Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (75526)

Vierailija
75501/75526 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pahempaa se on, jos väkivaltainen, kiero ja älykäs, mutta on ihan rehellisesti sellainen kuin on, eikä yritä esittää mitään pyhäkoulupoikaa. Teeskentely nolottaa useimpia, ja siihen hyvä iskeä kiinni, jos ei muusta saa otetta. Tuollaisen kanssa on sit ihan oma moka, jos tulee ruumiita. Arvostapa siinä sitten mitä?

Vierailija
75502/75526 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet päänsärkyni ja tänään konkreettisesti.

Vikahan on aina minussa.

Tuskin mun pääkipu sun vika on. 🥺

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
75503/75526 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on ihan helvetin huono, mut tätä ei muut ymmärrä ja on samalla viimeinen  yritys täällä.

Haluisin sinun lisäksi tutustua myös sinun CV:n.

Vierailija
75504/75526 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oot ihana! Katselin taas sun kuvia ja näytät niissä niin hyvälle! 🧡

Kelpuutan julkiseen jakoon vain parhaat otokset itsestäni. Onneksi ei nähdä livenä, pettyisit!

Vastakkainen ongelma kuin mulla. Näytän mielestäni valokuvissa aina jotenkin hölmöltä ja työn ja tuskan takana että saa otoksia joissa näytän yhtään itseltäni. Livenä olis paljon helpompaa. Kenestäkään ei kyllä saa valokuvista hyvää käsitystä. Ihmisen persoona ja eleet vaikuttaa niin paljon. Sivusta

Tarpeeksi vaan meikkiä ja beauty filtteriä päälle. Finnit, ihohuokoset ja kaksarit pois. 😊

Ei mulla oo tuollaisia. Paitsi tietty ihohuokoset mutta oon aina vannonut sen nimeen että niitä just ei kannata meikillä tukkia niin iho voi paremmin. Filttereiden käyttäminen sopii niille jotka haluaa someseuraajia. Itseä kiinnostaa aidot jutut.

Vierailija
75505/75526 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kelpuutan julkiseen jakoon vain parhaat otokset itsestäni. Onneksi ei nähdä livenä, pettyisit!

Vastakkainen ongelma kuin mulla. Näytän mielestäni valokuvissa aina jotenkin hölmöltä ja työn ja tuskan takana että saa otoksia joissa näytän yhtään itseltäni. Livenä olis paljon helpompaa. Kenestäkään ei kyllä saa valokuvista hyvää käsitystä. Ihmisen persoona ja eleet vaikuttaa niin paljon. Sivusta

Tarpeeksi vaan meikkiä ja beauty filtteriä päälle. Finnit, ihohuokoset ja kaksarit pois. 😊

Ei mulla oo tuollaisia. Paitsi tietty ihohuokoset mutta oon aina vannonut sen nimeen että niitä just ei kannata meikillä tukkia niin iho voi paremmin. Filttereiden käyttäminen sopii niille jotka haluaa someseuraajia. Itseä kiinnostaa aidot jutut.

Nainen on muutenkin kauniinpi ja seksikkäämpi luonnollisena.

Vierailija
75506/75526 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihmisestä tule kuvauksellista meikkiä lisäämällä. 

Vierailija
75507/75526 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tainnu ikinä nähdä kaivattuani laittautuneena, tai kerran tais olla hieman ripsaria. Luonnon kaunis nainen. 😍

Vierailija
75508/75526 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta silti voi olla kiintynyt toiseen, vaikkei kauheasti arvostaisikaan. Pitää vaan olla realisti sen kanssa, että hän on mitä on, eikä ole mitenkään hyvä ihminen, kiinnostava ja älykäs toki, mutta melkoinen paskiainen kans.

Arvostus on hankala asia. Vaikka jostain ihmisestä tykkää muuten paljonkin, ja tämä samalla käyttäytyy huonosti sekä on vielä oikeasti tyhmä, niin arvostuksen kanssa on niin ja näin. 

Millä tavalla tyhmä? Onko aina ollut sellainen? Yleensä jos joku alkaa täysin yhtäkkiä tyhmäksi, siihen on hyvä syy.

Vierailija
75509/75526 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ois paljon hellyyttä annettavana kaivatulle. Paljon pusuja ja kaikkea sitä muuta, mistä tulee ihana olo. 😊

Vierailija
75510/75526 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistä kunnon tunnisteet muru. 

Vierailija
75511/75526 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ihmisestä tule kuvauksellista meikkiä lisäämällä. 

No kyllä meikitön naama näyttää kuvissa ankealta, ainakin yli kakskymppisillä. 

Vierailija
75512/75526 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole tainnu ikinä nähdä kaivattuani laittautuneena, tai kerran tais olla hieman ripsaria. Luonnon kaunis nainen. 😍

Lienette hyvin nuoria? 🤗

Vierailija
75513/75526 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lienette hyvin nuoria? 🤗

Hän on 34

Vierailija
75514/75526 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma kaivattu nainen ei onneksi paistattele somessa eikä käytä meikkiä. Luonnonkaunis nainen 😍

Vierailija
75515/75526 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt paljon kuvia ihmisistä joita ei tunnista livenä samaksi ihmiseksi alkuunkaan! Sekö olisi hyvästä?

Vierailija
75516/75526 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhottaisi muutenkin jos toinen kirjoittelisi elämästään someen. Vaalin yksityisyyttäni enkä tykkää jos toinenkaan laittelee sinne koko ajan kuvia. Kaipaamallani on hyvä itsetunto. Kertakaikkisen ihana nainen 🥰

Vierailija
75517/75526 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta silti voi olla kiintynyt toiseen, vaikkei kauheasti arvostaisikaan. Pitää vaan olla realisti sen kanssa, että hän on mitä on, eikä ole mitenkään hyvä ihminen, kiinnostava ja älykäs toki, mutta melkoinen paskiainen kans.

Kuulostaa eräältä.

Sinulta 

Vierailija
75518/75526 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Inhottaisi muutenkin jos toinen kirjoittelisi elämästään someen. Vaalin yksityisyyttäni enkä tykkää jos toinenkaan laittelee sinne koko ajan kuvia. Kaipaamallani on hyvä itsetunto. Kertakaikkisen ihana nainen 🥰

Jaag mää vai?

😂

Vierailija
75519/75526 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori rållasin

Vierailija
75520/75526 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seura tekee kaltaisekseen. Äkkiä poies. 😳