaa-ajalla, jotta voisimme olla yhdessä ja jatkaa siitä mihin viimeksi jäätiin?
Meillähän on samojakin harrastuksia, niin niiden merkeissä jos sinulla on nykyään jotain esteitä... Minun esteeni ovat historiaa.
Minulla on edelleen esteeni. Historiaa ovat nekin pian. Hiihtokeskuksessa olisi kiva yhde sä joskus kävellä, tiedät kyllä missä se on ;)
Jopas. Tiedän :)
Mut virheprosentin mahdollisuus on iso. Joku muukin on saattanut puhua keskenään hiihtokeskuksista.
Sitten tiedät mitä viiniä join eilen. Ja tänään :)
Ehkä tämä menee ohi...viiniä kutsuit mut juomaan ja yhdestä punkkumerkistä oli puhe.
En ole kutsunut juomaan. Kysyit olenko jo maistanut sitä tiettyä punkkua. En siis ilmesti ole kaivattusi, etkä sinä minun.
Mutta oli hauska keskustelu :) kivaa iltaa ja kaipauksen täyttymystä. Jos se on toiveesi.
Olisi onnea saada hänet kainaloon.
Pikkusen hämärää touhua. Ällötys.
Iltakävely sateessa ja myrskyssä Etelä-Helsingin rannoilla. Tuletko, ihana?
Vierailija kirjoitti:
Mikä?
Oisko se syyskauden avajaiset eli vekkulibilleet?
Vierailija kirjoitti:
Ehkä sitten joku haluaa uinua kaipauksessa mielummin kuin olla yhteydessä kaivattunsa.
Siinäkö ne vaihtoehdot on muka. On olemassa myös mahdottomia elämäntilanteita. Joko hetkellisesti tai pysyvästi mahdottoman vaikeita.
Ei ole syyskauden avajaisista ollut puhetta. Syysbileistä kyllä.
Johannaa kaipaan ja mietin edelleen. Loppuispa jo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä?
Terveellä moraalilla varustettujen ei tarvi kysellä.
Harjoitusta pikkujouluihin? Eikö sitä ennen jo tavattaiisi jossain merkeissä?
Viehättävät ihmiset pariutuvat keskenään, joten usein molemmilla on, eikä elämää oteta turhan vakavasti. Ymmärtää toista kun itselläkin olisi vientiä koka lähtöön.