Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (77667)

Vierailija
77661/77667 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvää huomenta söpöläinen. Lue nopeesti, kun poistavat taas kaiken. 😘🥰

Ehdin!

Vierailija
77662/77667 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvää huomenta söpöläinen. Lue nopeesti, kun poistavat taas kaiken. 😘🥰

Välillä tuntuu että tuo poistattelu on syyllinen pahimman ketjukoukun aiheuttamisessa 😄 yritän mielummin zen-asennetta jotta pääsen irtikin joskus

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
77663/77667 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoinen uni! Jahti saattaa olla pujahtanut uneesi ihan vain siksi, että tänään on sorsajahdin aloituspäivä, ja olet varmaan sattunut sen kuulemaan. Toisaalta uni sisältää paljon ainesta, joka liittynee johonkin riitaanne. Esimerkiksi pingis, joka tarkoittaa, että asioita on palloteltu ja "lyöty" puolin ja toisin kiivaasti. Koet olleesi ulkona hänen porukoistaan ja että siihen kuuluu varmasti paljon naisia. Sinua ihastuttaa ja vihastuttaa se tyyneys, jolla on suhtautunut sinuun riidan aikana. Veitsien putoilu tarkoittaa aseiden laskemista, ja laiva sitä, että koet asioiden jollain tavoin edenneen tai tilanteen olevan muuttumassa. Unen perussävy on siis toiveikas. 

/UT-P

Vierailija
77664/77667 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla ei ole mulle mitään annettavaa, ei koskaan mitään. Otat vain itsellesi sen, minkä tarvitset.

Vierailija
77665/77667 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoinen uni! Jahti saattaa olla pujahtanut uneesi ihan vain siksi, että tänään on sorsajahdin aloituspäivä, ja olet varmaan sattunut sen kuulemaan. Toisaalta uni sisältää paljon ainesta, joka liittynee johonkin riitaanne. Esimerkiksi pingis, joka tarkoittaa, että asioita on palloteltu ja "lyöty" puolin ja toisin kiivaasti. Koet olleesi ulkona hänen porukoistaan ja että siihen kuuluu varmasti paljon naisia. Sinua ihastuttaa ja vihastuttaa se tyyneys, jolla on suhtautunut sinuun riidan aikana. Veitsien putoilu tarkoittaa aseiden laskemista, ja laiva sitä, että koet asioiden jollain tavoin edenneen tai tilanteen olevan muuttumassa. Unen perussävy on siis toiveikas. 

/UT-P

Luin analyysi kyllä, kiitos. Unet ovat unia, joissa ei useinkaan olen mitään tolkkua. Niissä yhdistyy mielivaltaisesti päivän ja aikaisemman historian asioita. Unessani puukot olivat uhkaavia, samoin kölihivutuskohtaus, vaikka ei minuun kohdistunutkaan.

Vierailija
77666/77667 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä yritän parhaani etten kirjottelisi sulle, sun itsesi vuoksi. Tiedät kyllä miksi. Sä joudut nappaamaan ajatukset eetteristä 🥲💗

Täällä kirjoittelulla ei ole merkitystä, kun tunteet eivät näy oikeassa elämässä. Kirjoittelusta on ollut vain haittaa, kun se on saanut kuvittelemaan asioita, joita ei oikeasti ole tarjolla.

Vierailija
77667/77667 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kaikki ollisi ollut tarjolla, jos vain olisin nähnyt, että se halutaan ottaa vastaan. 

Vierailija
77668/77667 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä yritän parhaani etten kirjottelisi sulle, sun itsesi vuoksi. Tiedät kyllä miksi. Sä joudut nappaamaan ajatukset eetteristä 🥲💗

Täällä kirjoittelulla ei ole merkitystä, kun tunteet eivät näy oikeassa elämässä. Kirjoittelusta on ollut vain haittaa, kun se on saanut kuvittelemaan asioita, joita ei oikeasti ole tarjolla.

Mä ajattelen samoin. Ja vaikka oon itsekin lopen kyllästynyt olemaan pelkkä fantasiahahmo, niin mun kohdalla siitä ei lopulta ole silti haittaa. Vai onko se pois todellisuudesta, en tiedä. Mutta mietin jatkuvasti sitä että toisten kohdalla toooosi haitallista. Huolestun.

Niin ja tosielämän välittämispilkahdus vasta katastrofi olikin. Joskus. Että ei voi mitenkään mitään mikä olisi vain hyvää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kolme