Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (73698)

Vierailija
73661/73698 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisi todellakin on ystävä Turussa

Tulinkin valitsemaan oikean asuinkaupungin, ei oo mikään paska kaupunni

Vierailija
73662/73698 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi akuutti tarve sellaiselle lihallisen himojen tyydyttäminen käytännön esimerkein toteutettuna- intensiivikurssille. Tuskin sun puolisoa haittaisi jos vähän opettaisit tavoille. 

Ei haittaa. Laita viestiä, niin opetellaan pitkän kaavan mukaan. 🌞

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
73663/73698 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerkesitköhän eilen nähdä viestini ennen kuin poistin sen?

Varmaan joku 😜😜😜😜 viesti miten joku jäi ilman ja vaihtoi toiseen, miten tärkeää ja liikuttavaa, et tänään nähdään, eli ei ketään missään, mutta juttua vaan liikkuu.

Vierailija
73664/73698 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hentoinen henkäys kaipausta vain, voimissaan on.

Vierailija
73665/73698 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan joku 😜😜😜😜 viesti miten joku jäi ilman ja vaihtoi toiseen, miten tärkeää ja liikuttavaa, et tänään nähdään, eli ei ketään missään, mutta juttua vaan liikkuu.

Tsemppiä, kyllä sä vielä saat itsesi kuntoon! 💕

Vierailija
73666/73698 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä.

Vierailija
73667/73698 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä.

Minulla kaipaus vaan voimistuu.           -A, sivusta

Vierailija
73668/73698 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoit, että toteuttaisit melkein minkä vain toiveeni. Mitä toivetta et toteuttaisi?

Mene nyt vaan suoraan sanomaan että rahaa ja keikistelyä toisen parrasvaloissa haluat, ei tarttee kierrellä enää.

Mene sinä, kun niitä haluat. Juokse jo.

Ja miksiköhän minä haluaisin? Mene sinä vaan, niin säilyy kato tasapaino systeemissä ja kaikki halukkaat saa puoli valtakuntaa ja kurpitsavankkurit pihaan josta se sun tuuheatukkanen ukkos kampeaa sun jalkojen juureen. 

Ole huoleti, hän ei tule kurpitsavankkurein eikä limusiinein. Onneksi, koska en ole sellaisten tarpeessa. Mistä muuten sait päähäsi, että kyse olisi "prinssistä"? Oletko kenties itse kyseinen henkilö?

Oon uudestisyntynyt jeesus, tai ihan mikä vaan nyt haluat. Niinhän tämä peli toimii ettei mielipiteitä kysellä kun painetaan päälle massalla.

Et kuulosta Vapahtajalta. Sori siitä.

Vierailija
73669/73698 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päässäni on viime aikoina ollut jonkinlainen jatkuva kognitiivinen reorganisaatio, jossa aiemmin melko stabiileina pitämäni käsitykset ovat alkaneet dekonstruoitua ilman, että niiden tilalle olisi vielä muodostunut mitään erityisen koherenttia. Olen huomannut tarkastelevani omia premissejäni tavalla, joka on samanaikaisesti analyyttinen ja hieman tarpeettoman metakognitiivinen, ja mitä pidemmälle sitä tekee, sitä vaikeampi on enää erottaa toisistaan varsinaista oivallusta, retrospektiivistä tulkintaa ja pelkkää semanttista ylitulkintaa. Jotkin asiat ovat alkaneet näyttäytyä toistensa kausaalisina seurauksina, vaikka en ole täysin vakuuttunut siitä, ovatko kyseessä todelliset yhteydet vai vain mielen luontainen taipumus konstruoida narratiiveja hajanaisesta informaatiosta. Samalla oma suhtautuminen tiettyihin asioihin on muuttunut hienovaraisesti, mutta juuri sen vuoksi ehkä olennaisesti: en enää ajattele niitä välttämättä eri tavalla, vaan olen alkanut kyseenalaistaa koko sen viitekehyksen, jonka sisällä olen niitä aiemmin ajatellut. Tässä on jotain paradoksaalista, koska mitä enemmän asioita pyrkii abstrahoimaan ja käsitteellistämään, sitä vaikeammin niitä lopulta pystyy palauttamaan mihinkään yksiselitteiseen johtopäätökseen. Tällä hetkellä olen siis lähinnä jonkinlaisessa välitilassa, jossa havaintoja on enemmän kuin synteesiä ja hypoteeseja huomattavasti enemmän kuin evidenssiä. En osaa sanoa, onko kyseessä eksistentiaalinen siirtymä, hetkellinen kognitiivinen epätasapaino vai vain poikkeuksellisen pitkä periodi tarpeetonta reflektiota, mutta ainakin fenomenologisesti se tuntuu merkittävältä.

Vierailija
73670/73698 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoit, että toteuttaisit melkein minkä vain toiveeni. Mitä toivetta et toteuttaisi?

Mene nyt vaan suoraan sanomaan että rahaa ja keikistelyä toisen parrasvaloissa haluat, ei tarttee kierrellä enää.

Mene sinä, kun niitä haluat. Juokse jo.

Ja miksiköhän minä haluaisin? Mene sinä vaan, niin säilyy kato tasapaino systeemissä ja kaikki halukkaat saa puoli valtakuntaa ja kurpitsavankkurit pihaan josta se sun tuuheatukkanen ukkos kampeaa sun jalkojen juureen. 

