Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (11529)
Vierailija kirjoitti:
Antaisitko🥵
Juu😘
Kun muut keskittyivät esimerkiksi ihoon, minä keskityin maailman ymmärtämiseen.
Täällä leijaileva
voimakas pierun haju
ei minulta 👋
Olen puhdas, tuoksun hyvältä, vaatteet on siistit, en meikkaa ja käyttäydyn hyvin.
Jos se ei riitä miehelle, niin hän ei oikea minulle 😊
Vierailija kirjoitti:
Olen puhdas, tuoksun hyvältä, vaatteet on siistit, en meikkaa ja käyttäydyn hyvin.
Jos se ei riitä miehelle, niin hän ei oikea minulle 😊
Se riittää hyvin.
Seksuaaliterveyden
sektorin tuotemainonta
muualta. Nämä seuraavat
minua lojaalisti.. 🥸
Muovikikkelimainokset ei minulta 👋
Arvasin, että teillä kahdella on vispilänkauppaa. Nyt arvaan, että olet ehkä lukenut terveisiäni ja pitänyt niitä hänen kirjoittamanaan. Olen iloinen jos löydät onnea ja rakkautta, mutta katkeransuloista on olla ollut ainakin pieneltä osin katalyyttinä kemiaanne.
Vierailija kirjoitti:
Arvasin, että teillä kahdella on vispilänkauppaa. Nyt arvaan, että olet ehkä lukenut terveisiäni ja pitänyt niitä hänen kirjoittamanaan. Olen iloinen jos löydät onnea ja rakkautta, mutta katkeransuloista on olla ollut ainakin pieneltä osin katalyyttinä kemiaanne.
Miks sun terveiset olis vaikuttanut hänen kirjoittamiltaan?
Vierailija kirjoitti:
Sinä sait minut tajuamaan sen alkujaan, kun puit mustat sukat jalkaasi. Vielä huvittavampaa on, ettei hän tiedä koko ihastuksesta mitään. Tämä oli minulle vain yksinpuhelua trollien kanssa alkuun ja on sitä luultavasti vieläkin.
Meikkejä ei tartte ainakaan missään ulkohommissa, kun kukaan ei oo kattelemassa. Muualla sitten vähäsen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://hotlips.fi/p38318/blush-novelties-b-yours-curvy-anustappi-pinkki
Pitäiskö sun opetella käyttämään selaimesi kirjanmerkit/suosikit-toimintoa? Tai ehkä oot vain niin urpo, että haluat floodata ohiksella muiden kiusaksi?
Haluaa floodata ja ehkä joku estynyt nössö, joka ei uskalla edes mennä seksileluliikkeeseen itse, ja sitten kuvittelee noiden linkkien olevan jotenkin tosi järkyttäviä tai muuta naurettavaa pskaa.
Muille tuollaiset asiat on aivan neutraalia, ei mitään et oohhh miten rajuu!
Nämä linkit ovat todennäköisesti
liikkeenharjoittajan toteuttamaa
ilmaismainontaa. Vahva veikkaus. x
Vierailija kirjoitti:
Antaisitko🥵
Lähesty yläkautta, onnistuu paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Jos olisin rysä niin tulisitko päälle? 😘
Rysään uidaan sisälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä sait minut tajuamaan sen alkujaan, kun puit mustat sukat jalkaasi. Vielä huvittavampaa on, ettei hän tiedä koko ihastuksesta mitään. Tämä oli minulle vain yksinpuhelua trollien kanssa alkuun ja on sitä luultavasti vieläkin.
Yksinpuhelu trollin kanssa = olet trolli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en vaan ymmärrä, et miksi täällä, ei tää oo tohon vuodatukseen, vaikka kaipaatkin. Sinäkin olet uskomattoman hieno ihminen, kasvettiin vaan erilleen. Miten muuten sitä voi selitellä?
Pusu 😘 oot liian kaukana mun ********