Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (79161)

Vierailija
78981/79161 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just nyt oon vaan väsyny, ollu vähän hankala kesä… onko väärin haaveilla mahdollisimman vapaasta elämästä, no,  haaveilen kuitenkin

Vierailija
78982/79161 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen, eron kun sinä olet eronnut ensin. Vain se todistaa sun olevan tosissaan minun suhteeni.

Ihan kauheaa, kun jotkut ei uskalla erota ja olla sitten hetken olla yksin. Tervettä olisi nollata edellinen suhde. Vaikuttaa läheisriippuvuudelta, että on koko ajan oltava joku.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
78983/79161 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäköhän ihmettä oikein tapahtuu?

?

Mulla on ikävä ja tuntuu, että olen ihan eksyksissä. 

Ketä kaipaat? Sivusta kysyn.

Miestä, joka herätti minut.

Miestä, joka on suojelijani.

Vierailija
78984/79161 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä tavoin eksyksissä?

Olen kadottanut yhteyden sisälleni, joka on aina ollut selkeä ja vahva. 

Vierailija
78985/79161 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyit tästä mukista 

ja latausasemista. 

Vierailija
78986/79161 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä tavoin eksyksissä?

Oletko ansainnut yhteyden menetyksen? Sen menettää tekemällä pahaa. Eikä välttämättä ikinä saa sitä takaisin.

Vierailija
78987/79161 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai tiedät että oon halunnut sut omakseni siitä lähtien kun laskin katseeni sinuun.

Vierailija
78988/79161 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helpon saa kuka vaan mutta harva haluaa.

Käännettynä: puutteeseen kelpaa kuka vaan. 

Sille on varmaan jokin syy, jos oman kumppanin kanssa on jatkuvasti puutteessa. -sivu

Eihän tossa möläytyksessä puhuttu seksittömöstä parisuhteesta. 

Vierailija
78989/79161 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai tiedät että oon halunnut sut omakseni siitä lähtien kun laskin katseeni sinuun.

Jaahas. Ei tiedetä.

Vierailija
78990/79161 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen, eron kun sinä olet eronnut ensin. Vain se todistaa sun olevan tosissaan minun suhteeni.

Miksi et itse todista olevasi tosissasi eli eroa ensin? Logiikka on aina hakusessa täällä.

Voi vit*u kun olet omahyväinen ja tyhmä. Jos toisella on hyvä liitto, miksi pirussa siitä eroaisi vain todistaakseen toiselle että on tosissaan? Ihminen joka noin ajattelee on sairas ja täynnä itseään. Jos sinä leikit hänen avioliitollaan niin huomaa nyt edes se, että hän ei leiki niin tärkeää asialla. Ihmisen pitää olla psykonarsku, jos noin ajattelee. Olet täysin piittaamaton tärkeistä ja pyhistä asioista. Ero on iso asia, sitä ei tehdä todistaakseen toiselle jotain vaikka olisi kuinka kiinnostunut. Et arvosta häntä pätkääkään jos luulet hänen toimivan noin. Luulet itsestäsi liikaa ja olet sairas.

Sivusta, tämä on 🎯. Elämänläheinen ja viisas on hän kuka tämän kirjoitti.

Pakko sivusta tulla miettii, että mitä sellaisen puolison päässä liikkuu jos lähtee tyhjän päälle todistelemaan itseään rikkoen toisen, unelmat, suunnitelmat ja kaikki. Kyllä tälläisissä tapauksissa aina se jätetty pääsee helpommalla, kun ei se kumpaninen järjenkäyttö ollutkaan niin tehokasta. 

Ei kai kukaan koe tarvetta lähteä suhteesta, jossa on kaikki hyvin todistelemisen vuoksi. Kyllä suhteessa on jotain mennyt rikki pahasti, jos haluaa erota. Ihme oletuksia.

-sivusta

Vierailija
78991/79161 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä tavoin eksyksissä?

Oletko ansainnut yhteyden menetyksen? Sen menettää tekemällä pahaa. Eikä välttämättä ikinä saa sitä takaisin.

Se on hylännyt arvonsa eikä enää tunne yhteyttä itseensä. Onko ihme?

