Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (79189)

Vierailija
79021/79189 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Milloin näitte viimeksi kaivatun kanssa ja mitä ajattelit silloin? Itse näin kaivatun viimeksi kesäkuussa ja ikävä jäi.

Toukokuussa 

Ikävä jäi .

Sama

Pitäisikö tavata? Milloin?

Vierailija
79022/79189 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä elän seksin- ja hellyydenpuutteessa. Jo kauan.

Minä elän rakkauden, hellyyden, kumppanuuden ja seksin puutteessa. Tässä järjestyksessä.

Kukapa ei eläisi. ohis

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
79023/79189 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta kultaseni. Jokohan ennätit kotiin saakka. Kiitos kiihkeästä yöstä. 

M

Vierailija
79024/79189 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä elän rakkauden, hellyyden, kumppanuuden ja seksin puutteessa. Tässä järjestyksessä.

On rakkautta ja puoliso. 

Vierailija
79025/79189 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hähähähä, se kaivattusi pieraisee lemut suuntaasi eikä mitään muuta koska olet idioottimaisesti sössinyt juttunne. 

Kuka olet ja ketä kaipaat? Sekö harmittaa, että kukaan ei kaipaa sinua? Vois kaivatakin, jos kaivaisit itsestäsi ihmisen.

Vierailija
79026/79189 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon niin ylpeä sinusta, kun tajusit viimein kaiken olleen sinun syytä. 😍

Vierailija
79027/79189 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole läheisriippuvuutta, vaikka ei haluaisi erota, jos suhde on ihan ok tai jos on vaikka perhe. Moni täällä optimoi eikä halua luopua ihan hyvästä suhteesta saati jättää perhettään, jos kaivattuaan ei saa. Karua toki sitä nykyistä puolisoa kohtaan. En itsekään olisi halunnut erota lasten takia, vaikka en voinut todellakaan hyvin suhteessa. Olisin voinut kituuttaa lasten takia.

Tuskin lapset viihtyvät perheessä jossa vanhemmat kituuttaa keskenään... ei kovin hyvää esimerkkiä lapsille

Vierailija
79028/79189 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On rakkautta ja puoliso. 

Olet varmaan keskustellut asiasta puolisosi kanssa. Ei kai asia täällä parane vai mitä täältä etsit?

Vierailija
79029/79189 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emilialle pusut. T. Menneisyys

Vierailija
79030/79189 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole läheisriippuvuutta, vaikka ei haluaisi erota, jos suhde on ihan ok tai jos on vaikka perhe. Moni täällä optimoi eikä halua luopua ihan hyvästä suhteesta saati jättää perhettään, jos kaivattuaan ei saa. Karua toki sitä nykyistä puolisoa kohtaan. En itsekään olisi halunnut erota lasten takia, vaikka en voinut todellakaan hyvin suhteessa. Olisin voinut kituuttaa lasten takia.

Tuskin lapset viihtyvät perheessä jossa vanhemmat kituuttaa keskenään... ei kovin hyvää esimerkkiä lapsille

Ihmiset voivat osata olla hyviä vanhempia ilman, että lasten elämä on yhtä kärsimystä. Paljon iloa, naurua, hauskuutta, yhdessä olemista ja tekemistä.

Vierailija
79031/79189 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On rakkautta ja puoliso. 

Olet varmaan keskustellut asiasta puolisosi kanssa. Ei kai asia täällä parane vai mitä täältä etsit?

Yritin joskus keskustella. Tulin tänne purkamaan tunteita, kun ihastuin toiseen.

Vierailija
79032/79189 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomenta kultaseni. Jokohan ennätit kotiin saakka. Kiitos kiihkeästä yöstä. 

M

Ole hyvä!

J

Vierailija
79033/79189 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, oli karmeeta kasvaa perheessä, jossa vanhemmilla oli erittäin epäterveet välit. Kaikkien kannalta parempi et oisivat eronneet. (Sivusta)

Vierailija
79034/79189 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset voivat osata olla hyviä vanhempia ilman, että lasten elämä on yhtä kärsimystä. Paljon iloa, naurua, hauskuutta, yhdessä olemista ja tekemistä.

Juu, sitä voi tehdä eronneenakin. Ei sen ex-puolison kanssa tarvi tapella vaan voi ihan asiallisesti hoitaa lasten asiat ja tehdä vaikka yhdessä jotain eron jälkeenkin.

Vierailija
79035/79189 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On rakkautta ja puoliso. 

Yritin joskus keskustella. Tulin tänne purkamaan tunteita, kun ihastuin toiseen.

Yritä uudelleen. Ellei tilanne parane, mutta haluat jatkaa hänen kanssaan, hyväksy asia. Sehän on valintasi, kun rakkautesi on häntä kohtaan niin suuri, että olet valmis laittamaan sivuun omat tarpeesi tässä kohtaa.

Vierailija
79036/79189 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaipaan aivan liikaa lähellesi edelleen.

Samoin kuusi vuotta on pitkä aika kaivata saavuttamatonta. Luulin olleeni jo kuivilla, mutta eilinen "läheisyys" vei taas mattoa alta 😞

Sama aika...kerropa kuitenkin kaipaavasi miestä, niin saan harhailut loppumaan alkuunsa. Make my day.

Vierailija
79037/79189 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No; imisit, nuolisit, panisit ja sitten rakasteltais. 

Työjärjestys hyväksytty.

Rehtori? (En tosin kaipaa minkään sortin rehtoria.)

Mutta rehtori kaipaa täällä erästä, on satuttu huomaamaan…

Vierailija
79038/79189 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, sitä voi tehdä eronneenakin. Ei sen ex-puolison kanssa tarvi tapella vaan voi ihan asiallisesti hoitaa lasten asiat ja tehdä vaikka yhdessä jotain eron jälkeenkin.

Hohhoijaa. Ollaan erottu, mutta asiat olisivat paljon helpompia ja tilanne parempi, kun ei olisi erottu. Ihan kaikkien kannalta. Kun et tiedä kuviota, älä neuvo.

Vierailija
79039/79189 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänäänkö se on ?

Vierailija
79040/79189 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaipaan aivan liikaa lähellesi edelleen.

Samoin kuusi vuotta on pitkä aika kaivata saavuttamatonta. Luulin olleeni jo kuivilla, mutta eilinen "läheisyys" vei taas mattoa alta 😞

Sama aika...kerropa kuitenkin kaipaavasi miestä, niin saan harhailut loppumaan alkuunsa. Make my day.

Ei liity aloitukseeni tämä

t. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kuusi