Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (75569)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juoppo oli vähän häntäheikki. Aina sillä oli naisia, vaikkei ollut mikään kedon kaunein kukka. Osasi myös panna, kun sitä kunnolla opetin. Aluksi oli ihan surkea räpeltäjä. Kehityskulkunsa sänkykeisariksi oli huikeaa. Nykyinen on tyhmä ja oppimaton sillä saralla.
nn?
Ei usko. - yksi nn sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti sulla ois helpompaa mun kanssa. Haluisin niin susta sydänystävän. 🧡
Se olis jopa parempaa kuin parisuhde. -Sivusta
Mä haluaisin parisuhteen ja perheen. Mutta siitä sydänystävästä on hyvä aloittaa. Tutustuu ja tuntee toisen kunnolla. 🧡
Ihania ajatuksia. Sellainen kokonaisvaltaisen lämpöinen olo tuli kun edes luin nuo. Tuota toivoisin itsekin. Eri
Vierailija kirjoitti:
On ihan oikeasti luonnonkauniita olemassa mutten ikinä luota miehen arvioon meikin määrästä..
Sama🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmi, että on niin vaikeaa tulla toimeen sen kanssa. Kerrankin olis ollut hyvä tilanne ja kaikki muu on sen kanssa osoittautunut mahdottomaksi.
Kuulostaa pahalta, kun puhut hänestä se-muodossa. Kertooko arvostuksesta?
Tää se/hän jankka on ketjun väsynein hahmo 😴
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On ihan oikeasti luonnonkauniita olemassa mutten ikinä luota miehen arvioon meikin määrästä..
Mun teki mieli kiusata sitä kauniita ajatuksiaan jakanutta miestä, että hän kirjoittaa kauniisti mutta jäi kyllä kiinni että on selvästi itkettänyt, tai jotain vastaavaa, kaivattuaan kun huomasi ripsarin muttei kulmakynää 😄
🤣👍
Eikä poskipunaa, tai varjostuksia. Eikä nude huultenrajauskynää.. eikä…
Gallup MIEHILLE: Meikkaako kaivattusi? Mitä mieltä olet siitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun teki mieli kiusata sitä kauniita ajatuksiaan jakanutta miestä, että hän kirjoittaa kauniisti mutta jäi kyllä kiinni että on selvästi itkettänyt, tai jotain vastaavaa, kaivattuaan kun huomasi ripsarin muttei kulmakynää 😄
🤣👍
Eikä poskipunaa, tai varjostuksia. Eikä nude huultenrajauskynää.. eikä…
Miehillä taitaa olla sellainen kokemuspohjainen meikintunnistus, että jos ei jää mitään paitaansa halatessa eikä huuliinsa pusutellessa niin silloin on meikitön. Just nuo mainitut he varmasti maistavat...
Se, että hän ei töissä käyttänyt meikkiä ja oli silti todella kaunis, ei poista sitä tosiasiaa, että hän kuuluu niihin harvoihin, jotka voivat pukea mitä vaan päälleen ja on ihan helvetin kuuma aina. 😍
Gallup: Mikä kaivatun arvomaailmassa puhuttelee sinua?
Vierailija kirjoitti:
Arvokkuus, perinteet ja sitkeys
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä luoja kun tekee mieli lusikkaan kaivatun kanssa.
Ei kyllä enää ollenkaan tee mieli.
Mites nyt noin?
Vierailija kirjoitti:
Miehiltä ei koskaan kannata kysyä aiheesta. Mies sanoo arvostavansa luonnollisuutta, mutta kiinnittää ensisijaisesti ja erityisesti huomiota laitettuihin naisiin.
Vierailija kirjoitti:
Ei vastaukset voi sinuakaan kiinnostaa mutta on ehkä kivaa vedättää palsalaisia? -trollille
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehiltä ei koskaan kannata kysyä aiheesta. Mies sanoo arvostavansa luonnollisuutta, mutta kiinnittää ensisijaisesti ja erityisesti huomiota laitettuihin naisiin.
Joo mä katon monesti laitettuja ja mietin et miksi on pilannu ittensä.
Niinpä. Miehet eivät edes ymmärrä milloin jollain on meikkiä ja milloin ei. Hyvinkin laitettu nainen näyttää usein heidän silmissään aivan luonnolliselta. Joku liskoaivoilmiö.
Ei kannata sit omia mitään toisten hautomia pahuuksia, mitkä ei liity mitenkään muihin kuin asianosaisiin. Joku jo melkein kerkis, aina unohtuu, kuinka pahantekijät kuvittelevat itse olevansa kaiken toiminnan keskiössä. Yksityiset seksifantasiat eivät kohdistu lainkaan siihen suuntaan, eikä oikein mihinkään muuhunkaan, koska eräs ei sattuneista syistä ole up for it. Mutta jos joskus vielä on, niin saapi nähdä...
En ikinä voisi kuvitella itselleni naista jota en tunnistaisi saunan jälkeen.
Meidän työ oli sellaista ettei siellä oikein meikkejä voinu käyttää. :)