Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (77927)
Miksi pieni hetki sun kanssa samassa huoneessa tuntuu intiimimmältä kuin suudelma jonkun toisen kanssa
Käytän kyl aika paljon tekoälyä, siskon lasten mielestä oon suunnilleen vastuussa napajäätiköiden sulamisesta. 😅Mut se on vaan niin hyödyllinen kun pitää nopeasti selvittää jotain.
Maksan sun muuton jos muutat mun lähelle.😌
Sulla ei ainakaan ole tarvetta miellyttää minua. En tiedä, onko tarvetta miellyttää muita kuin puolisoasi. Sivu
Vierailija kirjoitti:
Miten meni tämäniltainen?
-Terve!
-Moi!
Alussa kai yleensä on tarve miellyttää, jos ei tietoisesti, niin tahattomasti.
Mulle tulee usein olo että hyrrrr miksi pyydän skynettiä laskemaan jonkun rakennejutun ja että mahtuuks joku tuoli autoon.
Kun ei ole, ei ole varmaan myöskään motivaatiota. Ihmiselle, jota pitää tavoittelemisen arvoisena, yrittää vaistomaisesti esitellä parhaita puoliaan ja tehdä hyvää.
Vierailija kirjoitti:
A😘 Näemmekö syksyn tullen?
Se olis niin parasta! t. A😊
Vierailija kirjoitti:
Miksi pieni hetki sun kanssa samassa huoneessa tuntuu intiimimmältä kuin suudelma jonkun toisen kanssa
Magneetit vetää puoleensa toisiaan.
Eräs henkilö oli selvästi kiinnostunut yhdessä vaiheessa. Hän teki itseään tykö, tuli juttelemaan aina, kun mahdollista jne. Sit yhtäkkiä hommaan tuli täys toppi, ja hän alkoi vältellä. Veikkaan, että tilanne kuumeni liikaa hänellä ja hän päätti ottaa etäisyyttä viilentyäkseen. Tuntui melkein hylkäämisestä, koska koin hänen ystäväkseni. Koen toki edelleenkin, mutta jonkinlainen varovaisuus jäi. Sinä olet käyttäytynyt täysin päinvastaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Tai ei. Kaikkein parasta on aina olla oma itsensä.
Vierailija kirjoitti:
Hyvin hölskyy ;) tykkäisit
Niin. Tykkään siitä, että ne hytkyvät ja tytkyvät kuin villivarsat laitumella. Kunnes saan koko kehollani ohjailemalla ne rauhoittumaan kuin rantaniitylle märehtimään laskeutuvan vasikan. 😍😘😘
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon aika varma, että olen ainakin osasyyllinen lähtöösi. Olisinpa väärässä.
Et ole väärässä. Mutta en ole sinua kieltänyt olemasta yhteyksissä jos haluat.
En vain voi. Miehenä sinun on otettava yhteyttä, siitä tiedän että olet kiinnostunut.
Monennenko kerran otan yhteyttä?
Vierailija kirjoitti:
Eräs henkilö oli selvästi kiinnostunut yhdessä vaiheessa. Hän teki itseään tykö, tuli juttelemaan aina, kun mahdollista jne. Sit yhtäkkiä hommaan tuli täys toppi, ja hän alkoi vältellä. Veikkaan, että tilanne kuumeni liikaa hänellä ja hän päätti ottaa etäisyyttä viilentyäkseen. Tuntui melkein hylkäämisestä, koska koin hänen ystäväkseni. Koen toki edelleenkin, mutta jonkinlainen varovaisuus jäi. Sinä olet käyttäytynyt täysin päinvastaisesti.
Hitaasti ja vakaasti on ihan hyvä keino jos oma olo tuntuu huteralta vielä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai ei. Kaikkein parasta on aina olla oma itsensä.
No joo. Tässä oli kyse rakastumisvaiheen yhdestä ilmentymästä, joka on luontaista kenelle tahansa.
Huh, ohi.
t. ketjupolttaja