Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (75542)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti sulla ois helpompaa mun kanssa. Haluisin niin susta sydänystävän. 🧡
Se olis jopa parempaa kuin parisuhde. -Sivusta
Mä haluaisin parisuhteen ja perheen. Mutta siitä sydänystävästä on hyvä aloittaa. Tutustuu ja tuntee toisen kunnolla. 🧡
Vierailija kirjoitti:
Elämä olisi helpompaa, jos haluaisi vaan järkeviä ja terveellisiä asioita siihen.
Mitä elämää se sitten olisi? Toki rajansa rappiollakin, etenkin jos haluaa vaalia myös sitä hyvää mitä elämässä jo on.
Tunnustan, että olen muutaman kerran alkanut käyttäytyä mahdollisimman huonosti, ruvennut tyhmäksi ja kaikin tavoin mahdollisimman hankalaksi, jos en ole enää halunnutkaan jotain asiaa elämääni tai on tullut vastaan jokin muu dealbreaker. Kuvioon kuuluu myös sit yleensä se, etten sit enää oikein kuuntele, ymmärrän tahallani kaiken väärin jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elämä olisi helpompaa, jos haluaisi vaan järkeviä ja terveellisiä asioita siihen.
Mitä elämää se sitten olisi? Toki rajansa rappiollakin, etenkin jos haluaa vaalia myös sitä hyvää mitä elämässä jo on.
Niin no, jos teet toisen kanssa kivoja juttuja ja toisen kanssa pahoja, niin eikö se ole balanssissa sit?
Vierailija kirjoitti:
Tunnustan, että olen muutaman kerran alkanut käyttäytyä mahdollisimman huonosti, ruvennut tyhmäksi ja kaikin tavoin mahdollisimman hankalaksi, jos en ole enää halunnutkaan jotain asiaa elämääni tai on tullut vastaan jokin muu dealbreaker. Kuvioon kuuluu myös sit yleensä se, etten sit enää oikein kuuntele, ymmärrän tahallani kaiken väärin jne.
Kaikki me ollaan niin tehty eri asteisesti joskus. Ole huoleti. Se on jo paljon, että tunnistaa asian.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin no, jos teet toisen kanssa kivoja juttuja ja toisen kanssa pahoja, niin eikö se ole balanssissa sit?
Mitä "pahoja" nut on tehty?
Pahuus voi olla sellaista pelailua tai toisen henkistä tai fyysistä kiduttamista tai jonkun asian kostamista. Mutta siinä oppii kans ihan hyödyllisiä asioita itsestään, kuinka pitkälle voi mennä ennen kuin saa turpiinsa. Eläinkokeita sadisteille.
Vierailija kirjoitti:
Tää on ihan helvetin huono, mut tätä ei muut ymmärrä ja on samalla viimeinen yritys täällä.
Haluisin sinun lisäksi tutustua myös sinun CV:n.
Oikeastaan mä suljen tän nyt, ku en jaksa enää lukee yhtään viestiä täältä. Kunpa en olisi ikinä edes eksyny tänne, tää vain kasvatti kynnystä..
Hyvä luoja kun tekee mieli lusikkaan kaivatun kanssa.
Antti on taas ihan mahdoton! Ei kenenkään prsettä voi omistaa!!! 😍😜
Antti yrittää omistaa mun prseen! Kohta palaa käämi! 😍😜 Hirveet painostukset ja taapero tasoiset itkupotkuraivarit Antilla taas
Vierailija kirjoitti:
Niin mullakin! Se tuntuu kivalta, kun miehen lantio on peppua vasten. Ja jos hän kietoo kätensä vatsalle tai rinnoille ja antaa pusuja niskaan, niin olen taivaassa. Siis jos kaivattu tekis niin. 😍
Vierailija kirjoitti:
Ei kyllä enää ollenkaan tee mieli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kyllä enää ollenkaan tee mieli.
Ei kiinnosta mitä sinun tekee mieli tai ei tee.
Vierailija kirjoitti:
Antti yrittää omistaa mun prseen! Kohta palaa käämi! 😍😜 Hirveet painostukset ja taapero tasoiset itkupotkuraivarit Antilla taas
Lopeta äijä toi horina!!
Vierailija kirjoitti:
Jos näen yhdenkin version tästä samasta sonnasta, joudut väkästämään seuraavan puhtaasti näppituntumalta. Sitä seuraavan taas toisin. :P
On ihan oikeasti luonnonkauniita olemassa mutten ikinä luota miehen arvioon meikin määrästä..
Vierailija kirjoitti:
On ihan oikeasti luonnonkauniita olemassa mutten ikinä luota miehen arvioon meikin määrästä..
Mun teki mieli kiusata sitä kauniita ajatuksiaan jakanutta miestä, että hän kirjoittaa kauniisti mutta jäi kyllä kiinni että on selvästi itkettänyt, tai jotain vastaavaa, kaivattuaan kun huomasi ripsarin muttei kulmakynää 😄
Vierailija kirjoitti:
Miehen sydän on siellä jalkojen välissä kuten yllä totesi. :(
*niiden miesten joista SINÄ kiinnostut