Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (76530)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä laitan vielä kaivatulleni sen tapaamisehdotuksen. Se on vain ajan kysymys. 🙂
Joo laita huomenna, niin mennään jonnekin ulos kahville aamusta, saatan olla aika pahassa paniikissa, niin saatan puhua jatkuvasti ja mitä sattuu.
Jos tiedostat että hermostuneena puhut mitä sattuu ja taukoamatta, niin etkö voi hillitä itseäs? Aika ikävä piirre ihmisessä tuo. Ja turhauttava.
Aika rasittava ilmiö tuo tuollainen luetun väärin ymmärtäminen, nyt kun tästä on sinulle mainittu niin osaatko itse tiedostaa asiaa ja lukea vaikka viestini niin kauan uudestaan, että tiedostat missä tapahtui luetun väärinymmärrys.
En, voitko vääntää rautalangasta. Luin ihan oikein. Puhut nytkin. Raskaita.
En jaksa kumartua itseäni alemmas. Sori.
Hän taitaa olla se kirjaimellisesti ymmärtäjä. Sivuepäilys
Mistä tiesit 😘
Koska olen tyhmä ja sairas, kuten edellä ketjuviisas tiesi. 🥳
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oisko susta kiva olla minun asemassani? Mitä tykkäisit sun meiningeistä?
Ei olisi kiva olla sinun asemassasi, eikä sillä ole mitään tekemistä oman meiningin kanssa. Pakkomielle ei ole hauska asia, etenkään harhoihin yhdistettynä.
Sulla on pakkomielle sohia jatkuvasti. Harhailen kyllä ketjussa, mutta se ei poista sitä, että kaivataan toisiamme. Sori siitä.
Sinulla se sohimisen pakkomielle on, kun joka ilta olet täällä sohimassa. En usko hetkeäkään, että olet tasapainossa, mutta koeta hyvä ihminen ymmärtää, että tuo on käsittämättömän raskasta toimintaa, ja takuulla työntää poispäin sinusta. En tiedä kuka olet, mutta silti olet onnistunut saamaan aikaan niin vastenmielisen kuvan itsestäsi aikaan, että ei tosikaan. V*ttuako olet aina toisten pöytiin oksentelemassa?
Mikään ei minulta.
En puutu millään tavalla
kenenkään käyttäjän
kaipaukseen.
Oma kaivattuni on ilmaisussaan
hillitty, onhan hän varattu
eikä tokikaan halua vaimokkeensa
minusta MTN tietävän.
En tiedä kuinka moni
pelkän palstan kautta minut
tietävä m tai n on minuun kenties
> hieman ihastunut.
Heitä saattaa olla jokunen. En voi
sitä tietää enkä liioin ottaa vastuuta
yksipuolisesti ihailevista. Ettehän
loukkaannu sanoistani. Hy. -E-
Vierailija kirjoitti:
Et ymmärtäisi minua, vaikka muuttuisin ymmärrykseksi ja sukeltaisin tutkiviin silmiisi.
Ymmärtääkö vaimosi sua? Entä ymmärrätkö itse itseäsi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaivattu on mun elämän rakkaus. 🧡 On ihan tosi surkeata, jos ei saada toisiamme..
Miten aiot edetä asian kanssa?
Kaikki menee pieleen, ihan mitä tahansa yritän..
Miten pieleen? Millä tavalla?
No ajattelin, et tapaisin hänet pian, et tapaisin hänet samalla kuin tapaan mun sukulaisen, koska asuu kaukana. Mut nyt sukulaiselle ei sovikaan näkeminen kuin yli kk päästä. Oon niin surkeena, ettei mitään määrää.
Älä sure 🤗 Elämässä asiat järjestyvät aina jotenkin ja sitten jälkikäteen tajuaa että juuri niin niiden kuuluikin mennä. Te tapaatte kun se on tarkoitettu. Eikä sun tarvi osata yksin ratkaista kaikkea.
Mä en oikein usko tarkoitukseen vaan siihen, että itse teoillaan vaikuttaa elämäänsä. Mut en tiedä, miten tästä eteenpäin toimisin. En voi pitää meidän tapaamista kepeänä, jos sanon hänelle, et haluaisin nähdä ja sit ajaisin kauas vain nähdäkseni hänet. Ja kumpikaan ei tarvita enää mitään lisästressiä, jotenkin panikoidaan jo muutenkin ihan liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei olisi kiva olla sinun asemassasi, eikä sillä ole mitään tekemistä oman meiningin kanssa. Pakkomielle ei ole hauska asia, etenkään harhoihin yhdistettynä.
Sulla on pakkomielle sohia jatkuvasti. Harhailen kyllä ketjussa, mutta se ei poista sitä, että kaivataan toisiamme. Sori siitä.
