Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (77885)
Tiiäks, joskus toivoisin, et säkin kertoisit tunteistasi, ajatuksistasi ja toiveistasi. 🙂
Viikonlopun nettitauko ei olis pahitteeks. Pitää aloittaa jostain.
Vierailija kirjoitti:
Tiiäks, joskus toivoisin, et säkin kertoisit tunteistasi, ajatuksistasi ja toiveistasi. 🙂
Itsesuojeluvaisto sanoo ettei kannata. Niistä tehdään pilaa ja etsitään virheitä suurennuslasilla.
Vierailija kirjoitti:
Ei dippainssejä kannata liian korkealle arvostaa, varsinkaan nykyaikana.
Ootko päässyt tutkinnon läpi?
Vierailija kirjoitti:
Tiiäks, voin kertoa face to face!
Dippainssi ei ole sen kummempi kuin kukaan muukaan maisteri.
Jotta tuo jankkaus liittyisi jotenkin aiheeseen, niin täten:
GALLUP: kaipaatko dippainssiä?
Itse vastaan 👍
Vierailija kirjoitti:
Oijoijoi
Vierailija kirjoitti:
Viikonlopun nettitauko ei olis pahitteeks. Pitää aloittaa jostain.
Suosittelen, mielikin voi virkistyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellaiset terveiset täältä, että olen ilmoittanut poliisille eteenpäin sinusta ja nyt asiaa tutkitaan vainoamisena.
Jos rakkauteni vie minut linnaan, nostan kädet pystyyn ja kävelen sinne itse
Kuin pimeä täytyy päästään olla ettei niiku ymmärrä sitä että jos joku sanoo ettei ole kiinnostunut sinusta ja tekee vielä rikosilmoituksen jota tutkitaan vainoamisena nii kääntää asian edelleen niin ettei aio luovuttaa.
OIKEESTI. HERÄÄ. SE SUN IHASTUS EI TYKKÄÄ SUSTA. MITÄ VI T T U A ET TÄSSÄ YMMÄRRÄ. JOS POLIISI VIELÄ PUUTTUU ASIAAN NIIN LUULISI TAJUA_VAN ASIAN LAIDAN.
SE SUN IHASTUS EI TYKKÄÄ SUSTA EDELLEENKÄÄ VAIKKA MENISIT KÄSI OJOSSA VANKILAAN.
M E N E HO I T OON .
Vierailija kirjoitti:
Itse vastaan 👍
Kyllä hän on dippainssin tutkinnonkin tehnyt sivutyönään, mutta tohtorismies on.
Vierailija kirjoitti:
Vtu kun on ikävä
Ai sullakin? No niin on mullakin! 😒🤗
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellaiset terveiset täältä, että olen ilmoittanut poliisille eteenpäin sinusta ja nyt asiaa tutkitaan vainoamisena.
Jos rakkauteni vie minut linnaan, nostan kädet pystyyn ja kävelen sinne itse
Kuin pimeä täytyy päästään olla ettei niiku ymmärrä sitä että jos joku sanoo ettei ole kiinnostunut sinusta ja tekee vielä rikosilmoituksen jota tutkitaan vainoamisena nii kääntää asian edelleen niin ettei aio luovuttaa.
OIKEESTI. HERÄÄ. SE SUN IHASTUS EI TYKKÄÄ SUSTA. MITÄ VI T T U A ET TÄSSÄ YMMÄRRÄ. JOS POLIISI VIELÄ PUUTTUU ASIAAN NIIN LUULISI TAJUA_VAN ASIAN LAIDAN.
SE SUN IHASTUS EI TYKKÄÄ SUSTA EDELLEENKÄÄ VAIKKA MENISIT KÄSI OJOSSA VANKILAAN.
M E N E HO I T OON .
Tykkääpäs! Tämä on tolvana kaipausketju! Varmasti tykkää, ei niin saatanan tyhmää ihmistä ole joka kaipausketjuun kirjoittaa ilman tykkäämistä!!
Tykkää tykkää tykkää
Säkin tykkäät!!
Vierailija kirjoitti:
Itse vastaan 👍
En. Kaipaan naista, en paperiarkkia.
Mun mielestä tää ihastus ketju pitäis poistaa. Koska täällä moni vainoaa ihmisiä!!
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä tää ihastus ketju pitäis poistaa. Koska täällä moni vainoaa ihmisiä!!
Älä puutu asioihin jotka ei sulle kuulu.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä pitäisi maksaa enemmän veroja, että kaikki harhaiset ja mielenvikaiset saisivat asiaankuuluvaa hoitoa heti.
Osaan.