Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (79189)

Vierailija
79001/79189 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos meinaat erota, niin kerro.

Eroan jos tuot ilmi, että meillä olisi mahdollisuus.

Miten se tuodaan ilmi?

Sanoin, elein, emojein… kyllä sinä tiedät.

Vierailija
79002/79189 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen, eron kun sinä olet eronnut ensin. Vain se todistaa sun olevan tosissaan minun suhteeni.

Miksi et itse todista olevasi tosissasi eli eroa ensin? Logiikka on aina hakusessa täällä.

Voi vit*u kun olet omahyväinen ja tyhmä. Jos toisella on hyvä liitto, miksi pirussa siitä eroaisi vain todistaakseen toiselle että on tosissaan? Ihminen joka noin ajattelee on sairas ja täynnä itseään. Jos sinä leikit hänen avioliitollaan niin huomaa nyt edes se, että hän ei leiki niin tärkeää asialla. Ihmisen pitää olla psykonarsku, jos noin ajattelee. Olet täysin piittaamaton tärkeistä ja pyhistä asioista. Ero on iso asia, sitä ei tehdä todistaakseen toiselle jotain vaikka olisi kuinka kiinnostunut. Et arvosta häntä pätkääkään jos luulet hänen toimivan noin. Luulet itsestäsi liikaa ja olet sairas.

Sivusta, tämä on 🎯. Elämänläheinen ja viisas on hän kuka tämän kirjoitti.

Pakko sivusta tulla miettii, että mitä sellaisen puolison päässä liikkuu jos lähtee tyhjän päälle todistelemaan itseään rikkoen toisen, unelmat, suunnitelmat ja kaikki. Kyllä tälläisissä tapauksissa aina se jätetty pääsee helpommalla, kun ei se kumpaninen järjenkäyttö ollutkaan niin tehokasta. 

Ei kai kukaan koe tarvetta lähteä suhteesta, jossa on kaikki hyvin todistelemisen vuoksi. Kyllä suhteessa on jotain mennyt rikki pahasti, jos haluaa erota. Ihme oletuksia.

-sivusta

Vaikka suhde ei niin hyvä edes olisi niin pelkän toiselle todistelun vuoksi ei eroa oteta.

Täällä taitaa olla aika yksinkertaista porukkaa siis eikö jo se ole syytä erota että olet vauvapalstalla horisemassa mahdollisesta erosta jonkun toisen samanlaisen yksinkertaisen anonyymin kanssa! Tolvanat!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
79003/79189 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai tiedät että oon halunnut sut omakseni siitä lähtien kun laskin katseeni sinuun.

Entä jos haluat milloin mitäkin?

Vierailija
79004/79189 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voin rakastaa päämäärätöntä ihmistä, mutta parisuhteeseen voin ryhtyä vain päämäärätietoisen kanssa, koska olen itsekin sellainen. Muussa tapauksessa jompikumpi tulee olemaan onneton. Päämäärätietoisuus on mulle sitä, että tietää kristillinkirkkaasti, minne on menossa ja mistä tulossa. Lisäksi on joku haisu siitä, mitä on tekemässä tällä pallolla tai ainakin pyrkimys etsiä sitä. Lisäksi tietysti perusjutut: rakkaus, kemia, kunnioitus, välittäminen, hellyys jne.

Kyllä mä tiedän mitä mä haluan, sen lisäksi joudun tekemään asioita jotka ei niin kiinnosta

Et tosin ole se, joka sanoi olevansa päämäärätön taivaanrannanmaalari. 

Et ole ap. Miksi sitä ei voi merkata.

Vierailija
79005/79189 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helpon saa kuka vaan mutta harva haluaa.

Käännettynä: puutteeseen kelpaa kuka vaan. 

Sille on varmaan jokin syy, jos oman kumppanin kanssa on jatkuvasti puutteessa. -sivu

Eihän tossa möläytyksessä puhuttu seksittömöstä parisuhteesta. 

Ihminen voi olla puutteessa, vaikka ei olisi seksittömässä suhteessa. Miksi sun pitää aina viisastella väliin, vaikka sun on selvästi vaikea ymmärtää lukemaasi? 

Vierailija
79006/79189 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen, eron kun sinä olet eronnut ensin. Vain se todistaa sun olevan tosissaan minun suhteeni.

Miksi et itse todista olevasi tosissasi eli eroa ensin? Logiikka on aina hakusessa täällä.

Voi vit*u kun olet omahyväinen ja tyhmä. Jos toisella on hyvä liitto, miksi pirussa siitä eroaisi vain todistaakseen toiselle että on tosissaan? Ihminen joka noin ajattelee on sairas ja täynnä itseään. Jos sinä leikit hänen avioliitollaan niin huomaa nyt edes se, että hän ei leiki niin tärkeää asialla. Ihmisen pitää olla psykonarsku, jos noin ajattelee. Olet täysin piittaamaton tärkeistä ja pyhistä asioista. Ero on iso asia, sitä ei tehdä todistaakseen toiselle jotain vaikka olisi kuinka kiinnostunut. Et arvosta häntä pätkääkään jos luulet hänen toimivan noin. Luulet itsestäsi liikaa ja olet sairas.

Pakko sivusta tulla miettii, että mitä sellaisen puolison päässä liikkuu jos lähtee tyhjän päälle todistelemaan itseään rikkoen toisen, unelmat, suunnitelmat ja kaikki. Kyllä tälläisissä tapauksissa aina se jätetty pääsee helpommalla, kun ei se kumpaninen järjenkäyttö ollutkaan niin tehokasta. 

Ei kai kukaan koe tarvetta lähteä suhteesta, jossa on kaikki hyvin todistelemisen vuoksi. Kyllä suhteessa on jotain mennyt rikki pahasti, jos haluaa erota. Ihme oletuksia.

