Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (76530)

Vierailija
76461/76530 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua pelottaa vain se, miten suhtautuisit minuun, jos tietäisit, kuinka lähes pakkomielteisesti sua ajattelen ja kaipaan. En tiedä, onko tämä tervettä, kun aiemmin en ole jo osimoilleen kaiken oleellisen elämässä kokeneena tällaista kuitenkaan kokenut.

Minä ajattelen ja kaipaan ksivattuani hänen käytöksestään huolimatta koko ajan. Ja se on saanut koko elämäni aivan sekaisin. Sivusta.

En tiedä enää miten pääsen eteenpäin missään asiassa.

-m

Vierailija
76462/76530 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä ja ihania unia..-A😘

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
76463/76530 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hesarissa oli tänään ihana juttu, kun parikymppisinä toisiinsa rakastunut mutta sittemmin erilleen ajautunut pariskunta löysi toisensa neljänkymmenen vuoden jälkeen uudelleen. Kuulemma kuin mitään aikaa ei olisi ollut välissä. Tunteet roihahtivat ja kaikki jatkui siitä mihin nuorina jäätiin. Liikutuin ihan kun tuon luin.

Saman luin 

ihana tarina  <3

Vierailija
76464/76530 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot alkoholisti. Et vaan halua myöntää sitä ihmisille.

Vierailija
76465/76530 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku muuttui sussa sillä välin kun olit poissa. Käyttäydyit taas niin kuin aina ennen sitä kun hymyiltiin toisillemme kenkätelineillä. Pelkäät katsoa mua, siirryt kauemmas musta aina kun mahdollista, et hymyile, sun äänessä ei ollut samanlaista lämpöä kuin viimeksi... Vilkaiset vaan nopeasti tai tuijotat kun kuvittelet etten huomaa sitä. Kun lähdin sieltä, satutit vielä tahallasi. En tiedä mikä tai kuka sai sen muutoksen aikaan.

Vierailija
76466/76530 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä tipu💖

Vierailija
76467/76530 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaivattu on mun elämän rakkaus. 🧡 On ihan tosi surkeata, jos ei saada toisiamme..

Miten aiot edetä asian kanssa?

Kaikki menee pieleen, ihan mitä tahansa yritän..

Miten pieleen? Millä tavalla?

No ajattelin, et tapaisin hänet pian, et tapaisin hänet samalla kuin tapaan mun sukulaisen, koska asuu kaukana. Mut nyt sukulaiselle ei sovikaan näkeminen kuin yli kk päästä. Oon niin surkeena, ettei mitään määrää.

Älä sure 🤗 Elämässä asiat järjestyvät aina jotenkin ja sitten jälkikäteen tajuaa että juuri niin niiden kuuluikin mennä. Te tapaatte kun se on tarkoitettu. Eikä sun tarvi osata yksin ratkaista kaikkea. 

Mä en oikein usko tarkoitukseen vaan siihen, että itse teoillaan vaikuttaa elämäänsä. Mut en tiedä, miten tästä eteenpäin toimisin. En voi pitää meidän tapaamista kepeänä, jos sanon hänelle, et haluaisin nähdä ja sit ajaisin kauas vain nähdäkseni hänet. Ja kumpikaan ei tarvita enää mitään lisästressiä, jotenkin panikoidaan jo muutenkin ihan liikaa.

Ymmärrän tuon ja olet oikeassa, että tuo on hankalaa. Juuri se kepeyden ja yksinkertaisuuden tunne on välillä aika tärkeä. Mutta ei elämä mene aina täydellisesti ja sekin on ihan hyvä. Näette sitten puolivälissä tai jotain mitä ikinä keksitte. Jos se ei mene helposti niin hyväksytte vaan että se menee oudosti ja vähän korostatte sitä niin että se keventää koko asiaa kun ei suhtaudu niin vakavasti.

Vierailija
76468/76530 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä ikävä sua mies aikojen takaa. Tuskin mua muistat, mutta hulluuksissani kaipaan.

Vierailija
76469/76530 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keskiajalla minut olisi poltettu roviolla. 

Oletko noita?

Kuulostaa joltakin ylimieliseltä hirviöltä. Hakee taas huomiota. Tykkää olla paha. En pidä minään tuollaisia riekaleita.

Vierailija
76470/76530 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän kivvaa sitä keksisi seuraavaksi, ettei tää sydän ihan märkäne?

Vierailija
76471/76530 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keskiajalla minut olisi poltettu roviolla. 

Oletko noita?

Ehkä. 

Vierailija
76472/76530 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan helvetin ärsyttävää kun oikein miettii. 

Kuulostaa ihan hyvältä.

Vierailija
76473/76530 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä halein suukoin elämäin elosalle ihmenaiselle miulta mieheltä mitättömältä 30km ja taipaleen takaa onnen ihantalaan. Huomiseen.

Vierailija
76474/76530 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä haluan ihan valtavasti seksiäkin kaivattuni kanssa. Niin paljon et koko vartalo huutaa kosketusta ja yksinäisyys tuntuu kipeälle koko kehossa..

Sama. Eikä seksin kaipuu ole mitään pelkkää himoa vaan halua läheisyyteen ja yhteyteen.

Niin, vihdoinkin päästä näyttämään ne tunteet ja sulautumaan yhdeksi, niin ettei tiedä itse mihin itse loppuu ja toinen alkaa. Kaipuu saisi vihdoin kadota ja vois vaan lepäillä toisen sylin lämmössä ja nauttia hellyydestä ja intohimostakin.

Niin. Sellaisen ajatteleminen sattuu.

Vierailija
76475/76530 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvää yötä ja ihania unia..-A😘

Kiitos ja samoin ihana ja ihania unia. -A😘

Vierailija
76476/76530 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua pelottaa vain se, miten suhtautuisit minuun, jos tietäisit, kuinka lähes pakkomielteisesti sua ajattelen ja kaipaan. En tiedä, onko tämä tervettä, kun aiemmin en ole jo osimoilleen kaiken oleellisen elämässä kokeneena tällaista kuitenkaan kokenut.

Minä ajattelen ja kaipaan ksivattuani hänen käytöksestään huolimatta koko ajan. Ja se on saanut koko elämäni aivan sekaisin. Sivusta.

En tiedä enää miten pääsen eteenpäin missään asiassa.

-m

Luulen että hän ymmärtää ota yhteyttä ja puhu.

Vierailija
76477/76530 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen kohta hakemuksen.

Vierailija
76478/76530 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeesti kaikki on ollut sairasta. 

No niin on. Onneksi joku muukin tietää faktat.

Vierailija
76479/76530 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en ymmärrä teitä kuuman kissan ympäri pyörijöitä. Vai oliko se puuron? Minuun ottaa useat miehet yhteyttä, mutta en voi vastailla kaikille. Tositarkoituksella mukaan pyrkivät läpäisevät jonkinseilan, mutta saavat kenkää jos lausuvat yhdenkin valheen.

Sinä siis nautit vallasta ja siitä että sinusta ollaan kiinnostuneita.

Voi miesparkoja.

Mistä hemmetin vallasta? Toki saan itse päättää ketä päästän tutustumaan itseeni. Minkä sille voi jos miehet haluu lähestyä? Miehet on niin heikkoja veikkoja.

Vierailija
76480/76530 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olenkin velho. Olen esillä ja saan huomiota. Palkaksi vastaan kysymyksiin. On niin ihanaa olla yhteydessä kaiken kanssa.