Sinulla se sohimisen pakkomielle on, kun joka ilta olet täällä sohimassa. En usko hetkeäkään, että olet tasapainossa, mutta koeta hyvä ihminen ymmärtää, että tuo on käsittämättömän raskasta toimintaa, ja takuulla työntää poispäin sinusta. En tiedä kuka olet, mutta silti olet onnistunut saamaan aikaan niin vastenmielisen kuvan itsestäsi aikaan, että ei tosikaan. V*ttuako olet aina toisten pöytiin oksentelemassa?
Näet sen, mitä haluat nähdä. Kirjoitan usein nättejä viestejä, joita et vain tunnista. Ja kiitos kysymästä, en oksentele sukuelimiä. Sulle sanottakoon, että onneksi sinusta tulee tosi söpö kuva näistä räyhäviesteistäsi. Ne vetävät puoleensa kuin lamppu kärpäsiä.
Niin? Oikeuttaako se sinut sitten syytelemään ja v*ttuilemaan toistuvasti? Huomioi, että vedät herneet itse nenään välittömästi, kun sinulle sanotaan ikävästi. Etkö osaisi siitä päätellä, miksi oksennuksistasi ei pidetä? Vai onko sinulla omat säännöt? Vai etkö oikeasti vain älyä?
Vierailija kirjoitti:
Olisinpa sun cup of tea
Ihan kuin et olisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ymmärtäisi minua, vaikka muuttuisin ymmärrykseksi ja sukeltaisin tutkiviin silmiisi.
Ymmärtääkö vaimosi sua? Entä ymmärrätkö itse itseäsi?
Nämä todenäköisesti tröllin. E
Vierailija kirjoitti:
Skeptikko minussa: mitä ymmärryksen ymmärryksessä pitäisi enää vielä lisäksi ymmärtää?
Naivius minussa: ennenkuin muutut Itse Ymmärrykseksi, kerro/selitä minulle. Anna minun tutkivieni silmille mahdollisuus muuttua sinulle pohjoisen ymmärryksen valtamareksi. Ota sinä Etelän ymmärtäväinen meri ja törmätään yhteen matalapaineella, kuin golf-virrassa.
Mä en ymmärrä teitä kuuman kissan ympäri pyörijöitä. Vai oliko se puuron? Minuun ottaa useat miehet yhteyttä, mutta en voi vastailla kaikille. Tositarkoituksella mukaan pyrkivät läpäisevät jonkinseilan, mutta saavat kenkää jos lausuvat yhdenkin valheen.
Vierailija kirjoitti:
Ihastuminen sekoittaa mielen ja kehon.
Joskus se on just sitä mitä ihminen tarvii itseasiassa.
Mä haluan ihan valtavasti seksiäkin kaivattuni kanssa. Niin paljon et koko vartalo huutaa kosketusta ja yksinäisyys tuntuu kipeälle koko kehossa..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
GoddEss I worship u.
Näytä se ja tule klo. 8.00 torille.
En kirjoittanut
kumpaakaan. OgE
Vierailija kirjoitti:
Kaivattu on herkkunassu🥰
Mää ainaki pon ja se kyl näkyy
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet kuin seireeni joka houkuttaa minua 😚
Ei kovin kummoinen seireeni tai sitten olet hyvin vastustuskykyinen.
Hän on vastustuskykyineb ja toiminnallaan sen myös näyttänyt.
No, eräs päivä hän pyöräili mua vastaan kahdesti ja moikkasi. Toisen kerran reitillä, jonne ei muuten vain eksyisi.
Vierailija kirjoitti:
Mä en ymmärrä teitä kuuman kissan ympäri pyörijöitä. Vai oliko se puuron? Minuun ottaa useat miehet yhteyttä, mutta en voi vastailla kaikille. Tositarkoituksella mukaan pyrkivät läpäisevät jonkinseilan, mutta saavat kenkää jos lausuvat yhdenkin valheen.
Miksi olet ketjussa? Kierrätkö kuumaa puuroa, etkä ota yhteyttä haluamaasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näet sen, mitä haluat nähdä. Kirjoitan usein nättejä viestejä, joita et vain tunnista. Ja kiitos kysymästä, en oksentele sukuelimiä. Sulle sanottakoon, että onneksi sinusta tulee tosi söpö kuva näistä räyhäviesteistäsi. Ne vetävät puoleensa kuin lamppu kärpäsiä.
Niin? Oikeuttaako se sinut sitten syytelemään ja v*ttuilemaan toistuvasti? Huomioi, että vedät herneet itse nenään välittömästi, kun sinulle sanotaan ikävästi. Etkö osaisi siitä päätellä, miksi oksennuksistasi ei pidetä? Vai onko sinulla omat säännöt? Vai etkö oikeasti vain älyä?
Ei tuolle mene perille.
Vierailija kirjoitti:
Mä haluan ihan valtavasti seksiäkin kaivattuni kanssa. Niin paljon et koko vartalo huutaa kosketusta ja yksinäisyys tuntuu kipeälle koko kehossa..
Sama. Eikä seksin kaipuu ole mitään pelkkää himoa vaan halua läheisyyteen ja yhteyteen.
Olisinpa sun cup of tea