Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (75526)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet päänsärkyni ja tänään konkreettisesti.
Vikahan on aina minussa.
Tuskin mun pääkipu sun vika on. 🥺
Tää on ihan helvetin huono, mut tätä ei muut ymmärrä ja on samalla viimeinen yritys täällä.
Haluisin sinun lisäksi tutustua myös sinun CV:n.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oot ihana! Katselin taas sun kuvia ja näytät niissä niin hyvälle! 🧡
Kelpuutan julkiseen jakoon vain parhaat otokset itsestäni. Onneksi ei nähdä livenä, pettyisit!
Vastakkainen ongelma kuin mulla. Näytän mielestäni valokuvissa aina jotenkin hölmöltä ja työn ja tuskan takana että saa otoksia joissa näytän yhtään itseltäni. Livenä olis paljon helpompaa. Kenestäkään ei kyllä saa valokuvista hyvää käsitystä. Ihmisen persoona ja eleet vaikuttaa niin paljon. Sivusta
Tarpeeksi vaan meikkiä ja beauty filtteriä päälle. Finnit, ihohuokoset ja kaksarit pois. 😊
Ei mulla oo tuollaisia. Paitsi tietty ihohuokoset mutta oon aina vannonut sen nimeen että niitä just ei kannata meikillä tukkia niin iho voi paremmin. Filttereiden käyttäminen sopii niille jotka haluaa someseuraajia. Itseä kiinnostaa aidot jutut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kelpuutan julkiseen jakoon vain parhaat otokset itsestäni. Onneksi ei nähdä livenä, pettyisit!
Vastakkainen ongelma kuin mulla. Näytän mielestäni valokuvissa aina jotenkin hölmöltä ja työn ja tuskan takana että saa otoksia joissa näytän yhtään itseltäni. Livenä olis paljon helpompaa. Kenestäkään ei kyllä saa valokuvista hyvää käsitystä. Ihmisen persoona ja eleet vaikuttaa niin paljon. Sivusta
Tarpeeksi vaan meikkiä ja beauty filtteriä päälle. Finnit, ihohuokoset ja kaksarit pois. 😊
Ei mulla oo tuollaisia. Paitsi tietty ihohuokoset mutta oon aina vannonut sen nimeen että niitä just ei kannata meikillä tukkia niin iho voi paremmin. Filttereiden käyttäminen sopii niille jotka haluaa someseuraajia. Itseä kiinnostaa aidot jutut.
Nainen on muutenkin kauniinpi ja seksikkäämpi luonnollisena.
Ei ihmisestä tule kuvauksellista meikkiä lisäämällä.
En ole tainnu ikinä nähdä kaivattuani laittautuneena, tai kerran tais olla hieman ripsaria. Luonnon kaunis nainen. 😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta silti voi olla kiintynyt toiseen, vaikkei kauheasti arvostaisikaan. Pitää vaan olla realisti sen kanssa, että hän on mitä on, eikä ole mitenkään hyvä ihminen, kiinnostava ja älykäs toki, mutta melkoinen paskiainen kans.
Arvostus on hankala asia. Vaikka jostain ihmisestä tykkää muuten paljonkin, ja tämä samalla käyttäytyy huonosti sekä on vielä oikeasti tyhmä, niin arvostuksen kanssa on niin ja näin.
Millä tavalla tyhmä? Onko aina ollut sellainen? Yleensä jos joku alkaa täysin yhtäkkiä tyhmäksi, siihen on hyvä syy.
Ois paljon hellyyttä annettavana kaivatulle. Paljon pusuja ja kaikkea sitä muuta, mistä tulee ihana olo. 😊
Pistä kunnon tunnisteet muru.
Vierailija kirjoitti:
Ei ihmisestä tule kuvauksellista meikkiä lisäämällä.
No kyllä meikitön naama näyttää kuvissa ankealta, ainakin yli kakskymppisillä.
Vierailija kirjoitti:
En ole tainnu ikinä nähdä kaivattuani laittautuneena, tai kerran tais olla hieman ripsaria. Luonnon kaunis nainen. 😍
Lienette hyvin nuoria? 🤗
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lienette hyvin nuoria? 🤗
Hän on 34
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oma kaivattu nainen ei onneksi paistattele somessa eikä käytä meikkiä. Luonnonkaunis nainen 😍
Olen nähnyt paljon kuvia ihmisistä joita ei tunnista livenä samaksi ihmiseksi alkuunkaan! Sekö olisi hyvästä?
Inhottaisi muutenkin jos toinen kirjoittelisi elämästään someen. Vaalin yksityisyyttäni enkä tykkää jos toinenkaan laittelee sinne koko ajan kuvia. Kaipaamallani on hyvä itsetunto. Kertakaikkisen ihana nainen 🥰
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta silti voi olla kiintynyt toiseen, vaikkei kauheasti arvostaisikaan. Pitää vaan olla realisti sen kanssa, että hän on mitä on, eikä ole mitenkään hyvä ihminen, kiinnostava ja älykäs toki, mutta melkoinen paskiainen kans.
Kuulostaa eräältä.
Sinulta
Vierailija kirjoitti:
Inhottaisi muutenkin jos toinen kirjoittelisi elämästään someen. Vaalin yksityisyyttäni enkä tykkää jos toinenkaan laittelee sinne koko ajan kuvia. Kaipaamallani on hyvä itsetunto. Kertakaikkisen ihana nainen 🥰
Jaag mää vai?
😂
Seura tekee kaltaisekseen. Äkkiä poies. 😳
No pahempaa se on, jos väkivaltainen, kiero ja älykäs, mutta on ihan rehellisesti sellainen kuin on, eikä yritä esittää mitään pyhäkoulupoikaa. Teeskentely nolottaa useimpia, ja siihen hyvä iskeä kiinni, jos ei muusta saa otetta. Tuollaisen kanssa on sit ihan oma moka, jos tulee ruumiita. Arvostapa siinä sitten mitä?