Ole huoleti, hän ei tule kurpitsavankkurein eikä limusiinein. Onneksi, koska en ole sellaisten tarpeessa. Mistä muuten sait päähäsi, että kyse olisi "prinssistä"? Oletko kenties itse kyseinen henkilö?

Oon uudestisyntynyt jeesus, tai ihan mikä vaan nyt haluat. Niinhän tämä peli toimii ettei mielipiteitä kysellä kun painetaan päälle massalla.

Et kuulosta Vapahtajalta. Sori siitä.

Se olikin vain puuseppä.

Vierailija
73671/73698 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaus on kaunista..

Vierailija
73672/73698 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun elämässä tapahtuu järisyttäviä asioita. Mikään ei toki näy mitenkään ulospäin, eikä mikään ole sinänsä muuttunut. Muutos ja myllerrys on silti ollut valtavaa pääni sisällä.

Tosi kiva kuulla. Kuulehan kaivattuni: tätähän on jo odotettu ihan vuosia ja kiva jos se nyt tapahtuu. Kaikkea hyvää sulle ja muista minuakin välillä. Minä muistan sinua usein, ehkäpä ainakin viikoittain. Olen kuitenkin ymmärtänyt että ei minusta (enää) ole mihinkään. Toisin olisi jos kaikki asiat olisivat jo alkujaankin menneet toisin. Tuntuu siltä kuin olisimme tunteneet toisemme jo ikuisuuden ja siihen ei tule loppua koskaan ainakaan tässä elämässä - ehkä siellä toisessa johon ainakin minä uskon ja toivon että me molemmat päästäisiin.

N>M

Vierailija
73673/73698 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päässäni on viime aikoina ollut jonkinlainen jatkuva kognitiivinen reorganisaatio, jossa aiemmin melko stabiileina pitämäni käsitykset ovat alkaneet dekonstruoitua ilman, että niiden tilalle olisi vielä muodostunut mitään erityisen koherenttia. Olen huomannut tarkastelevani omia premissejäni tavalla, joka on samanaikaisesti analyyttinen ja hieman tarpeettoman metakognitiivinen, ja mitä pidemmälle sitä tekee, sitä vaikeampi on enää erottaa toisistaan varsinaista oivallusta, retrospektiivistä tulkintaa ja pelkkää semanttista ylitulkintaa. Jotkin asiat ovat alkaneet näyttäytyä toistensa kausaalisina seurauksina, vaikka en ole täysin vakuuttunut siitä, ovatko kyseessä todelliset yhteydet vai vain mielen luontainen taipumus konstruoida narratiiveja hajanaisesta informaatiosta. Samalla oma suhtautuminen tiettyihin asioihin on muuttunut hienovaraisesti, mutta juuri sen vuoksi ehkä olennaisesti: en enää ajattele niitä välttämättä eri tavalla, vaan olen alkanut kyseenalaistaa koko sen viitekehyksen, jonka sisällä olen niitä aiemmin ajatellut. Tässä on jotain paradoksaalista, koska mitä enemmän asioita pyrkii abstrahoimaan ja käsitteellistämään, sitä vaikeammin niitä lopulta pystyy palauttamaan mihinkään yksiselitteiseen johtopäätökseen. Tällä hetkellä olen siis lähinnä jonkinlaisessa välitilassa, jossa havaintoja on enemmän kuin synteesiä ja hypoteeseja huomattavasti enemmän kuin evidenssiä. En osaa sanoa, onko kyseessä eksistentiaalinen siirtymä, hetkellinen kognitiivinen epätasapaino vai vain poikkeuksellisen pitkä periodi tarpeetonta reflektiota, mutta ainakin fenomenologisesti se tuntuu merkittävältä.

Veikkaan eksistentiaalista siirrymää. Itsellä se ainakin meni juuri noin. Kumma juttu on vaan se, että sepä ei sitten enää muutu takaisin "normaaliksi" vaan se todella on järkyttävän iso muutos. Tsemiä.

Vierailija
73674/73698 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietäispä mitä tänään tapahtuu.

Vierailija
73675/73698 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herra filosofi on opiskellut muutamia mutkallisia sanoja. Noita prosesseja ei voi vauhdittaa, joten muhikoot siellä.

Vierailija
73676/73698 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostat vähän kitkerältä edelleen 😍😜 

Vierailija
73677/73698 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostat vähän kitkerältä edelleen 😍😜 

Onko sulla elämässä kaikki noin niinku hyvin? Että mikä SUN syy on täällä pyöriä perseilemässä näiden etunimien kera täällä? 😜😜😜😜😜

Vierailija
73678/73698 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietäispä mitä tänään tapahtuu.

Ei yhtään mitään. Mutta saathan sää oottaa vaikka mitä suuria järisyttäviä juttuja, mutta tuskin on tulossa.

Vierailija
73679/73698 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin sinut takaisin Antti. Tyhmä kun olen niin vielä kerran kokeilisin.

-😍😜-

Vierailija
73680/73698 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaipaus on kaunista..

Onhan se ja kaunis on kohdekin.               -A,sivusta 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme viisi