Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (79189)

Vierailija
78961/79189 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin että olen löytänyt sen mitä olen etsinytkin. Mutta en enää tiedä.

Vierailija
78962/79189 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oisin meistä se pahempi taivaanrannanmaalari, larppaan vaan jollain tavalla normaalia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
78963/79189 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän samat fiilikset. Taisin olla vain jonkinlainen hetken huvitus, leikkikalu yms.

Vierailija
78964/79189 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen, eron kun sinä olet eronnut ensin. Vain se todistaa sun olevan tosissaan minun suhteeni.

Vierailija
78965/79189 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos meinaat erota, niin kerro.

Eroan jos tuot ilmi, että meillä olisi mahdollisuus.

Vierailija
78966/79189 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen, eron kun sinä olet eronnut ensin. Vain se todistaa sun olevan tosissaan minun suhteeni.

Miksi et itse todista olevasi tosissasi eli eroa ensin? Logiikka on aina hakusessa täällä.

Vierailija
78967/79189 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei meillä ole mitään yhteyttä, kun sinä ne katkaisit. Olisin kertonut sillon vuosia sitten jo erostani, muttet ollut kuulemassa

Vierailija
78968/79189 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi se pitääkin kokeilla oikeassa elämässä..

Vierailija
78969/79189 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No; imisit, nuolisit, panisit ja sitten rakasteltais. 

Työjärjestys hyväksytty.

Vierailija
78970/79189 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet hyvä sellaisena kuin olet.

Vierailija
78971/79189 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et itse todista olevasi tosissasi eli eroa ensin? Logiikka on aina hakusessa täällä.

Erosta kyselijä tässä hei. Se mies tykkää kyllä, muttei meillä ole suhdetta. Päinvastoin. Tilanne ahdisti häntä, muttei kertonut, miksi meni ihan solmuun. Nyt on kaikki suht ok. Ei kuitenkaan ole millään lailla ylitetty rajaa mihinkään suuntaan ja hän tietää, että tykkään.

Vierailija
78972/79189 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin rakastaa päämäärätöntä ihmistä, mutta parisuhteeseen voin ryhtyä vain päämäärätietoisen kanssa, koska olen itsekin sellainen. Muussa tapauksessa jompikumpi tulee olemaan onneton. Päämäärätietoisuus on mulle sitä, että tietää kristillinkirkkaasti, minne on menossa ja mistä tulossa. Lisäksi on joku haisu siitä, mitä on tekemässä tällä pallolla tai ainakin pyrkimys etsiä sitä. Lisäksi tietysti perusjutut: rakkaus, kemia, kunnioitus, välittäminen, hellyys jne.

Kyllä mä tiedän mitä mä haluan, sen lisäksi joudun tekemään asioita jotka ei niin kiinnosta

Vierailija
78973/79189 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaivattu vetosi pitkään siihen, että olen naimisissa, joten ei voi lähestyä. Oli itsekin ja on edelleen. Nyt en ole parisuhteessa, mutta koska mies haki eroa eikä ole vahvistanut sitä vielä, kaivattu vetoaa edelleen minun naimisissa olemiseeni. Sormusta en olen käyttänyt pitkään aikaan. Kun ero on virallinen, mihinhän sitten? Hassua, kun asioista voisi puhua niiden oikeilla nimillä.

Vierailija
78974/79189 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voin rakastaa päämäärätöntä ihmistä, mutta parisuhteeseen voin ryhtyä vain päämäärätietoisen kanssa, koska olen itsekin sellainen. Muussa tapauksessa jompikumpi tulee olemaan onneton. Päämäärätietoisuus on mulle sitä, että tietää kristillinkirkkaasti, minne on menossa ja mistä tulossa. Lisäksi on joku haisu siitä, mitä on tekemässä tällä pallolla tai ainakin pyrkimys etsiä sitä. Lisäksi tietysti perusjutut: rakkaus, kemia, kunnioitus, välittäminen, hellyys jne.

Kyllä mä tiedän mitä mä haluan, sen lisäksi joudun tekemään asioita jotka ei niin kiinnosta

Et tosin ole se, joka sanoi olevansa päämäärätön taivaanrannanmaalari. 

Vierailija
78975/79189 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

👩‍🏫🤎💞💙👨🏼‍🏫

Vierailija
78976/79189 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka olet ja kenet olet löytänyt?

Vierailija
78977/79189 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et tosin ole se, joka sanoi olevansa päämäärätön taivaanrannanmaalari. 

Voi olla molempia

Vierailija
78978/79189 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi vit*u kun olet omahyväinen ja tyhmä. Jos toisella on hyvä liitto, miksi pirussa siitä eroaisi vain todistaakseen toiselle että on tosissaan? Ihminen joka noin ajattelee on sairas ja täynnä itseään. Jos sinä leikit hänen avioliitollaan niin huomaa nyt edes se, että hän ei leiki niin tärkeää asialla. Ihmisen pitää olla psykonarsku, jos noin ajattelee. Olet täysin piittaamaton tärkeistä ja pyhistä asioista. Ero on iso asia, sitä ei tehdä todistaakseen toiselle jotain vaikka olisi kuinka kiinnostunut. Et arvosta häntä pätkääkään jos luulet hänen toimivan noin. Luulet itsestäsi liikaa ja olet sairas.

Vierailija
78979/79189 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No; imisit, nuolisit, panisit ja sitten rakasteltais. 

Työjärjestys hyväksytty.

Rehtori? (En tosin kaipaa minkään sortin rehtoria.)

Vierailija
78980/79189 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eroatko sinä?

Eilen tuli mieleen, että asiat voisi olla toisinkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kaksi