Vierailija
78992/79161 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskasta luettavaa palsta viikonloppuna - harhaset tollot tsättää kiimassa pois 👋

Vierailija
78993/79161 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et itse todista olevasi tosissasi eli eroa ensin? Logiikka on aina hakusessa täällä.

Voi vit*u kun olet omahyväinen ja tyhmä. Jos toisella on hyvä liitto, miksi pirussa siitä eroaisi vain todistaakseen toiselle että on tosissaan? Ihminen joka noin ajattelee on sairas ja täynnä itseään. Jos sinä leikit hänen avioliitollaan niin huomaa nyt edes se, että hän ei leiki niin tärkeää asialla. Ihmisen pitää olla psykonarsku, jos noin ajattelee. Olet täysin piittaamaton tärkeistä ja pyhistä asioista. Ero on iso asia, sitä ei tehdä todistaakseen toiselle jotain vaikka olisi kuinka kiinnostunut. Et arvosta häntä pätkääkään jos luulet hänen toimivan noin. Luulet itsestäsi liikaa ja olet sairas.

Sivusta, tämä on 🎯. Elämänläheinen ja viisas on hän kuka tämän kirjoitti.

Pakko sivusta tulla miettii, että mitä sellaisen puolison päässä liikkuu jos lähtee tyhjän päälle todistelemaan itseään rikkoen toisen, unelmat, suunnitelmat ja kaikki. Kyllä tälläisissä tapauksissa aina se jätetty pääsee helpommalla, kun ei se kumpaninen järjenkäyttö ollutkaan niin tehokasta. 

Ei kai kukaan koe tarvetta lähteä suhteesta, jossa on kaikki hyvin todistelemisen vuoksi. Kyllä suhteessa on jotain mennyt rikki pahasti, jos haluaa erota. Ihme oletuksia.

-sivusta

Vaikka suhde ei niin hyvä edes olisi niin pelkän toiselle todistelun vuoksi ei eroa oteta.

Vierailija
78994/79161 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos meinaat erota, niin kerro.

Eroan jos tuot ilmi, että meillä olisi mahdollisuus.

Miten se tuodaan ilmi?

Vierailija
78995/79161 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulin sun palanneen aikaisempaan työhösi.

Vierailija
78996/79161 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajattelin että olen löytänyt sen mitä olen etsinytkin. Mutta en enää tiedä.

Siksi se pitääkin kokeilla oikeassa elämässä..

Missä muuallakaan? Oikeasta elämästä minä puhun.

Vierailija
78997/79161 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä tavoin eksyksissä?

No en kyllä ole. 

Enkä usko mihinkään  julmaan, rankaisevaan ja mustavalkoiseen "rangaistukseen" vaan rakkauteen, inhimilliseen kasvuun ja anteeksiantamiseen. 

Vierailija
78998/79161 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäköhän ihmettä oikein tapahtuu?

?

Mulla on ikävä ja tuntuu, että olen ihan eksyksissä. 

Ketä kaipaat? Sivusta kysyn.

Miestä, joka herätti minut.

Miestä, joka on suojelijani.

Sängystä herätti aamulla?

Vierailija
78999/79161 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just nyt oon vaan väsyny, ollu vähän hankala kesä… onko väärin haaveilla mahdollisimman vapaasta elämästä, no,  haaveilen kuitenkin

Ei oo väärin. Itekki haaveilen sellaisesta. Kaipaamani miehen voisin kuitenkin ottaa vierelleni ja tehtäis meidän elämästä yhdessä mahdollisimman vapaa 

Vierailija
79000/79161 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaivattu vetosi pitkään siihen, että olen naimisissa, joten ei voi lähestyä. Oli itsekin ja on edelleen. Nyt en ole parisuhteessa, mutta koska mies haki eroa eikä ole vahvistanut sitä vielä, kaivattu vetoaa edelleen minun naimisissa olemiseeni. Sormusta en olen käyttänyt pitkään aikaan. Kun ero on virallinen, mihinhän sitten? Hassua, kun asioista voisi puhua niiden oikeilla nimillä.

Jos teillä ei ole edes keskusteluyhteyttä tuollaisten asioiden rehelliseen läpikäymiseen, vaan täällä palstalla pitää kirjoitella noin isoja asioita, niin taidat tietää itsekin vastauksen... Sori.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kolme