Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (75722)

Vierailija
75681/75722 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei J,

Oon ollut niin väsynyt etten ole ehtinyt sua miettiä. Tänään pohdin. Tätä mahdottomuutta miten meistä ei koskaan tule mitään ja sitten kuitenkin sitä millainen muutos voitaisiin tehdä jos haluttaisiin. Vielä joskus tuntui kovasti, että oli iloa ja nyt vähän varjo entisestäni. Luulen että oot ihan yhtä jumissa tässä keski ikäisyydessä kuin minäkin. Jotenkin tänne kirjoittaminen tuo niin paljon lohtua.

<3

Mä lähetän tässä törkeesti sun viestiä inspiraationa käyttäen J:lle terkut että en oo väsynyt ja toivon että meistä tulee jotain 💖

Eiku muutinkin mieleni, vedän sanani takas.. :D

Vierailija
75682/75722 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaivattu ainakin aito. Kukaan ei pysty teeskentelemään sellaista. Kyllä sitä näköjään pikkasen arvostaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
75683/75722 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Johanna" 💛 "Tapio"

Vierailija
75684/75722 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Möhömahainen karvanaama🤮🤮🤮

Vierailija
75685/75722 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun täytyy ryhdistäytyä ja niin teenkin. Vtuttaa tällainen vätystely.

Vierailija
75686/75722 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

S-mies, miksi asut niin sitkeästi ajatuksissani? Et saisi, kuten varmaan itsekin ymmärrät. 

Luotu toisillemme. Tulehan joskus syliin lepäämään.

Vierailija
75687/75722 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koko ukkeli on itseasiassa yhden miehen performanssitaideteos. Ei ole vaan ymmärtänyt itseään oikein, ja on parhaimmillaan silloin, kun ei esitä mitään. Hauskoja muistoja.

Osui. :)

Vierailija
75688/75722 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaivattu ainakin aito. Kukaan ei pysty teeskentelemään sellaista. Kyllä sitä näköjään pikkasen arvostaa.

Millaista :)

Vierailija
75689/75722 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

👩‍🏫🤎💙👨🏼‍🏫

Vierailija
75690/75722 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ha! En usko kuuna päivänä että täällä kukaan Anttia etsis 😍😜🤣kääkkä on perfektionisti, kontrolloija myös. Narsistisia piirteita omaava. Käyttää myös henkistä vaientamista. Omaa naista alentavaa "huumorintajua" myös. Vähän niinkuin tuo palstan Eeva-mammattelija. Mitäs positiivista hänessä on 🤔 Yks exänsä on antanut Antille pokaalin, oikeassa olemisesta myös, hän on oikeassa vaikka olis väärässä ilmiselvästi 😁 jotenkin en usko et täällä on anttia tunnistein kaivattu. Ei ole nämä tunnisteet vilahtaneet minun silmiin. Sori negis,väärä päivä kehua anttia kun taas vetää whatsapissa itkupotkuraivareitaan kun ei saa tahtoaan läpi

Pakko lopulta laittaa tähän kaikkien ärsytykseksi, että olen jo hetken epäillyt sinun sotkeentuneen exääni. Vähän liian moni asia täsmää. En kyllä tiedä kumpi on pahempi, se että kyseessä on exäni vai että tässä maassa on kaksi samaa nimeä kantavaa rasitetta.

No, nyt kun aloitin, onko hänellä tatuointeja ja jos on, onko niissä kaikissa kirjaimia? Paitsi jos on tässä toukokuun jälkeen ottanut uutta tatuointia.

Hei, ei ole Antilla yhtäkään tatskaa 😍😜

No, kuten sanoin en tiedä kumpi on pahempi, sama vai kaksi samanlaista. Mutta kolmen vuoden itseni rikkomisella olisi pitänyt tajuta jo ensimmäisten kontrolointien ja itkupotkuraivareiden jälkeen pysyä erossa. Mutta ihan liian monta kertaa otin takaisin.

Kevään aikana aloin lukemaan tätä ketjua muistuttaakseni miltä rakkauden pitäisi tuntua. Juttusi ovat saaneet minut muistamaan liian hyvin asioita ja olen voinut todella pahoin välillä. Toivon todella ettet päädy näin rikkinäiseksi mitä itse olen, tosin itse kaipasin vakavaa parisuhdetta, mikä altisti minut rikkoutumiselle. 

Olen pahoillani. Tämä viesti ei ole kaipausta. Tarvitsen kaikkia jotka täällä kirjoittavat kaunista ja iloista unelmointia. Ja jos Antti jostain syystä luet tätä ja tunnistit itsesi. Olen vain niin rikki. En pysty välittämään vaikka kaikki tunnistaisivat meidät.

Kiitos viestistäsi (😍😜) Tuo sun kirjoitus on hyvä muistutus mulle olla varovaisempi/varuillaan Antin kanssa. Rikki menemisen vaara on. Siks oon yrittänyt nyt pyristellä irti tästä. Oon pahoillani jos olen aihauttanut sulle flashbackkejä, voisin jatkossa olla hillitympi. Mutta toisaalta, tiedätkö että jokin päivä, olet eheytynyt sen verran enemmän että jokin aiemmin muistoja herättänyt asia, ei sitä enää tee. 

Vierailija
75691/75722 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaivataan poimijaa ja marjoja 

Poimija on tulossa, jos puolukat ois kypsiä.

Kai ne nyt kypsiä alkaa olemaan, kun jo elokuun puolessavälissä ollaan. 😊

Vierailija
75692/75722 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yök mul o puolukkahillot ja mustikkahillot pikkareilla.

Vierailija
75693/75722 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin auttaa ne pois.

Vierailija
75694/75722 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä juttu. Mun kaivattu oli ennen Pikkari.

Vierailija
75695/75722 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun täytyy ryhdistäytyä ja niin teenkin. Vtuttaa tällainen vätystely.

Musta on tullu kauheepläski. Tissitki on kasvanu varmaa 4 nro 😭

Vierailija
75696/75722 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkahan pitkään te jaksatte "kaivata" näitä toisia ihmisiä vielä? Vuoden? Kymmenen vuotta?

Vierailija
75697/75722 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinkahan pitkään te jaksatte "kaivata" näitä toisia ihmisiä vielä? Vuoden? Kymmenen vuotta?

Tarkennatko?

Vierailija
75698/75722 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitäpä tuota itsekin mietin. Toisaalta en näe tätä ongelmana, kun pystyn oleen kuukausia pois. 

Vierailija
75699/75722 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

..suukkkonen ja iloa alkavaan viikkoon

Vierailija
75700/75722 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaivataan poimijaa ja marjoja 

Poimija on tulossa, jos puolukat ois kypsiä.

Kai ne nyt kypsiä alkaa olemaan, kun jo elokuun puolessavälissä ollaan. 😊

Etelämpänä varmaan oiskin, mutta oliskohan jo maan keskivaiheilla...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kahdeksan