-sivusta

Ei kai suhteessa ole kaikki hyvin, jos olisi välittömästi valmis hyppäämään jonkun toisen matkaan jos saisi vihreää valoa!!!

Vierailija
79007/79189 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootte ihan tolloja kaikki 😂

Vierailija
79008/79189 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voin rakastaa päämäärätöntä ihmistä, mutta parisuhteeseen voin ryhtyä vain päämäärätietoisen kanssa, koska olen itsekin sellainen. Muussa tapauksessa jompikumpi tulee olemaan onneton. Päämäärätietoisuus on mulle sitä, että tietää kristillinkirkkaasti, minne on menossa ja mistä tulossa. Lisäksi on joku haisu siitä, mitä on tekemässä tällä pallolla tai ainakin pyrkimys etsiä sitä. Lisäksi tietysti perusjutut: rakkaus, kemia, kunnioitus, välittäminen, hellyys jne.

Kyllä mä tiedän mitä mä haluan, sen lisäksi joudun tekemään asioita jotka ei niin kiinnosta

Et tosin ole se, joka sanoi olevansa päämäärätön taivaanrannanmaalari. 

Voi olla molempia

Kukaan teistä ei ole ap eikä kukaan osaa merkitä olevansa sivusta. 

Vierailija
79009/79189 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä tavoin eksyksissä?

Olen kadottanut yhteyden sisälleni, joka on aina ollut selkeä ja vahva. 

Oletko ansainnut yhteyden menetyksen? Sen menettää tekemällä pahaa. Eikä välttämättä ikinä saa sitä takaisin.

Se on hylännyt arvonsa eikä enää tunne yhteyttä itseensä. Onko ihme?

Menkäähän ilkimykset (1) muualle kiusaamasta Ap:tä. Lyöt sitä paitsi väärää puuta. Kolmanneksi sinä itse olet aito kaksinaismoralisti. Sivusta

Vierailija
79010/79189 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä elän seksin- ja hellyydenpuutteessa. Jo kauan.

Vierailija
79011/79189 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyit tästä mukista 

ja latausasemista. 

Niin mitä sitten? Oot jo viikon horissut mukista! Joo kysytty in mitä sitten?

Vierailija
79012/79189 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai tiedät että oon halunnut sut omakseni siitä lähtien kun laskin katseeni sinuun.

En.

Vierailija
79013/79189 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaivattu vetosi pitkään siihen, että olen naimisissa, joten ei voi lähestyä. Oli itsekin ja on edelleen. Nyt en ole parisuhteessa, mutta koska mies haki eroa eikä ole vahvistanut sitä vielä, kaivattu vetoaa edelleen minun naimisissa olemiseeni. Sormusta en olen käyttänyt pitkään aikaan. Kun ero on virallinen, mihinhän sitten? Hassua, kun asioista voisi puhua niiden oikeilla nimillä.

Jos teillä ei ole edes keskusteluyhteyttä tuollaisten asioiden rehelliseen läpikäymiseen, vaan täällä palstalla pitää kirjoitella noin isoja asioita, niin taidat tietää itsekin vastauksen... Sori.

Niin tiedän. Hulluinta on se, että pitää muuta väittää.

Vierailija
79014/79189 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-sivusta

Vaikka suhde ei niin hyvä edes olisi niin pelkän toiselle todistelun vuoksi ei eroa oteta.

Jospa ihan itsensä vuoksi eroaisi huonosta suhteesta. Ihme läheisriippuvaisia täälläkin, jos ei uskalleta olla hetkeäkään ilman parisuhdetta. 

Vierailija
79015/79189 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä tavoin eksyksissä?

Olen kadottanut yhteyden sisälleni, joka on aina ollut selkeä ja vahva. 

Oletko ansainnut yhteyden menetyksen? Sen menettää tekemällä pahaa. Eikä välttämättä ikinä saa sitä takaisin.

Se on hylännyt arvonsa eikä enää tunne yhteyttä itseensä. Onko ihme?

Ihan kuin se olisi oma valinta. 

Toiset on herkempiä, kuin toiset. Eikä sen pitäisi olla huono asia, kun se tuo mukanaan myös paljon hyvää.

Vierailija
79016/79189 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pimppapyykki ja muut

on tröllin. Tämä on ainoa. E

Vierailija
79017/79189 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin, näin, luin, ulos. Love you. 

Vierailija
79018/79189 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole läheisriippuvuutta, vaikka ei haluaisi erota, jos suhde on ihan ok tai jos on vaikka perhe. Moni täällä optimoi eikä halua luopua ihan hyvästä suhteesta saati jättää perhettään, jos kaivattuaan ei saa. Karua toki sitä nykyistä puolisoa kohtaan. En itsekään olisi halunnut erota lasten takia, vaikka en voinut todellakaan hyvin suhteessa. Olisin voinut kituuttaa lasten takia.

Vierailija
79019/79189 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-sivusta

Jospa ihan itsensä vuoksi eroaisi huonosta suhteesta. Ihme läheisriippuvaisia täälläkin, jos ei uskalleta olla hetkeäkään ilman parisuhdetta. 

Varmasti suuri osa eroaakin.

Jotkut voivat myös valita muiden hyvän itsensä sijaan ja jäädä.

Ja jotkut voivat olla myös kykenemättömiä näkemään suhteen satuttavia puolia, ennen kuin joku ulkopuolinen tekijä avaa silmät.

Vierailija
79020/79189 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä elän seksin- ja hellyydenpuutteessa. Jo kauan.

Minä elän rakkauden, hellyyden, kumppanuuden ja seksin puutteessa. Tässä järjestyksessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yhdeksän