Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (77888)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellaiset terveiset täältä, että olen ilmoittanut poliisille eteenpäin sinusta ja nyt asiaa tutkitaan vainoamisena.
Jos rakkauteni vie minut linnaan, nostan kädet pystyyn ja kävelen sinne itse
Kuin pimeä täytyy päästään olla ettei niiku ymmärrä sitä että jos joku sanoo ettei ole kiinnostunut sinusta ja tekee vielä rikosilmoituksen jota tutkitaan vainoamisena nii kääntää asian edelleen niin ettei aio luovuttaa.
OIKEESTI. HERÄÄ. SE SUN IHASTUS EI TYKKÄÄ SUSTA. MITÄ VI T T U A ET TÄSSÄ YMMÄRRÄ. JOS POLIISI VIELÄ PUUTTUU ASIAAN NIIN LUULISI TAJUA_VAN ASIAN LAIDAN.
SE SUN IHASTUS EI TYKKÄÄ SUSTA EDELLEENKÄÄ VAIKKA MENISIT KÄSI OJOSSA VANKILAAN.
M E N E HO I T OON .
Tykkääpäs! Tämä on tolvana kaipausketju! Varmasti tykkää, ei niin saatanan tyhmää ihmistä ole joka kaipausketjuun kirjoittaa ilman tykkäämistä!!
Tykkää tykkää tykkää
Säkin tykkäät!!
Ymmärrätkö sä v i t u n idio o tt i että täällä kaikki ei välttämättä kaipaa ketää. Esim minä tuli tänne koska mulle ihan kerrottiin että eräs inhottava ihminen kirjoittaa täällä minulle ahdistavia sekopäisiä tekstejä!!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellaiset terveiset täältä, että olen ilmoittanut poliisille eteenpäin sinusta ja nyt asiaa tutkitaan vainoamisena.
Kuin pimeä täytyy päästään olla ettei niiku ymmärrä sitä että jos joku sanoo ettei ole kiinnostunut sinusta ja tekee vielä rikosilmoituksen jota tutkitaan vainoamisena nii kääntää asian edelleen niin ettei aio luovuttaa.
OIKEESTI. HERÄÄ. SE SUN IHASTUS EI TYKKÄÄ SUSTA. MITÄ VI T T U A ET TÄSSÄ YMMÄRRÄ. JOS POLIISI VIELÄ PUUTTUU ASIAAN NIIN LUULISI TAJUA_VAN ASIAN LAIDAN.
SE SUN IHASTUS EI TYKKÄÄ SUSTA EDELLEENKÄÄ VAIKKA MENISIT KÄSI OJOSSA VANKILAAN.
M E N E HO I T OON .
Tykkääpäs! Tämä on tolvana kaipausketju! Varmasti tykkää, ei niin saatanan tyhmää ihmistä ole joka kaipausketjuun kirjoittaa ilman tykkäämistä!!
Tykkää tykkää tykkää
Säkin tykkäät!!
Ymmärrätkö sä v i t u n idio o tt i että täällä kaikki ei välttämättä kaipaa ketää. Esim minä tuli tänne koska mulle ihan kerrottiin että eräs inhottava ihminen kirjoittaa täällä minulle ahdistavia sekopäisiä tekstejä!!!!
Oikein tulit tänne sitä varten??? Sähän olet terävin kynä kaikista!!
Kaivatulle soittaminen on vainoamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei dippainssejä kannata liian korkealle arvostaa, varsinkaan nykyaikana.
Minä arvostan kaikkia,jotka tekevät rehellistä työtä ja maksavat veronsa ja muut menot omasta taskustaan.sivusta
Juu, mutta ei nuokaan nyt mitään Jumalasta seuraavia ole.
Missä täällä on hide user nappi?
Vierailija kirjoitti:
Möhömahainen karvanaama🤮🤮🤮
Vihdoin aitoa kaipausta ohispaskan keskellä
Keltikangas-Järvisen mukaan narsistin ensimmäinen reaktio jäädessään kiinni tempuistaan on kysymys "kuka kertoi" ja toinen on kosto. Syyllisyyttä narsku ei kykene tuntemaan, häpeäraivoa kasvojen menetyksestä kyllä. Netissä ei yleensä voi tunnistaa ketään 100 % varmuudella, mutta mutta... jos kysymyksen perässä oli hyvin pienissä piireissä liikkuvan 'vanginvartijan' lempinimi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M E N E HO I T OON .
Tykkää tykkää tykkää
Säkin tykkäät!!
Kuulostat sekopäältä!
J lopeta jo täällä mulle kirjoittelu. En ole susta kiinnostunut. Nolaat vaan itseäsi lisää.
-L
Vierailija kirjoitti:
Missä täällä on hide user nappi?
Olisi tarpeellinen. Muillakin palstoilla on ja on kyllä hyvä keksintö.
Suomessa on helvetin paljon vuohipaimenia, mutta vähän vuohia.
Ei sinun tarvitse sanoa mitään viisasta tai syvällistä, ollaan vaan hetki vierekkäin. Istutaan ilta-auringon lämmössä ihan hiljaa. Anna minun nauttia siitä, että olen rakastettava ja hyväksytty tällaisena kuin olen, etenkin kun joudun opettelemaan sitä näin paljon myöhemmin kuin muut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M E N E HO I T OON .
Tykkää tykkää tykkää
Säkin tykkäät!!
Kuka kertoi??
Vierailija kirjoitti:
Ei sinun tarvitse sanoa mitään viisasta tai syvällistä, ollaan vaan hetki vierekkäin. Istutaan ilta-auringon lämmössä ihan hiljaa. Anna minun nauttia siitä, että olen rakastettava ja hyväksytty tällaisena kuin olen, etenkin kun joudun opettelemaan sitä näin paljon myöhemmin kuin muut.
Kerrankin jotain nättiä täällä -Sivusta
En sit pidä sua narsistina, ihan erilainen psykologinen profiili susta oli sen perusteella, mitä muistan. Vaikka oli sen kaltaisia temppuja ja käytöstä, mutta sitten oli kans paljon muuta, joka ei siihen sopinut lainkaan. Olit sosiaalinen kameleontti, eri ihmisten parissa erilainen, hyvin joustava moraali (mitä joku ei tiedä, ei häntä muka vahingoita ym.), huono johtaja (selkäranka puuttui, muiden miellyttäminen ja sosiaalisen aseman säilyttäminen oli tärkeämpää kuin hyvä lopputulos missä asiassa tahansa).
Vierailija kirjoitti:
En sit pidä sua narsistina, ihan erilainen psykologinen profiili susta oli sen perusteella, mitä muistan. Vaikka oli sen kaltaisia temppuja ja käytöstä, mutta sitten oli kans paljon muuta, joka ei siihen sopinut lainkaan. Olit sosiaalinen kameleontti, eri ihmisten parissa erilainen, hyvin joustava moraali (mitä joku ei tiedä, ei häntä muka vahingoita ym.), huono johtaja (selkäranka puuttui, muiden miellyttäminen ja sosiaalisen aseman säilyttäminen oli tärkeämpää kuin hyvä lopputulos missä asiassa tahansa).
Miks kaipaat tuollaista?
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin noin sen ajattelinkin. Joskus sanat on ihan turhia. Mä haluan vaan nauttia siitä hetkestä ja lämmöstä mikä kahden ihmisen välillä on.
Möhömahainen karvanaama🤮🤮🤮