Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (79161)
Siksi en halua, että ajelet kyyläämässä. Ei sun tarvii saada tarvitsemaasi, kun en minäkään saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä elän seksin- ja hellyydenpuutteessa. Jo kauan.
Minä elän rakkauden, hellyyden, kumppanuuden ja seksin puutteessa. Tässä järjestyksessä.
On rakkautta ja puoliso.
🥱🥱🥱
Jokin sinussa, tuntemattomassa kosketti lujemmin kuin kukaan ihminen koskaan, enkä ole ollut entiseni sen koommin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietysti jos on seksiriippuvainen ja tarvitsee seksiä päivittäin ja aamuin illoin, sellaista on mahdoton vaatia keneltäkään normihaluiselta. Pitää ottaa puolisokseen samanlainen.
Minulla ei henkilökohtaisesti ole yhtään seksiä ja hellyyttäkin hyvin rajoitetusti, vaikka onkin puoliso ja näin jo vuosikausia.
Oletko tyytyväinen suhteeseenne?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietysti jos on seksiriippuvainen ja tarvitsee seksiä päivittäin ja aamuin illoin, sellaista on mahdoton vaatia keneltäkään normihaluiselta. Pitää ottaa puolisokseen samanlainen.
Minulla ei henkilökohtaisesti ole yhtään seksiä ja hellyyttäkin hyvin rajoitetusti, vaikka onkin puoliso ja näin jo vuosikausia.
Siinä mielessä olin, että olimme perhe. Nyt en enää ole siitäkään varma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko sama, joka sanoi, että on rakkautta.
Jos saataisiin vauva alulle se syntyisi kesäkuussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko sama, joka sanoi, että on rakkautta.
Olen.
Vierailija kirjoitti:
En ole uraorientoitunut.
Olen elämäntarkoitusorientoitunut. 😃
Tämä!
Vierailija kirjoitti:
Tuu nuolee mua
Wa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokin sinussa, tuntemattomassa kosketti lujemmin kuin kukaan ihminen koskaan, enkä ole ollut entiseni sen koommin.
Näitkö häntä sen koommin?
Monestikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole uraorientoitunut.
Olen elämäntarkoitusorientoitunut. 😃
..ja tässä erittäin päämäärätietoinen ja tavoitteellinen. Ulkoiset asiat, kuten asemat, tittelit, raha ei merkkaa mitään.
Se nyt ei tule yllätyksenä etteivät ne merkkaa, jos ei niitä itselläkään ole. Yllätys olisi se, jos ne eivät merkkaisi mitään, kun niitä on.
Toivoisin, että kysyisit voidaanko sittenkin jutella ja jos meidän välillä on jotain enemmän, alkaisi tapahtumaan.
Vierailija kirjoitti:
EN OLE JARI SINUSTA KIINNOSTUNUT, OLE HYVÄ JA LOPETA TOI SUN SEKOILU TÄÄLLÄ!!!!😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡
En laittaisi tuollaisia enempää tänne. Lopettaminen on oikea vaihtoehto.
Vierailija kirjoitti:
Tuu nuolee mua
Tulisin, jos kaivattuni pyytäis! 😍
Vierailija kirjoitti:
Toivoisin, että kysyisit voidaanko sittenkin jutella ja jos meidän välillä on jotain enemmän, alkaisi tapahtumaan.
Miksi toisen pitää kysellä?
Se juttelee, jolla on asiaa.
Kaipaan mieskollegaa.